Skocz do zawartości


"); //]]>
Zdjęcie

GoPro czy warto kupić ze USA? Moja historia!


9 odpowiedzi w tym temacie

#1 ksz

ksz

    Member

  • Użytkownik
  • Pip
  • 29 postów
  • Miejscowość:Strumień
  • Kamera:
    GoPro Hero 3+ BE
  • Karta pamięci:
    Toshiba 32 ( U )

Napisano 14 kwiecień 2014 - 18:51

Witam,
Tak jak zpowiadałem wcześniej pragnę podzielić się moimi przeżyciami w związku z kupnem GoPro 3+BE z USA po wiadomo niższej cenie niż w PL sklepach.
Zaznaczam że nie jest żadna akcja przeciw zakupom zza oceanu lecz chce przedstawić jak to sie ma w rzeczywistości bo często przed zakupem o wielu rzeczach zapominamy "podniecając" sie tylko i wyłacznie nową zabawką. 
Kamerę kupiłem jakoś w połowie stycznia 2014r. za 1500zł. Przede wszystkim , minus całych zakupów z USA to gwarancja jaka tam obowiązuje - 1 rok. Wątpię że któryś sprzedawca da więcej skoro producent na tamtejszym rynku oferuje właśnie 1rok. Kamera działała jakiś tydz. czasu OK , później zaczęły sie cyrki z zawieszaniem które opisywałem w poście TUTAJ. Największy ból był taki ,że na dniach miałem wyjazd na narty do Włoch... Jak na złość kamera praktycznie w ogóle na działała same problemy więc w półowie wyjazdu już ją spakowałem do torby i oszczędziłem sobie trochę nerwów. 
Po powrocie od razu skontaktowałem sie ze sprzedającym , oczywiście miał podejrzenie że to wina karty albo tego czy tamtego jednak udało mi się ją w końcu wysłać do niego. Wysłalem na adres w PL skąd kamere on już sam wysyłal do USA. 
5.02 wysłałem kamere a 13.04 otrzymałem nową z USA. Ponad 2 mies. czekania
Otrzymałem nową kamerke z myślą ze coś mi dorzucą jakiś gadżet bo nieraz czytałem że serwis w Holandii bardzo często daje jakieś prezenty. Ja otrzymałem tylko kamerke , z softem 1,04 + bateria. 
Tak więc wydaje mi się że Ci co nie kupili a wachają się nad tym skąd kupić to zdecydowanie odradzam zakupów z USA. Najlepiej uczyć się na błędach i to cudzych więc liczę że komuś się przyda moja gorzka lekcja.
Teraz wiem że lepiej dopłacić 300zł lub wziąć na raty jak się nie ma całej kwoty a mieć spokój , 2 letnią gwarancję i ew. naprawę w ciągu 2-3 tyg. !!!

Pozdrawiam i liczę że moje problemy z GP dobiegły końca a teraz będę mógł się już tylko cieszyć z jej użytkowania :)



#2 Michal

Michal

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 2067 postów
  • Miejscowość:Polska
  • Kamera:
    Hero 3 Silver
  • Karta pamięci:
    SanDisk Ultra 16GB (10)

Napisano 14 kwiecień 2014 - 20:08

I ok i tak dobrze że wymieniono Ci na nową :)


Rejestruj nie filmy lecz emocje

 

 

Blog


#3 Huberto203

Huberto203

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 321 postów
  • Miejscowość:Rzeszów
  • Kamera:
    Hero 3+BE
  • Karta pamięci:
    Sandisk 32GB 10

Napisano 14 kwiecień 2014 - 21:27

Teoretycznie gdybyś wysłał swoje gopro do holandii to podejrzewam że wszystko trwało by tydzień góra dwa. Polski serwis zajmuje się tym z dnia na dzień. Co do 2 letniej gwarancji, masz rację. Moją kamerkę odesłałem po pól roku bo miałem pewne podejrzenia co do jej działania, dostałem nowszy model gwarancja od nowa 2 lata itp. 


Zapraszam na mój kanał Youtube  Subskrypujcie i oglądajcie filmy :)


#4 Sebastian

Sebastian

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 881 postów
  • Miejscowość:Poznań
  • Kamera:
    3BE/3BE+
  • Karta pamięci:
    16/32/64

Napisano 15 kwiecień 2014 - 06:00

Po pierwsze nie kupowałes w stanach tylko od gościa z polski, który może kupił w stanach. Po drugie trzeba było przed wysłaniem poszukać wątku o procedurze reklamacji kamery kupionej poza Polską gwarancją. Po trzecie jak pisze Hubert załatwia się sprawę bezpośrednio z producentem i temat nie trwa dłużej niż tydzień i nie wysyła się do USA a do Holandii. Wiec radzę ponownie czytać forum dokładnie i z zrozumieniem a nie będziesz więcej narzekał. Ostatnie prezent na pewno dostałeś ale jeśli nie ty to twój sprzedawca który cię o prostu oszukał i teraz gratis sprzedaje na Aledrogo może. Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka

Pozdrawiam

Sebastian


#5 Priders

Priders

    Ekspert

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 57 postów
  • Miejscowość:Śrem
  • Kamera:
    GoPro Hero 3+ Black Edition
  • Karta pamięci:
    2x Sandisc ultra, 32GB, (10)

Napisano 15 kwiecień 2014 - 18:23

I sobie twoim kosztem zarabia :(

Wysłane z mojego Quadra 7 UltraSlim przy użyciu Tapatalka



#6 koem

koem

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Miejscowość:Kraków
  • Kamera:
    GoPro Hero3+ Black
  • Karta pamięci:
    Sandisk, 32GB, (10)

Napisano 15 kwiecień 2014 - 19:34

Teoretycznie gdybyś wysłał swoje gopro do holandii to podejrzewam że wszystko trwało by tydzień góra dwa. Polski serwis zajmuje się tym z dnia na dzień. Co do 2 letniej gwarancji, masz rację. Moją kamerkę odesłałem po pól roku bo miałem pewne podejrzenia co do jej działania, dostałem nowszy model gwarancja od nowa 2 lata itp. 

To ja albo mam pecha do serwisów, albo Freeway ma dużo kolejkę kamerek. 28.03 oddałem swoją do serwisu do sklepu w którym kupowałem (sprzedawca autoryzowany), odczekałem 14 dni które firma ma na "decyzję". Cisza. Zadzwoniłem do sklepu, Pan mnie poinformował, że kamera będzie wymieniona na nową, czekają na przesyłkę z Freeway'a. Zadeklarował, że zadzwoni do dystrybutora, żeby zapytać o konkrety - minęły kolejne dwa dni i dalej cisza. Koniec końców minęły już ponad dwa tygodnie, a ja dalej nie wiem kiedy otrzymam kamerę.



#7 Huberto203

Huberto203

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 321 postów
  • Miejscowość:Rzeszów
  • Kamera:
    Hero 3+BE
  • Karta pamięci:
    Sandisk 32GB 10

Napisano 15 kwiecień 2014 - 20:10

Niepotrzebnie odsyłałeś do sklepu. Mogłeś uderzyć bezpośrednio do Freeway jeśli masz kamerkę z polskiej dystrybucji. 


Zapraszam na mój kanał Youtube  Subskrypujcie i oglądajcie filmy :)


#8 koem

koem

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Miejscowość:Kraków
  • Kamera:
    GoPro Hero3+ Black
  • Karta pamięci:
    Sandisk, 32GB, (10)

Napisano 16 kwiecień 2014 - 06:25

Może to lenistwo, ale właśnie mi się z paczką nie chciało bawić. Do sklepu zaniosłem bo mam go pod nosem. Nauczka na przyszłość.



#9 Sebastian

Sebastian

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 881 postów
  • Miejscowość:Poznań
  • Kamera:
    3BE/3BE+
  • Karta pamięci:
    16/32/64

Napisano 16 kwiecień 2014 - 10:51

Wiec pecha masz ze jesteś leniwy. Życie

Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka


Pozdrawiam

Sebastian


#10 addict

addict

    Wyjadacz

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 338 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera:
    Hero2 + Hero960
  • Karta pamięci:
    GoodRAM 32GB Class 10

Napisano 16 kwiecień 2014 - 12:17

Świetny poradnik jak nie reklamować kamery.


4 sztachety i parapet | | |



Wróć do GoPro Hero3+ · Następny nieczytany temat →