Skocz do zawartości

Ostatnio napisane posty
  • wave_pl%s - zdjęcie
    wave_pl napisał:
    Mam GoPole Reach 2 i jestem zadowolony - zamówiłem zestaw...
    dziś, 13:01
  • wave_pl%s - zdjęcie
    wave_pl napisał:
    Karma Grip jest już w sprzedaży. Wczoraj maila dostałem o...
    dziś, 12:55
  • ZiGi%s - zdjęcie
    ZiGi napisał:
    Właśnie rozwiązałem problem złego wypoziomowania gimbala,...
    16 sty 2017 10:25
  • MaxTyp%s - zdjęcie
    MaxTyp napisał:
    ZiGi  Dzięki za konkretną odpowiedź i recenzję....
    16 sty 2017 07:53
  • ZiGi%s - zdjęcie
    ZiGi napisał:
    Ja posiadam G5 od połowy grudnia bo niestety Hero5 nie mi...
    15 sty 2017 19:06
24 lis 2016 20:03    Bartq w Wydarzenia
- - - - -
1201 Wyświetleń

Zwrot KARMY nie musi być jednak taki zły... O akcji zwrotów pisaliśmy tutaj, jednak GoPro zdecydowało, żeby odpowiednio zrekompensować trud jaki klienci muszą w tą sytuację włożyć.

 

GoPro sprzedało od premiery KARMY około 2.500 sztuk dronów, jednak w związku z problemem technicznym polegającym na nagłym odcięciu zasilania, firma zdecydowała się na wycofanie sprzętu z rynku. Sytuacja spotkała się oczywiście z negatywnymi komentarzami z całego świata. GoPro jednak pokazuje kolejny raz jak zachować obsługę na najwyższym poziomie...
Każdy kto zwróci zakupionego drona, nie dość że dostanie zwrot pieniędzy, otrzyma jako rekompensatę kamerę GoPro HERO5 Black! Tak, dokładnie, dostaniecie kamerę o wartości blisko 2.000 PLN.
Zakupiony sprzęt można zwracać poprzez zgłoszenie na stronie gopro.com lub też u lokalnych dystrybutorów. Szczegóły na gopro.com.


0 Comments