Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Proszę o podstawową pomoc przy moim h3 BE

2 odpowiedzi w tym temacie

#1 donfeelip

donfeelip

Newbie

• Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 06 listopad 2013 - 16:07

Witam !
    Ostatnio zostałem szczęśliwym posiadaczem GoPro 3 Black Edition!
    Jestem z niej cholernie zadowolony, lecz muszę prosić Was o pomoc w podstawowych ustawieniach, itd... ponieważ jestem totalnym początkującym/amatorem tego sprzętu, a nie chce go używać bez jakiejkolwiek wiedzy.
    Oto moje pytania :

1] Jakie ustawienie kamery (takie podstawowe) do nagrywania zwykłych czynności i sytuacji dziennych, jakimi ustawieniami uzyskać najlepszy efekt?
    2] Jakie ustawienie zrobić aby nagrywać jak najlepszy obraz podczas : jazdy na nartach, rowerze, czy pływania na sprzęcie wodnym ?
    3] To samo tyczy się zdjęć, w jakim ustawieniu wychodzą one najlepiej ?
    4] Czy GoPro H3 BE ma funkcje "rybie oko"
    5] Co jeżeli mój laptop nie spełnia wymagań aby normalnie odtwarzać filmiki? Czy wystarczy zwykły movie converter aby zmniejszyć jakość?
    6] Jak długo może się ładować GoPro na USB 2.0 ?
    7] Czemu mojeGopro nie chce się włączyć, czy to wina baterii? Jak podłączę do ładowania to dioda led nie świeci się a chwile przed tym kamerak straaaasznie zamulała i wolno chodziła.
    Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuje :)

#2 Guest__*

Guest__*
    • Guests

Napisano 06 listopad 2013 - 16:45

Wpierw poczytaj forum i przeczytaj regulamin, potem zadawaj pytania. Wszystko o co pytasz jest już na forum.

#3 xamil

xamil

Wyjadacz

• Użytkownik
    • PipPipPipPip
    • 186 postów
    • Kamera:
      GoPro3 White
    • Karta pamięci:
      SanDisk 16GB c.10

Napisano 06 listopad 2013 - 17:32

Tak jak wyżej, ale pomogę ;)

1. Zależy, gdyż do zwykłego nagrywania wystarczy 1080p/30FPS, ale jeżeli np. robisz jakieś triki, akrobacje to przydałoby się zwolnienie czyli 60FPS by stykło w 720p :)
    2. Wyżej opisałem
    3. -