Skocz do zawartości


"); //]]>
Zdjęcie

DJI PHANTOM 2 VISION + problem z przesyłaniem obrazu do telefonu.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1

lukaszluk

lukaszluk

    Newbie

  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Miejscowość:Ostroda
  • Kamera: DJI

Witam!

 

Posiadam drona DJI Phantom Vision +.  Po aktualizacji drona na telelefonie nie pokazuje mi się obraz z kamery.(czarny obraz) Czy ktoś może mi podpowiedzieć w czym tkwi problem?

 

Dzięki ;)

 

 

 

 



#2

mistrzCK

mistrzCK

    I'm a Pro!

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1940 postów
  • Miejscowość:Kielce
  • Kamera: H, H2, H3B, H3+S, H4B
  • Karta pamięci: Lexar, Adata, Toshiba 6x 32 GB

Było już gdzieś.

Prawdopodobnie chodzi o nowe restrykcje DJI. Około czerwca zablokowali podgląd na żywca bez zalogowania się do ich systemu i potwierdzenia że zapoznałeś się z nowymi zasadami odnośnie latania.

Pozdrawiam


  • skiper83 lubi to