Witam z racji tego ze moje go pro dojedzie niebawem do mnie z usa moje pytanko brzmi
czy jeśli będzie zakupione przez stronę go pro w usa i przywiezione do Polski to czy obejmuje mnie gwarancja na terenie Polski ?
w sensie serwis itp
Go pro z usa ?
Rozpoczęty przez vincent99 , 02 kwi 2013 05:45
#9
Napisano 02 kwiecień 2013 - 16:23
panowie poradźcie bo czytam o black i raczej niechlubne są opinie o grzaniu uwalaniu karty itp i mam wątpliwości czy dla tych 120kl/s pchać się w black czy z silver tez sa takie problemy ??
mógłby ktoś się wypowiedzieć szerzej bo zgłupiałem a zamówionko pójdzie lada dzień
mógłby ktoś się wypowiedzieć szerzej bo zgłupiałem a zamówionko pójdzie lada dzień
#11
Napisano 04 kwiecień 2013 - 20:53
Co do gwarancji w PL
UWAGA! Wszystkie nowe kamery i akcesoria GoPro HERO3 sprzedawane za pośrednictwem serwisów aukcyjnych mogą pochodzić spoza oficjalnej i legalnej dystrybucji , w związku z tym firma FreeWay OMT sp. z o.o. jako wyłączny dystrybutor marki GoPro w Polsce nie może i nie będzie uwzględniać reklamacji składanych na produkty pochodzące spoza oficjalnej dystrybucji. Jedynie produkty zakupione u Autoryzowanych Sprzedawców Detalicznych posiadają 24 miesieczną gwarancję realizowaną na terytorium Polski przez oficjalnego dystrybutora GoPro, firmę FreeWay OMT sp. z o.o.
UWAGA! Wszystkie nowe kamery i akcesoria GoPro HERO3 sprzedawane za pośrednictwem serwisów aukcyjnych mogą pochodzić spoza oficjalnej i legalnej dystrybucji , w związku z tym firma FreeWay OMT sp. z o.o. jako wyłączny dystrybutor marki GoPro w Polsce nie może i nie będzie uwzględniać reklamacji składanych na produkty pochodzące spoza oficjalnej dystrybucji. Jedynie produkty zakupione u Autoryzowanych Sprzedawców Detalicznych posiadają 24 miesieczną gwarancję realizowaną na terytorium Polski przez oficjalnego dystrybutora GoPro, firmę FreeWay OMT sp. z o.o.