Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Artefakty na filmach ( Kolorowe kropki )


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
37 odpowiedzi w tym temacie

#1

Edi730

Edi730

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 95 postów
  • Miejscowość:Łódź
  • Kamera: GoPro Hero 3+ Silver
  • Karta pamięci: Samsung 32GB microSDHC Pro

Witam wszystkich bardzo serdecznie :)

 

Od wczoraj testuję Silverka i na nakręconych materiałach zauważyłem dziwne artefakty. Takie kropki jak wypalone piksele pojawiające się losowo w różnych miejscach. Najczęściej na ciemnych tłach... Może ktoś zna problem i coś podpowie bym był wdzięczny. W załączniku starałem się uchwycić problem.

Dodam jeszcze że podczas odtwarzania na TV widać to bardzo wyraźnie.

Załączone pliki

  • Załączony plik  Przechwytywanie.PNG   410,47 KB   12 Ilość pobrań


#2

fuckout2

fuckout2

    Newbie

  • Użytkownik
  • 24 postów

    Kamerka do reklamacji :) 



    #3

    Edi730

    Edi730

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 95 postów
    • Miejscowość:Łódź
    • Kamera: GoPro Hero 3+ Silver
    • Karta pamięci: Samsung 32GB microSDHC Pro

    No i ładnie... :( Teraz jak to załatwić kupiona była w Play.pl(przez internet ) zamiast telefonu. Czy bezpośrednio u dystrybutora czy w Play?



    #4

    Michal

    Michal

      Alpha i Omega

    • Senior Moderator
    • PipPipPipPipPip
    • 4118 postów
    • Miejscowość:Polska
    • Kamera: Hero 3
    • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

    Chyba musisz śmignąć z tym do Play. Ale napisz do Freeway'a? Im w teorii powinien wystarczyć jedynie numer seryjny z opakowania i opakowanie. Daj znać bo sam jestem ciekaw jak Ci to pójdzie a raczej którym kanałem. Nie przejmuj się spokojnie masz gwarancje EU :) Przynajmniej nie musisz słać kamerki do Holandii :)



    #5

    Edi730

    Edi730

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 95 postów
    • Miejscowość:Łódź
    • Kamera: GoPro Hero 3+ Silver
    • Karta pamięci: Samsung 32GB microSDHC Pro

    Dzięki za słowa pocieszenia :) Napisałem już do dystrybutora, no ale święta... Życzę wszystkim NAJLEPSZEGO! Dam znać jak coś się ruszy...



    #6

    Michal

    Michal

      Alpha i Omega

    • Senior Moderator
    • PipPipPipPipPip
    • 4118 postów
    • Miejscowość:Polska
    • Kamera: Hero 3
    • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

    Jesteś pierwszą osobą która ma problem z GP z Play'a i ciekawi mnie to jak będzie z twoją gwarancją (i pisze o tym na forum). Sam kiedyś pisałem do Freeway i dali mi odp że uznają gwarancję z PLAY tzn kamerki w play pochodzą z ich dystrybucji. Więc spisz spokojnie kwestia tylko czy musisz wybrać się na wycieczkę do salonu czy tez słać kamerkę do Freeway.



    #7

    Huberto203

    Huberto203

      Ekspert

    • Użytkownik
    • PipPip
    • 337 postów
    • Miejscowość:Rzeszów
    • Kamera: Hero 3+BE
    • Karta pamięci: Sandisk 32GB 10

    Też chciałbym wiedzieć co i jak dalej bo sam mam kamerkę z Play


    Zapraszam na mój kanał Youtube  Subskrypujcie i oglądajcie filmy :)


    #8

    Edi730

    Edi730

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 95 postów
    • Miejscowość:Łódź
    • Kamera: GoPro Hero 3+ Silver
    • Karta pamięci: Samsung 32GB microSDHC Pro

    Dzisiaj oddana kamerka do salonu Play. Przyjęto mi na niezgodność towaru z umową. Pozostało tylko czekać.



    #9

    Michal

    Michal

      Alpha i Omega

    • Senior Moderator
    • PipPipPipPipPip
    • 4118 postów
    • Miejscowość:Polska
    • Kamera: Hero 3
    • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

    A pisałeś do Freeway?

     

    Pozdrawiam



    #10

    Edi730

    Edi730

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 95 postów
    • Miejscowość:Łódź
    • Kamera: GoPro Hero 3+ Silver
    • Karta pamięci: Samsung 32GB microSDHC Pro

    Pisałem , ale nie dostałem odpowiedzi. Może po śwętach coś odpiszą.



    #11

    Michal

    Michal

      Alpha i Omega

    • Senior Moderator
    • PipPipPipPipPip
    • 4118 postów
    • Miejscowość:Polska
    • Kamera: Hero 3
    • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

    Daj znać jak coś ewnetualnie pisze do mnie na PW.



    #12

    Edi730

    Edi730

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 95 postów
    • Miejscowość:Łódź
    • Kamera: GoPro Hero 3+ Silver
    • Karta pamięci: Samsung 32GB microSDHC Pro

    30 grudnia dostałem odpowiedź od FreeWay o treści:

    ''Proszę złożyć reklamację. Jeśli potwierdzimy Pańską diagnozę kamera zostanie wymieniona na nową. Prowadzimy serwis gwarancyjny kamer zakupionych za pośrednictwem naszej dystrybucji. Reklamację można złożyć na miejscu zakupu. Istnieje także możliwość przesłania reklamacji bezpośrednio do nas na adres ze stopki po uprzednim przesłaniu nr seryjnego kamery oraz kopii dowodu zakupu.''

     

    Jeśli chodzi o pierwsze zdanko, tak właśnie zrobiłem i nadal czekam na info z strony Play. Jak sprawa się skończy...? Poinformuję :)

    Wszystkiego naj w nowym roku i udanych ujęć ;) dla wszystkich z Forum.

    Pozdrawiam.



    #13

    enforces

    enforces

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 148 postów
    • Miejscowość:Kalisz
    • Kamera: GoPro Hero3+ Black
    • Karta pamięci: brak

    Te artefakty to gorące pixele. Jeśli długo pracuje matryca to mogą takie rzeczy się dziać. Mam lustrzankę gdzie przy długim naświetlaniu też się czasami coś pojawi, fakt nie w takiej ilości. Jeśli masz to za każdym razem to jakaś wada matrycy.



    #14

    Edi730

    Edi730

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 95 postów
    • Miejscowość:Łódź
    • Kamera: GoPro Hero 3+ Silver
    • Karta pamięci: Samsung 32GB microSDHC Pro

    Piksele są w każdym nakręconym materiale, niezależnie od oświetlenia, czasu nakręcania i ustawień.



    #15

    Edi730

    Edi730

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 95 postów
    • Miejscowość:Łódź
    • Kamera: GoPro Hero 3+ Silver
    • Karta pamięci: Samsung 32GB microSDHC Pro

    FreeWay uznał reklamację i wymieniono mi kamerkę na nową :) Dzisiaj odebrałem z Play. Ku mojemu zdziwieniu dostałem nowszy model oznaczony plusikiem :) Jest już po testach wstępnych... ogólnie rewelka :) Cała sprawa reklamacji przebiegła profesjonalnie i w miłej atmosferze.



    #16

    xamil

    xamil

      Specjalista

    • Użytkownik
    • Pip
    • 265 postów
    • Kamera: GoPro3 White
    • Karta pamięci: SanDisk 16GB c.10

    Mialeś silver i po reklamacji dostałeś silver+ ?!



    #17

    Michal

    Michal

      Alpha i Omega

    • Senior Moderator
    • PipPipPipPipPip
    • 4118 postów
    • Miejscowość:Polska
    • Kamera: Hero 3
    • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)
    Fajnie masz no i plusik :)

    Wysłane z mojego MT11i przy użyciu Tapatalka



    #18

    Edi730

    Edi730

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 95 postów
    • Miejscowość:Łódź
    • Kamera: GoPro Hero 3+ Silver
    • Karta pamięci: Samsung 32GB microSDHC Pro

    Ogólnie dzięki wszystkim. Temat do zamknięcia... Pozdrawiam



    #19

    Tworek

    Tworek

      Specjalista

    • Użytkownik
    • Pip
    • 270 postów
    • Miejscowość:Głogów
    • Kamera: GoPro Hero 3+ Black
    • Karta pamięci: 32GB SanDisk Extreme

    Pierwszy przypadek takiego nie wiadomo czego miałem w listopadzie :

     

     

    Kolejny wczoraj, dziś wysłałem zapytanie do freeway i czekam na informacje.

     

    Klatka z wczorajszego filmu :

     

     

    Ponadto na zdjęciach w scenerii leśnej, drzewa na tle nieba wyglądają nie naturalnie jaskrawo zielone.

     

     

    Kamera raczej pójdzie na reklamacje.


    GoPro Hero 3+ Black + Battery BacPac + SanDisk Extreme 32GB


    #20

    Edi730

    Edi730

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 95 postów
    • Miejscowość:Łódź
    • Kamera: GoPro Hero 3+ Silver
    • Karta pamięci: Samsung 32GB microSDHC Pro

    Może to zorza ;) film do archiwum X ;)  

    Tak poważnie, jakiekolwiek artefakty na nakręconym materiale kwalifikują kamerkę do wymiany. Taką informację dostałem kiedyś od serwisu. Oczywiście jeśli jest gwarancja. Ciekawi mnie tylko czy u Ciebie zawiniła matryca czy procesor? 




    Wróć do GoPro Hero3 · Następny nieczytany temat →