Witam
GP3 Blacka mam od mniej więcej 1,5 miesiąca. Początki - brd mile zaskoczony jakością nagrań porównując do Contoura, jednak po kilku użyciach testowych, spacer, zabawy na podwórku itd małe rozczarowanie trwałością. Kamera była używana cały czas w obudowie, sporadycznie, bez żadnych ekstremalnych sytuacji, wczoraj podczas kręconych kilku min na grillu pojawił się problem z samoistnym włączaniem WIFI, po wyjęciu z obudowy bo kamera szybko się przez to rozładowuje zobaczyłem że przycisk Wifi jest jakby wsunięty głebiej, lekko zapadnięty, nie odbija, Wifi załacza się samo, miga dioda czerwona z tyłu jak podczas nagrywania i kamera zawiesza się. Miał ktoś podobny przypadek? Kamera zakupiona generalnie z myślą o wyjeździe wakacyjnym za 2 tyg a tu chyba pozostanie serwis. Jak długo trwa realizacja serwisu? Kamera zakupiona w Play podczas przedłużania usługi, wysyłać bezpośrednio do FreeWay? Osoby które miały już problemy z Blackiem i zaliczyły serwis prosiłbym o info jak przebiega procedura i tempo realizacji
Pozdrawiam