Skocz do zawartości


"); //]]>
Zdjęcie

jakie parametry ustawić w sj7 star

sj7 star

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1

ventur86

ventur86

    Newbie

  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Miejscowość:Czeladź
  • Kamera: Sjcam sj 7 star
  • Karta pamięci: toshiba 32GB UHS-1/U3

Witam, jako całkowity amator mam pare podstawowych pytań odnośnie ustawień i mozliwości tej kamery.

Niedawno stałem się posiadaczem kamery sportowej sjcam sj7 star i tak jak wspomnialem jestem calkowicie początkujący a więc pewnie niektóre pytania będą banalne. Tylko dodam ze po zakupie kamery od razu zainstalowałem nową aktualizację, przy zakupie była 1.05 a wgrałem 1.06. Moja karta to To toshiba microSDHC excria M302-EA 32GB UHS-I / U3 Prędkość odczytu do 90 MB/s

 

A więc zacznijmy od początku....

1) Mam do wyboru Tryb TV? i mam wybrać NTSC czy PAL? (troche czytałem o tym wczesniej na forum i wyczytałem się ze dla europy powinien byc PAL czy to prawda? wraz ze zmianą trybu zmienia się ilość klatek na sekunde dla poszczególnych rozdzielczości nagrywania.

dla NTSC 30/60/120

dla PAL 25/50/100

 

2) Następne co mam do wyboru w ustawieniach to: częstotliwość i mam do wyboru: Auto albo 50HZ albo 60HZ (i tutaj tez gdzies przeczytałem ze 50HZ dla europy?)

 

3) Rozdzielczość. Rozumiem ze im większa i im więcej klatek na minute tym powinno być lepiej ale... no wlasnie ale jakos nie do konca jestem tego pewny po nagraniu paru kawałków video. Nagrywałem
NTSC 1080p/30, 1080p/60, 1080p/120 i 4K/30

PAL 1080p/50, 1080p/100 i 4K/25

i jak na moje oko na monitorze komputera najbardziej podobało mi sie nagranie w PAL 1080p/50 ??? np PAL 1080p/100 jak na moje oko nie wiem czemu ale obraz był ciemniejszy, bardziej oddalony i tak jak bym widział "szumy"