Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Używane GoPro Hero 1 czy np. SjCam 4000 ?

gopro hero hero1 sjcam sjcam4000

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1

admirals_club

admirals_club

    Newbie

  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Miejscowość:Poznań

Witam serdecznie !

 

Przeglądam forum już od kilku dni i niestety nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na dręczące mnie pytanie. Otóż chcę kupić pierwszą kamerkę sportową do wszechstronnego zastosowania, budżet mam bardzo mały +- 200 zł. Jestem amatorem i nie potrzebuję droższego sprzętu. Mam do wyboru kupno używanego GoPro Hero 1 lub np. coś używanego/nowego z rodziny SjCam. Oprócz tego, że obraz z sjcam jest bardziej niebieski i ostrzejszy (opinia na podstawie filmów z youtube) to nie zauważam innych różnic. 

 

Jeśli ktoś miał kiedyś starą gopro hero 1 to będę wdzięczny za opinie ! 

 

Dzięki wielkie i pozdrawiam ! 



#2

mistrzCK

mistrzCK

    I'm a Pro!

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1898 postów
  • Miejscowość:Kielce
  • Kamera: H, H2, H3B, H3+S, H4B
  • Karta pamięci: Lexar, Adata, Toshiba 6x 32 GB

Ja miałem. Niestety nie kupisz już tej kamery. Przynajmniej bardzo ciężko ci będzie.

Lepszym rozwiązaniem będzie kupno używanej xiaomi yi. Jeśli nówka chodzi po 400 zł za 200 powinieneś używkę wyrwać.

Przede wszystkim to bardziej aktualny model od gopro, z bardziej "życiowymi" formatami nagrywania.

Pozdrawiam



#3

admirals_club

admirals_club

    Newbie

  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Miejscowość:Poznań

Ja miałem. Niestety nie kupisz już tej kamery. Przynajmniej bardzo ciężko ci będzie.

Lepszym rozwiązaniem będzie kupno używanej xiaomi yi. Jeśli nówka chodzi po 400 zł za 200 powinieneś używkę wyrwać.

Przede wszystkim to bardziej aktualny model od gopro, z bardziej "życiowymi" formatami nagrywania.

Pozdrawiam