Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Reklamacja FreeWay


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1

marcin_730

marcin_730

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 175 postów
  • Kamera: Hero 3 Black Edytion

Witam, kilka dni temu kupiłem GoPro BE w polskim sklepie. Od razu po wyjęciu z pudełka zobaczyłem że jest coś nie tak z bateria fot. poniżej
 Włożyłem baterię do kamery, niestety nawet nie drgnęła nie ładowała się itp. Napisałem maila do Freeway ze zdjęciami baterii i wszystkimi informacjami jakich oczekiwali. Po odczytaniu mojego maila (15.30) Została wysłana do mnie paczka która doszła następnego dnia o 13 :shock:  Z taką zawartością:

 


 

 



Sory za chaotyczność pisania, śpieszyłem się a chciałem pochwalić firmę :-P



#2

xamil

xamil

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 265 postów
  • Kamera: GoPro3 White
  • Karta pamięci: SanDisk 16GB c.10

no ładnie, ładnie :)



#3

adrianpop16

adrianpop16

    Ekspert

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 375 postów
  • Miejscowość:Bystrzyca Kłodzka
  • Kamera: GoPro Hero 3+ Black
  • Karta pamięci: Sandisk Extreme 32 GB

Nie taki diabeł straszny jak go malują. Jak trzeba to Freeway bardzo szybko załatwia reklamacje :) .


beznazwy-1q8y6q.jpg

Mój sprzęt:
| Laptop Y580 - i7 3610QM / GTX 660M / Matryca HD / 1000 GB HDD 5400 rpm / 4 GB ram / Windows 7 Home Premium 64-bit
| Smartfon - Xperia U


#4

Michal

Michal

    Alpha i Omega

  • Senior Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 5194 postów
  • Miejscowość:Polska
  • Kamera: Hero 3
  • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

Ogólnie jest na polskim rynku pewna firma! Która zachowuje się dość :specyficznie" by nie powiedzieć że skandalicznie i na ich tle a mają też jakaś swoją działkę w rynku POV a robią sobie z ludzi po prostu mocne jaja. Na ich tle freeway i przede wszystkim GP to naprawdę bardzo dobrze współpracujące z klientem firmy :)