Ponizej historia mojej reklamcji.
Po ostatniej aktualizacji kamera zaczęła pożądnie szwankowac.
Poprawne uruchomienie kamery było raczej wyjątkiem aniżeli regułą. Kamera nie reagowała po naciśnieciu przycisku zasilania. Karta pamięci ok, bateria tak samo - sprawdzałem na innej.
Po wymianie maili z GoPro (kamera kupwana w USA) dostałem namiary gdzie mam wysłac kamerę (serwis w Holandii) -mailowo otrzymałem dokumenty,które nalezało dołączyc do przesyłkioraz link do formularza gdzie wpisywało się adres zwrotny.
Kamere wysłałem przesyłką poleconą priorytetową - koszt 19 zł.
Po upływie tygodnia otrzymałem kurierem nową kamerę i tu niespodzianka do kamery dołączona była w gratisie dodatkowa bateria !
Więc jestem mega zadowolony z przebiegu całego procesu reklamacji.
GoPro Hero3 Black Edition - reklamacja
Rozpoczęty przez Filonnet , 16 wrz 2013 21:30
#2
Napisano 16 wrzesień 2013 - 21:38
Dobrze że o tym piszesz! Swego czasu na allegro sprzedawano kamery z U.S.A - a na tamtych aukcjach szło ich naprawdę dużo! Sam trochę mailowałem z tamtym użytkownikiem. Pytaj o to i owo. Stwierdził że z gwarancją nie ma problemu tylko trzeba wysłać kamerkę do usa! Miało to ewentualnie kosztować coś w granicach 80zł. A tutaj tak jak piszesz sprawa jest załatwiana nieco inaczej i za niewielkie wręcz pieniądze.
#5
Napisano 17 wrzesień 2013 - 06:09
Pamiętajcie że jeśli wyślecie poleconym i przesyłka nie dotrze do adresata żadnej kasy nie otrzymasz za zagubienie . jeśli wyślesz za 100zł, paczka jest ubezpieczona i po drugie jest traktowana jak paczka a nie list zwykły.
Wysyłane z mojego HTC One dual sim za pomocą Tapatalk 2
Wysyłane z mojego HTC One dual sim za pomocą Tapatalk 2
Pozdrawiam
Sebastian
MacBooK Retina ME294 15"2.3GHz/16GB/512GB
Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !!