Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Reklamacja słabej jakości w 720p


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1

xamil

xamil

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 265 postów
  • Kamera: GoPro3 White
  • Karta pamięci: SanDisk 16GB c.10

Witam. Rozpoczynam reklamacje GP3 White w Freeway z wyniku słabej jakości filmików w 720p w porównaniu do 1080p. Obraz ma dziwne barwy, niezbyt dobrze ustawioną ostrość oraz kicha z jakością jest. Problem nie występuje przy innych jakościach ani przy zdjęciach. 

W skrócie, freeway w mailu mówi że problemu nie widzi na załączonych filmach/zrzutach z filmów ale prosi o wysłanie kamerki to oni porównają to do swoich testowych White. 

Próbki surowych plików oraz cały temat znajduje się tutaj: http://kamerypov.pl/...y-1080p-a-720p/

Postępy będę opisywał w tym temacie, mam nadzieję ze jakoś to rozpatrzą bo inaczej będę musiał zostać cały czas przy 1080p/30FPS :)

1. 16.04.2014. godzina 13:00 - wysłanie kurierem DPD 

2. 17.04.2014. godzina 10:00 - paczka doszła do właściciela i zauważyłem teraz że wysłałem do Dopiewo a nie do Dopiewca, kod pocztowy jest ten sam i ulica jest ta sama, a na mapie niby te 2 ulice są od siebie oddalone o zaledwie 2 kilometry, babka w kurierze powiedziała że to nie ma znaczenia bo tak jej wyskoczyło podczas wpisywania kodu pocztowego...mam nadzieje że kurier dostarczy to do Freewaya...

3. 17.04.2014. godzina 15:00 - Freeway potwierdziło dostarczenie przesyłki, uff

 

4. 23.04.2014. godzina 21;45 - napisałem maila z zapytaniem o stan kamerki i jej reklamacji (zniecierpliwiony jestem ;c )

5. 24.04.2014, godzina 9:50 - mail zwrotny:
 

Witam,

Pańska reklamacja została już załatwiona, kamera została wysłana.
Podajemy numer listu przewozowego, może Pan monitorować paczkę w systemie UPS

Mnie w domu nie ma, mamusia odbierze i ciekaw jestem czy ta sama kamerka czy nowa itd (podeśle mi na fona zdjęcia albo przez skypa pokaże)



#2

xamil

xamil

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 265 postów
  • Kamera: GoPro3 White
  • Karta pamięci: SanDisk 16GB c.10

I cała sprawa zakończyła się pozytywnie, wysłali nową kamerkę, 3 bez plusa, w rozpatrzeniu napisali iż kamera została wymieniona na nową wolną od wad i prośba o używanie kart SD rekomendowanych przez producenta GoPro i tyle. W sobotę możliwe że ją będę mieć w swoich rączkach to sprawdzę te 720p :)