Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Problem przy 1080 p

gopro hero 1080p problem

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1

spear

spear

    Newbie

  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Miejscowość:koszlain
  • Kamera: GoPro HERO
  • Karta pamięci: 16gb Sandisk

Witam wszystkich.

Wczoraj kupiłem GoPro Hero 2014 i praktycznie przy pierwszym filmie zobaczyłem małą kropke lub plamke. Po sprawdzeniu monitora doszedłem do wniosku, że to kamerka. Po kilku następnych filmach wykluczyłem brud na obiektywie bo owa "plamka" występuje tyl,ko w trybie 1080p, a na dodatek w pewnych okolicznościach potrafi zniknąć w połowie filmu. \

 

Czy ktoś się z czymś takim spotkał? Czy jest sens oddać na gwarancję, czy może jest jakieś proste rozwiązanie tego problemu?

 

W załącznikach znajdują się krótkie filmiki przedstawiające "plamke" w 1080p i drugi filmik bez plamki w 720p.

 

- 720p bez plamki

 

- 1080 z plamką znajdującą się po przekątnej między środkiem ekranu a górnym lewym rogiem.

 

Z góry dziękuję za pomoc



#2

Priders

Priders

    Alpha i Omega

  • Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 2545 postów
  • Miejscowość:Śrem
  • Kamera: Gopro
  • Karta pamięci: SanDisk
Soczeweka i szkiełko na pewno są czyste ?
Jeśli tak, to wysyłaj, nie ma się co bawić, bo możesz jeszcze ją uszkodzić ;)
Www.freeway.com.pl

Wysłane z Smartfona. Za błędy przepraszam.


Pozdrawiam,

 

 

Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


#3

Jc0b

Jc0b

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 148 postów
  • Miejscowość:Sopot
  • Kamera: Gopro Hero 3 Black
  • Karta pamięci: Sandisk, 32 gb, (10)

Jak najszybciej możesz oddaj na gwarancję. 


  • spear lubi to

#4

spear

spear

    Newbie

  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Miejscowość:koszlain
  • Kamera: GoPro HERO
  • Karta pamięci: 16gb Sandisk

To jest typ GoPro HERO, nie można wyciągnąć kamerki z obudowy. Nie mam jak sprawdzić szkiełka, ale z tego co patrzyłem pod światło to wydaje się być czyste. Obudowo tak samo. Ta kropka potrafi zniknąć w połowie filmu, ale najczęściej utrzymuje się przez cały film. Jak pisałem wcześniej w formacie 720 ani 720s to nie występuje.

 

Skoro mówicie, żeby oddać na gwarancję to tak zrobię. Tylko nerw człowieka bierze, bo miała być już w użyciu :/ a tak kolejne tygodnie miną bez.

 

Dzięki za szybką odpowiedź



#5

Priders

Priders

    Alpha i Omega

  • Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 2545 postów
  • Miejscowość:Śrem
  • Kamera: Gopro
  • Karta pamięci: SanDisk

Jakie kolejne tygodnie ? Maks 2 tygodnie, mi załatwili sprawę w tydzień ;)


  • spear lubi to

Pozdrawiam,

 

 

Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


#6

spear

spear

    Newbie

  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Miejscowość:koszlain
  • Kamera: GoPro HERO
  • Karta pamięci: 16gb Sandisk

Jakie kolejne tygodnie ? Maks 2 tygodnie, mi załatwili sprawę w tydzień ;)

Widzę światełko w tunelu ;) bo musze mieć kamerkę przed piętnastym lutego ;). OBY!!! hehe



#7

Priders

Priders

    Alpha i Omega

  • Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 2545 postów
  • Miejscowość:Śrem
  • Kamera: Gopro
  • Karta pamięci: SanDisk
Tylko napisz, że jak to jest ci przykro, że kupiłeś kamerę z zamiarem nagrania wyjazdu z góry itd.
Szybciej ci naprawią ;)

Wysłane z Smartfona. Za błędy przepraszam.


Pozdrawiam,

 

 

Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


#8

spear

spear

    Newbie

  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Miejscowość:koszlain
  • Kamera: GoPro HERO
  • Karta pamięci: 16gb Sandisk

Tylko napisz, że jak to jest ci przykro, że kupiłeś kamerę z zamiarem nagrania wyjazdu z góry itd.
Szybciej ci naprawią ;)

Wysłane z Smartfona. Za błędy przepraszam.

Dzięki ;) Tak zrobię



#9

Jc0b

Jc0b

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 148 postów
  • Miejscowość:Sopot
  • Kamera: Gopro Hero 3 Black
  • Karta pamięci: Sandisk, 32 gb, (10)

Dzięki ;) Tak zrobię

Musisz wiedzieć, że nie jesteś sam. GoPro to bardzo awaryjnie kamerki, ja np. swoją 3 black odsyłałem 2 razy do freeway'a. 



#10

Priders

Priders

    Alpha i Omega

  • Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 2545 postów
  • Miejscowość:Śrem
  • Kamera: Gopro
  • Karta pamięci: SanDisk
Ja to trochę w żarcie pisałem, nic nie brać na serio ;)

Wysłane z Smartfona. Za błędy przepraszam.


Pozdrawiam,

 

 

Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


#11

spear

spear

    Newbie

  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Miejscowość:koszlain
  • Kamera: GoPro HERO
  • Karta pamięci: 16gb Sandisk

Ok, dzisiaj poszedłem zgłosić na gwarancję. W sklepie "nie dla idiotów". Pan przyjmujący reklamację, zaoferował mi wymianę na nową. Oczywiście skorzystałem, zaraz będę testował :). Temat do zamknięcia. Dzięki za pomoc :)



#12

kociu8422

kociu8422

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 81 postów
  • Miejscowość:szczecin
  • Kamera: GoPro Hero 4 silver
  • Karta pamięci: San Disk extreme 64GB

o to jeszcze lepiej żadko się zdarza aby wymieniali odrazu szczególnie w tym sklepie :)



#13

Martin1992

Martin1992

    Newbie

  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Kamera: GoPro Hero 2014

Witam, 

 

Chciałbym się podzielić z Wami moim doświadczeniem z firmą Freeway.

Również jestem posiadaczem GoPro Hero 2014 i po dwóch miesiącach, podczas wsuwania podstawy kamery do uchwytu na szybie, złamał się zatrzask w podstawie (opisywany element - mount buckle). Ponadto zauważyłem skazę na szkle obiektywu kamery - jakby kawałek kurzu (wielkości może 1mm).

 

Napisałem więc maila do firmy Freeway, gdzie poproszono mnie, aby zareklamować kamerę w sklepie "Nie dla idiotów".

Pani przyjmująca kamerę od razu mi powiedziała, że będzie to na pewno naprawa odpłatna, gdyż jest to uszkodzenie mechaniczne (mowa o wyłamanym zatrzasku).

Po kilku dniach Pan z serwisu poinformował mnie, że reklamacja została uznana i zostanie do mnie wysłana nowa kamera.

Łącznie cały proces potrwał 6 dni i otrzymałem całkowicie nowy zestaw z kamerą. Dzięki temu mam dodatkowe uchwyty montażowe, kabel i klapkę kamery.

Wysyłałem jedynie kamerę z podstawą i jedną klapką.

 

Jak nietrudno się domyślić jestem pozytywnie zaskoczony serwisem Freeway OMT.

 

Pozdrawiam :)







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: gopro hero, 1080p problem