Skocz do zawartości

Ostatnio napisane posty
  • duss%s - zdjęcie
    duss napisał:
    Sterowanie joystickiem jest lepsze w G4S , bezproblemo...
    21 paź 2017 13:58
  • zbynio70%s - zdjęcie
    zbynio70 napisał:
    Możesz powiedzieć czemu jesteś bardziej zadowolony z G4...
    21 paź 2017 13:49
  • mariush%s - zdjęcie
    mariush napisał:
    Możesz powiedzieć czemu jesteś bardziej zadowolony z G4s?
    20 paź 2017 16:43
  • zbynio70%s - zdjęcie
    zbynio70 napisał:
    Dodam od siebie trzy grosze posiadam gimbal G4S  z g...
    19 paź 2017 19:46
  • mpyro%s - zdjęcie
    mpyro napisał:
    Tez własnie lece do Tajlandii i chce kupic G5. Oglądam po...
    17 paź 2017 22:21
24 lis 2016 20:03    Bartq w Wydarzenia
- - - - -
1775 Wyświetleń

Zwrot KARMY nie musi być jednak taki zły... O akcji zwrotów pisaliśmy tutaj, jednak GoPro zdecydowało, żeby odpowiednio zrekompensować trud jaki klienci muszą w tą sytuację włożyć.

 

GoPro sprzedało od premiery KARMY około 2.500 sztuk dronów, jednak w związku z problemem technicznym polegającym na nagłym odcięciu zasilania, firma zdecydowała się na wycofanie sprzętu z rynku. Sytuacja spotkała się oczywiście z negatywnymi komentarzami z całego świata. GoPro jednak pokazuje kolejny raz jak zachować obsługę na najwyższym poziomie...
Każdy kto zwróci zakupionego drona, nie dość że dostanie zwrot pieniędzy, otrzyma jako rekompensatę kamerę GoPro HERO5 Black! Tak, dokładnie, dostaniecie kamerę o wartości blisko 2.000 PLN.
Zakupiony sprzęt można zwracać poprzez zgłoszenie na stronie gopro.com lub też u lokalnych dystrybutorów. Szczegóły na gopro.com.


0 Comments

Baza pilotów dronow