Skocz do zawartości

Ostatnio napisane posty
  • mistrzCK%s - zdjęcie
    mistrzCK napisał:
    https://www.youtube.com/watch?v=Yk5ClEEQlAA Poszukaj tema...
    14 lut 2017 08:44
  • dawidos_333%s - zdjęcie
    dawidos_333 napisał:
    Z tym będzie ciężko nie każdy program tak samo sprawdza s...
    11 lut 2017 09:08
  • Mirao%s - zdjęcie
    Mirao napisał:
    Dziękuję za odpowiedź :)
    10 lut 2017 18:09
  • mistrzCK%s - zdjęcie
    mistrzCK napisał:
    Slider nie musi być duży. Ostatnio dość dużo wynalazków i...
    10 lut 2017 09:41
  • mistrzCK%s - zdjęcie
    mistrzCK napisał:
    Na telefon czy komputer? I tu i tu możesz robić co ci się...
    10 lut 2017 09:35
24 lis 2016 20:03    Bartq w Wydarzenia
- - - - -
1330 Wyświetleń

Zwrot KARMY nie musi być jednak taki zły... O akcji zwrotów pisaliśmy tutaj, jednak GoPro zdecydowało, żeby odpowiednio zrekompensować trud jaki klienci muszą w tą sytuację włożyć.

 

GoPro sprzedało od premiery KARMY około 2.500 sztuk dronów, jednak w związku z problemem technicznym polegającym na nagłym odcięciu zasilania, firma zdecydowała się na wycofanie sprzętu z rynku. Sytuacja spotkała się oczywiście z negatywnymi komentarzami z całego świata. GoPro jednak pokazuje kolejny raz jak zachować obsługę na najwyższym poziomie...
Każdy kto zwróci zakupionego drona, nie dość że dostanie zwrot pieniędzy, otrzyma jako rekompensatę kamerę GoPro HERO5 Black! Tak, dokładnie, dostaniecie kamerę o wartości blisko 2.000 PLN.
Zakupiony sprzęt można zwracać poprzez zgłoszenie na stronie gopro.com lub też u lokalnych dystrybutorów. Szczegóły na gopro.com.


0 Comments