Skocz do zawartości

Ostatnio napisane posty
  • ZiGi%s - zdjęcie
    ZiGi napisał:
    Właśnie rozwiązałem problem złego wypoziomowania gimbala,...
    wczoraj, 10:25
  • MaxTyp%s - zdjęcie
    MaxTyp napisał:
    ZiGi  Dzięki za konkretną odpowiedź i recenzję....
    wczoraj, 07:53
  • ZiGi%s - zdjęcie
    ZiGi napisał:
    Ja posiadam G5 od połowy grudnia bo niestety Hero5 nie mi...
    15 sty 2017 19:06
  • darekhifi%s - zdjęcie
    darekhifi napisał:
    Jak masz doświadczenie i czas to zdecydowanie protune,jak...
    15 sty 2017 18:45
  • wave_pl%s - zdjęcie
    wave_pl napisał:
    Dla mnie Remouve wygrywa już akcesoriami jakie ma standar...
    15 sty 2017 15:42
24 lis 2016 20:03    Bartq w Wydarzenia
- - - - -
1190 Wyświetleń

Zwrot KARMY nie musi być jednak taki zły... O akcji zwrotów pisaliśmy tutaj, jednak GoPro zdecydowało, żeby odpowiednio zrekompensować trud jaki klienci muszą w tą sytuację włożyć.

 

GoPro sprzedało od premiery KARMY około 2.500 sztuk dronów, jednak w związku z problemem technicznym polegającym na nagłym odcięciu zasilania, firma zdecydowała się na wycofanie sprzętu z rynku. Sytuacja spotkała się oczywiście z negatywnymi komentarzami z całego świata. GoPro jednak pokazuje kolejny raz jak zachować obsługę na najwyższym poziomie...
Każdy kto zwróci zakupionego drona, nie dość że dostanie zwrot pieniędzy, otrzyma jako rekompensatę kamerę GoPro HERO5 Black! Tak, dokładnie, dostaniecie kamerę o wartości blisko 2.000 PLN.
Zakupiony sprzęt można zwracać poprzez zgłoszenie na stronie gopro.com lub też u lokalnych dystrybutorów. Szczegóły na gopro.com.


0 Comments