Skocz do zawartości

View Other Content



Recent Comments


Ostatnio napisane posty
  • glazbiker%s - zdjęcie
    glazbiker napisał:
    Jak się spisuje ten shoot? Jakoś wykonania zadowalająca?...
    11 wrz 2017 21:53
  • wolek000%s - zdjęcie
    wolek000 napisał:
    Witam. zamierzam zakupić GOPro 5 black. Chciałem odrazu z...
    31 lip 2017 15:54
  • nosferatu7%s - zdjęcie
    nosferatu7 napisał:
    Miałem ten sam problem. Rozwiązanie jest następujące. Poł...
    27 lip 2017 19:38
  • ZiGi%s - zdjęcie
    ZiGi napisał:
    Jakbyś dorzucił ekran lub baterie zewnętrzną to może będz...
    26 lip 2017 15:27
  • azupak%s - zdjęcie
    azupak napisał:
    I chyba  o to faktycznie chodzi. Jak włożyłem gopro...
    26 lip 2017 08:19
04 cze 2017 19:29    Bartq w Artykuły
- - - - -
811 Wyświetleń
");

DJI zmieniło podejście wprowadzania aktualizacji oprogramowania w swoich dronach. Wszystko po to, aby się upewnić, że każde urządzenie od DJI ma najświeższe informacje geolokalizacyjne.

 

Dla użytkowników, którzy w trakcie aktualizacji oprogramowania nie zarejestrują swoich dronów, przygotowana została niespodzianka – dron nie będzie mógł wykorzystać w pełni swoich możliwości.

 

Podczas aktualizacji oprogramowania nowi i starzy właściciele dronów DJI będą musieli się zalogować na własne konto DJI, aby potwierdzić że nowe oprogramowanie zostało zainstalowane. Dodatkowo, dzięki temu zabiegowi firma z Chin będzie miała pewność, że każdy dron posiada najnowszą bazę danych dotyczącą stref zamkniętych dla lotów dronami.

 

Jeśli aktualizacja zostanie przeprowadzona, jednak użytkownik nie zaloguje się na swoje konto, wówczas dron nie będzie w stanie odbyć lotu dalej niż 50 metrów od odbiornika i wyżej niż 30 metrów. Dodatkowo podgląd na żywo zostanie wyłączony do czasu rejestracji na koncie DJI.
Jest to bardzo drastyczny krok, jednak ma on na celu zwiększenie bezpieczeństwa w powietrzu.


2 Comments

"); ipb.templates['comment_delete'] = new Template("

Potwierdź usunięcie

Jesteś pewny, że chcesz usunąć ten komentarz?

"); ipb.templates['comment_hide'] = new Template("

Ukryj komentarz

Ta opcja ukrywa komentarze, ale moderatorzy nadal będą mogli je zobaczyć.

");
Zdjęcie
mistrzCK
06 lip 2017 07:31

Na razie to wygląda tak że większe niebezpieczeństwo stwarza sam producent poprzez niedopracowane oprogramowanie.

U mnie rozłącza połączenie w trakcie lotu i nie rejestruje wszystkich lotów.

Latam po lesie i nagle wywala aplikacje.

Słabo

Zdjęcie
mistrzCK
11 lip 2017 11:47

Aktualizacja drona, pilota, kamery.

Aktualizacja telefonu do 7.0 (LG G5).

Aktualizacja aplikacji.

Pomogło. Około 3km na podglądzie bez laga.

Pozdrawiam

" } ); } $('gbl_d').update( "" ); _last = ipsLightbox.lightboxImage.src; } } /* Check for init and then keep checking for new image */ _to = setTimeout( "gbl_addDownloadButton()", 1000 ); } //]]>