Skocz do zawartości


"); //]]>
Zdjęcie

Wymiana kamery w ramach gwarancji


12 odpowiedzi w tym temacie

#1 DARQ

DARQ

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 8 postów

    Napisano 26 listopad 2013 - 20:17

    Może ktoś z was się z tym spotkał. Oddałem kamerę gopro hero2 na gwarancji i w ramach gwarancji mogą wymienić mi ją na nową - hero3 silver. Wszystko pięknie tylko gość ze sklepu powiedział, że mam mu zwrócić osprzęt do dwójki (zestaw outdoor). Nie jestem pewien czy mnie aby nie wkreca z tym zwrotem bo niby poco im używany osprzęt?

    Dodatkowo nie jestem pewien czy to dla mnie dobry interes bo do hero2 mam lcd, kartę pamięci i zestaw outdoor a silvera dostanę gołego.

    Co o tym sądzicie?



    #2 LeoDogg

    LeoDogg

      I'm a Pro!

    • Użytkownik
    • PipPipPipPipPip
    • 742 postów
    • Miejscowość:Ciechanów
    • Kamera:
      GoPro 3 Black
    • Karta pamięci:
      Sandisk Extreme 32 GB

    Napisano 26 listopad 2013 - 20:22

    LCD bedzie pasował do silvera z tego co się orientuję. Kto ci będzie to wymieniał ? Sklep, dystrybutor, producent ?

    Ja i cała ta moja twórczość ;)

     




     


    #3 DARQ

    DARQ

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 8 postów

      Napisano 26 listopad 2013 - 20:37

      LCD bedzie pasował do silvera z tego co się orientuję. Kto ci będzie to wymieniał ? Sklep, dystrybutor, producent ?

      Sklep wysłał do dystrybutora i on ma wymienić. To znaczy w sklepie mam się już zgłosić po tego silvera a jak się uprę to będą mi naprawiać hero2

      A to do 3 nie jest jakiś dotykowy lcd



      #4 LeoDogg

      LeoDogg

        I'm a Pro!

      • Użytkownik
      • PipPipPipPipPip
      • 742 postów
      • Miejscowość:Ciechanów
      • Kamera:
        GoPro 3 Black
      • Karta pamięci:
        Sandisk Extreme 32 GB

      Napisano 26 listopad 2013 - 20:41

      Jest wersja touch lcd ( wyszła do 3 generacji ) - dotykowa, ale ten ekran z Hero 2 też powinien działać . Jeżeli wymienia dystrybutor to zadzwon do nich i się spytaj o zasady wymiany kamer - dystrybutorem w Polsce jest firma Freeway - znajdziesz do nich kontakt na ich stronie.

      Ja i cała ta moja twórczość ;)

       




       


      #5 DARQ

      DARQ

        Użytkownik

      • Użytkownik
      • 8 postów

        Napisano 26 listopad 2013 - 20:44

        Jest wersja touch lcd ( wyszła do 3 generacji ) - dotykowa, ale ten ekran z Hero 2 też powinien działać . Jeżeli wymienia dystrybutor to zadzwon do nich i się spytaj o zasady wymiany kamer - dystrybutorem w Polsce jest firma Freeway - znajdziesz do nich kontakt na ich stronie.

        Niestety tam jest tylko email, napisałem i czekam na odpowiedź.

        Jak by LCD działał to tylko wymiana karty na bank by mie czekała.



        #6 LeoDogg

        LeoDogg

          I'm a Pro!

        • Użytkownik
        • PipPipPipPipPip
        • 742 postów
        • Miejscowość:Ciechanów
        • Kamera:
          GoPro 3 Black
        • Karta pamięci:
          Sandisk Extreme 32 GB

        Napisano 26 listopad 2013 - 20:49

        Kartę byś musiał wymienić na tą małą niestety. Lcd będzie na 99% działał - jeśli jestem w błędzie niech mnie ktoś poprawi.



        Masz kolego telefon do nich, należy się pochwała ;)

        Ja i cała ta moja twórczość ;)

         




         


        #7 DARQ

        DARQ

          Użytkownik

        • Użytkownik
        • 8 postów

          Napisano 26 listopad 2013 - 21:02

          Kartę byś musiał wymienić na tą małą niestety. Lcd będzie na 99% działał - jeśli jestem w błędzie niech mnie ktoś poprawi.



          Masz kolego telefon do nich, należy się pochwała ;)

          Dzięki wielkie za numer do freeway. Jutro będę wydzwaniał.

          Co do LCD znalazłem taki filmik i rzeczywiście działa u tego gościa



          #8 LeoDogg

          LeoDogg

            I'm a Pro!

          • Użytkownik
          • PipPipPipPipPip
          • 742 postów
          • Miejscowość:Ciechanów
          • Kamera:
            GoPro 3 Black
          • Karta pamięci:
            Sandisk Extreme 32 GB

          Napisano 26 listopad 2013 - 21:08

          Luzik, powodzenia :)

          Ja i cała ta moja twórczość ;)

           




           


          #9 DARQ

          DARQ

            Użytkownik

          • Użytkownik
          • 8 postów

            Napisano 28 listopad 2013 - 16:41

            Wiadomość od freeway:

            "Wymiana kamer w ramach gwarancji wygląda następująco. Wymieniamy tylko kamerę w przypadku wymiany na ten sam model. Pozostałe elementy nas nie interesują. W przypadku wymiany z Hero 2 na Hero 3 zabieramy tylko samą kamerę i wymieniamy na kompletny zestaw w związku z tym że w nowym modelu jest inna obudowa, instrukcja itd"

            Dla nowych kamer. Moja niestety jak się okazało była nowa ale nie do końca bo ktoś hero2 oddawał na gwarancji wymianili mu na silvera a potem do sklepu odesłali jeszcze tą. I ja takową właśnie nabyłem. U mnie wymana zestaw za zestaw. 

            No ale i tak na tym nieźle wyszedłem bo dostałem silvera fabrycznie zapakowaną a ze strat dwa uchwyty i headstrapy



            #10 LeoDogg

            LeoDogg

              I'm a Pro!

            • Użytkownik
            • PipPipPipPipPip
            • 742 postów
            • Miejscowość:Ciechanów
            • Kamera:
              GoPro 3 Black
            • Karta pamięci:
              Sandisk Extreme 32 GB

            Napisano 28 listopad 2013 - 16:52

            Tylko cos nie tak napisales chyba - bo w przypadku wymiany z 2 na 3 napisales ze zabieraja tylko kamere a Tobie zabrali caly zestaw.

            Ja i cała ta moja twórczość ;)

             




             


            #11 Sebastian

            Sebastian

              I'm a Pro!

            • Użytkownik
            • PipPipPipPipPip
            • 507 postów
            • Miejscowość:Poznań
            • Kamera:
              3BE/3BE
            • Karta pamięci:
              16/32/64

            Napisano 28 listopad 2013 - 17:11

            Wspomniał ze to dotyczy nowych kamer, a jego była z drugiej ręki.

            Best regards

            Sebastian


            Pozdrawiam

            Sebastian

            #12 LeoDogg

            LeoDogg

              I'm a Pro!

            • Użytkownik
            • PipPipPipPipPip
            • 742 postów
            • Miejscowość:Ciechanów
            • Kamera:
              GoPro 3 Black
            • Karta pamięci:
              Sandisk Extreme 32 GB

            Napisano 28 listopad 2013 - 17:27

            Aha, sorki.

            Ja i cała ta moja twórczość ;)

             




             


            #13 Sebastian

            Sebastian

              I'm a Pro!

            • Użytkownik
            • PipPipPipPipPip
            • 507 postów
            • Miejscowość:Poznań
            • Kamera:
              3BE/3BE
            • Karta pamięci:
              16/32/64

            Napisano 29 listopad 2013 - 08:14

            Leo nie ma za co, możesz piwo postawić :)

            Best regards

            Sebastian


            Pozdrawiam

            Sebastian


            Wróć do Reklamacje · Następny nieczytany temat →