Cześć! Zastanawia mnie jedno: chciałbym użyć podstawki , do której było przymocowane moje GoPro, ale niestety nie wiem czy zniszczenie pudełka nie będzie jakoś kolidowało z gwarancją? Orientuje się ktoś cokolwiek w tym temacie?
Reklamacja GoPro
Rozpoczęty przez Yarsoo , 19 cze 2014 08:20
reklamacja gwarancja pudełko#9
Napisano 08 lipiec 2014 - 19:51
Nigdy nie spotkałem się z sytuacją aby do reklamowania potrzebne było oryginalne opakowanie. Falsew przypadku innych urządzeń, wymagane jest pudełko, ja zawsze trzymam każde pudełko urządzenia, które ma gwarancję, no i jak bedziesz sprzedawać, zawsze to jakiś dodatek i większa pewność, iż nie kradziony
#10
Napisano 08 lipiec 2014 - 20:05
Niektórzy producenci drukarek lub TV wymagali. Pudełko GoPro proszę nie palić w piecu. Za dużo rakotwórczych środków. 😇
Pozdrawiam
Sebastian
MacBooK Retina ME294 15"2.3GHz/16GB/512GB
Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !!
#11
Napisano 08 lipiec 2014 - 20:06
Pudełko nie jest potrzebne do reklamacji żadnego sprzętu. Jest to tylko jedna z możliwości zrobienia w ch**** reklamującego. Ludzie się na to łapią to i sprzedawcy próbują oszczędzić sobie fatygi. GoPro tak nie robi.
- Blog rowerowy
- Profil pinkbike
- Kanał YT
- Profil pinkbike
- Kanał YT