Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Zakłócenia dźwiękowe na Hero 4 Black podczas WIFI

WIFI zakłócenia dźwięk

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
  • Przejdź do pierwszego nieczytanego posta
369 odpowiedzi w tym temacie

#1

maly_zg

maly_zg

    Newbie

  • Użytkownik
  • 12 postów
  • Miejscowość:Zielona Góra
  • Kamera: GoPro 4 Hero Black
  • Karta pamięci: Samsung 128GB microSDXC Evo

Witam,
zakupiłem kamerę GoPro 4 Black w Niedzielę, wczoraj do mnie dotarła i po licznych testach napotkałem pewien problem. Mianowicie przy włączonym WIFI w kamerze i nagrywaniu jednocześnie słychać dziwny dźwięk (jakby helikopter).

Przeszukałem internet odnośnie tego problemu i okazuje się, że jest to problem hardware'u i update'y softu nie są w stanie rozwiązać tego problemu (update softu również wykonałem, jak zalecano w instrukcji - nie nie dało).

Omawiany dźwięk można zobaczyć np. na tym filmie (tutaj akurat jest wersja silver, ale w black też to występuje i jest to ten sam dźwięk):

 

Ogólnie pełno tego na YT :)

 

Kamerę zakupiłem w sklepie X-KOM.PL

 

Czy ktoś z was spotkał się z takim problemem?

 

Czy kamerę oddać na gwarancję w X-KOMie czy bezpośrednio w freeway.com.pl ?

 

Czy w ogóle jest szansa na pozytywne rozpatrzenie tego problemu i czy w ogóle są dostępne na rynku modele bez tej wady?

 

Proszę o pomoc i wszelkie porady co najlepiej w tym przypadku zrobić, aby cieszyć się nagrywaniem i podglądem na żywo jednocześnie, bez żadnych zakłóceń.

 

Pozdrawiam



#2

KilereQ

KilereQ

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 184 postów
  • Miejscowość:Łuków (lubelskie)
  • Kamera: GoPro HERO 2014
  • Karta pamięci: 2x Sandisk Ultra 32Gb 48mb/s
Chyba wiele osób jak przeglądam tematy w h4 to ma ten problem. Nie pozostaje nic więcej jak pisać do freeway.

#3

jacqu1916

jacqu1916

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 1848 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: H3+B, H4B x 2
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2

dokładnie też wczoraj zauważyłem ten problem, piszę do freeway


 facebook_icon30x30.jpg

 

  social-instagram-30x30.png

 

  youtube-icon-30x30.png


#4

maly_zg

maly_zg

    Newbie

  • Użytkownik
  • 12 postów
  • Miejscowość:Zielona Góra
  • Kamera: GoPro 4 Hero Black
  • Karta pamięci: Samsung 128GB microSDXC Evo

A gdzie kupiłeś?



#5

jacqu1916

jacqu1916

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 1848 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: H3+B, H4B x 2
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2

w sklepie teleskopy.pl oczywiście z dystrybucji freeway


 facebook_icon30x30.jpg

 

  social-instagram-30x30.png

 

  youtube-icon-30x30.png


#6

Priders

Priders

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2225 postów
  • Miejscowość:Śrem
  • Kamera: GoPro Hero 3+ Black Phantom fc40
  • Karta pamięci: 4x Sandisk, Extreme i Ultra
Freeway.com.pl
Pisz do nich, oni powiedzą co masz zrobić.
Jeśli to przeszkadza w użytkowaniu, to muszą ją przyjąć ;)

Pozdrawiam,

 

 

Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


#7

maly_zg

maly_zg

    Newbie

  • Użytkownik
  • 12 postów
  • Miejscowość:Zielona Góra
  • Kamera: GoPro 4 Hero Black
  • Karta pamięci: Samsung 128GB microSDXC Evo

Na forum zagranicznym jeden gościu raportował korespodencję z GoPro w tej samej sprawie i przyznali, że to wina hardware'u, po czym wymienili mu na model bez wady, więc mam nadzieje, że u nas będzie podobnie. O statusie problemu będę informował na bieżąco, mail już poszedł :)



#8

jacqu1916

jacqu1916

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 1848 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: H3+B, H4B x 2
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2

dostałem maila z taką odpowiedzią :

 

Witam,
nie jesteśmy w stanie powiedzieć czy jest to spowodowane. Możemy skonsultować sprawę z producentem. 

 

 

 

czekam dalej 


 facebook_icon30x30.jpg

 

  social-instagram-30x30.png

 

  youtube-icon-30x30.png


#9

maly_zg

maly_zg

    Newbie

  • Użytkownik
  • 12 postów
  • Miejscowość:Zielona Góra
  • Kamera: GoPro 4 Hero Black
  • Karta pamięci: Samsung 128GB microSDXC Evo

Ja dostałem odpowiedź, że to nie ich dystrybucja i żebym kierował reklamację do X-KOM'a.

Czyli tak jak sie spodziewałem, będę się odbijał od ścian ze dwa miesiące po czym usłysze pewnie od X-KOM, że producent stwierdził, że wszystko z kamerą jest ok. Porażka, kamera za 2 koła, a wypuszczają ją z jakimś hardware'owym bugiem.

 

Mam w związku z tym dodatkowe pytanie do was koledzy:

Czy ktoś z was ma możliwość sprawdzenia jak sytuacja wygląda po podłączeniu zewnętrznego mikrofonu? Czy dźwięk dalej będzie słyszalny?



#10

ropa2

ropa2

    Ekspert

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 373 postów
  • Miejscowość:Janikowo
  • Kamera: Gopro3 black, Gopro4 silver
  • Karta pamięci: transcend 64GB i inne
Mam to samo , cichy helikopter na silver i blacku także. W sumie słuchać tylko jak jest cisza w pokoju.
Wi fi nie używam więc osobiście daruje sobie ten problem.

#11

dgim

dgim

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 124 postów
  • Kamera: GoPro 4 Silver
  • Karta pamięci: Samsung PRO 64GB

Skrajne opinie sa o wymianach, zarowno jesli chodzi o zgode na wymiane jak i efekt po tejze wymianie.

Tu przyklad, ze jednak wymiana okazala sie skuteczna: 

 

Moglbym wybaczyc to Xiaomi za 65 czy tam 90 dolcow, ale nie GoPro za ~400$. Bez jaj.



#12

jacqu1916

jacqu1916

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 1848 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: H3+B, H4B x 2
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2

dziś dostałem odpowiedź :

 

Witam,
dopiero dziś otrzymaliśmy odpowiedź. 
Proszę przesłać kamerę do naszego serwisu. Jeśli usterka zostanie przez nasz serwis potwierdzona to kamera zostanie wymieniona na nową. 

Kamera pochodzi z naszej dystrybucji. Proszę ją wysłać na adres:
FREEWAY OMT
ul.Wodna 1, 62-070 Dopiewiec

Proszę:D
-dodać pismo zawierające opis usterki
-adres zwrotny na piśmie
-dane kontaktowe na piśmie - numer kom i e-mail
-kopia dowodu zakupu
-proszę spakować kamerę w obudowę wodoodporną GoPro
-proszę nie wysyłać karty pamięci i akcesoriów i baterii. 
--

 facebook_icon30x30.jpg

 

  social-instagram-30x30.png

 

  youtube-icon-30x30.png


#13

dgim

dgim

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 124 postów
  • Kamera: GoPro 4 Silver
  • Karta pamięci: Samsung PRO 64GB

No i git. Poczekam na luzniejszy okres i identyczna procedure bede chcial przeprowadzic.

Rowniez mam dystrybucje freeway'a. Mam nadzieje, ze dysponuja egzemplarzami bez wad

i sprawdza przed odsylka sprzet pod katem tych objawow.

 

jacqu1916 - dobrze kojarze, ze to juz Twoja druga reklamacja GP4S ? Ile trwalo to za 1'szym razem ?



#14

jacqu1916

jacqu1916

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 1848 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: H3+B, H4B x 2
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2

H4B dokładnie, za pierwszym razem bite 2 tyg 

fajny sprzęt ale mocno awaryjny albo się czepiam 

 

ale chyba po świętach dopiero odeślę może nie wrócić do tego czasu a wolałbym mieć kamerę jednak :)


Użytkownik jacqu1916 edytował ten post 19 marzec 2015 - 08:59

 facebook_icon30x30.jpg

 

  social-instagram-30x30.png

 

  youtube-icon-30x30.png


#15

dgim

dgim

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 124 postów
  • Kamera: GoPro 4 Silver
  • Karta pamięci: Samsung PRO 64GB

To slabo, ludzilem sie, ze dadza rade w tydzien.

Patrzac na oferty na allegro, co 2 czy 3 GP4'ka byla po wymianie serwisowej.

Tak jak w telefonach gwarancja srednio mnie interesuje, tak tu to byl priorytet i, jak widze, sluszny.



#16

jacqu1916

jacqu1916

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 1848 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: H3+B, H4B x 2
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2

może i dadzą radę, w moim przypadku 2  tyg napisałem maila ile to potrwa i czekam, dystrybucja freeway to podstawa śmieszą mnie niektórzy chwaląc się zaoszczędzeniem 100 pln nie liczą się z tym że sprzęt może się popsuć i co wtedy ? płacz że dwa miesiące czekają na kamerę

pozdrawiam oszczędzających :)

 

mail właśnie przyszedł :

 

Witam,
jeśli wyśle ją Pan w wtorek i będzie w naszym serwisie w środę to wtedy w czwartek jak potwierdzimy usterkę odeślemy nową kamerę czyli w piątek powinna być u Pana. Proszę tylko wtedy potwierdzić wysłanie jej w wtorek żebyśmy wiedzieli że paczka jest w drodze do nas.Sprawdzimy kamerę przed wysłaniem do Pana. 
Gwarancja będzie liczona od daty wymiany kamery nową.


Użytkownik jacqu1916 edytował ten post 19 marzec 2015 - 09:09

 facebook_icon30x30.jpg

 

  social-instagram-30x30.png

 

  youtube-icon-30x30.png


#17

dgim

dgim

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 124 postów
  • Kamera: GoPro 4 Silver
  • Karta pamięci: Samsung PRO 64GB

Super, dzieki za info.

Kupilem nowke GP4S ale z gwarancja z poczatku grudnia 2014, jesli faktycznie licza 24m od daty wymiany - rewela.

W sumie ciekawy ruch, narazaja sie na duza ilosc prob reklamacyjnych przed zakonczeniem jej obowiazywania.

To jesli zachowaja deklarowany timing - po weekendzie i ja wysle.



#18

virus191

virus191

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 137 postów

    Jestem pod wrażeniem serwisu freeway. Ale to tylko potwierdza, że narzucają ogromną marże na kamery, skoro tak chętnie wymieniają. 



    #19

    jacqu1916

    jacqu1916

      I'm a Pro!

    • Moderator
    • PipPipPipPip
    • 1848 postów
    • Miejscowość:Warszawa
    • Kamera: H3+B, H4B x 2
    • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2

    na czymś muszą zarabiać, a i tak pewnie te z gwarancji wracają do usa i coś z nimi robią 


     facebook_icon30x30.jpg

     

      social-instagram-30x30.png

     

      youtube-icon-30x30.png


    #20

    dgim

    dgim

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 124 postów
    • Kamera: GoPro 4 Silver
    • Karta pamięci: Samsung PRO 64GB

    Nawet nie chce wiedziec jakie tu marze sa...




    Wróć do GoPro Hero4 · Następny nieczytany temat →