Witam.
Kupiłem kamerkę na amazon.fr i 22.01.2015 przyszła do mnie paczka no i niestety mam problem z dźwiękiem w moim GoPro 4 Silver. Otóż w ogólne on się nie nagrywa. Na początku myślałem że to przez obudowę no ale dźwięku nie ma nawet jak nagrywam bez niej. Pomyślałem sobie, wgram nowe oprogramowanie… bez zmian. Wgranie nowych sterowników na komputerze też nic nie pomogło. Tak, więc mikrofon padnięty pomyślałem i nagle przyszedł mi pomysł sformatowania karty. Zrobiłem to na komputerze i ku mojemu zdziwieniu po włożeniu karty do kamerki i nagraniu krótkiego filmu dźwięk był. Tak, więc to nie mikrofon jest zepsuty. Już zacząłem się cieszyć, zmieniłem ustawienia w kamerce na takie, jakie były wcześniej, połączyłem z telefonem i znowu cisza…. Tak, więc znowu sformatowałem kartę i znowu za pierwszym razem zadziałało. Działało tak długo jak nie zmieniłem obojętnie jakiego ustawienia. Tym razem zmieniłem ilość klatek z 30 fps na 60 fps przy 1080 i znowu nie nagrywa dźwięku. Powrót do 30 klatek nic nie zmienił. Wydaje mi się, że to może być zepsuty software. Jak myślicie? A może to jednak walnięta karta? Niestety nie mam innej żeby sprawdzić.
Nie uśmiecha mi się odsyłanie tej kamerki bo zaraz jadę na narty i wiadomo GoPro musi jechać ze mną
Brak dźwięku w Hero 4 Silver. Wadliwy software?
Rozpoczęty przez MichaLITO , 25 sty 2015 18:31
#1
Napisano 25 styczeń 2015 - 18:31
#2
Napisano 25 styczeń 2015 - 18:44
Pierwsze co mi się nasuwa na myśl to to że trzeba kupować taki sprzęt tylko i wyłącznie z dystrybucji freeway, no chyba że nie mieszkasz na stałe w Polsce, miałem problem z H3+B, nie była z polskiej dystrybucji i po odeslaniu na serwis czekałem ponad dwa miesiące, drugie to jaką masz kartę i może spróbuj sformatować kartę w kamerze
#5
Napisano 25 styczeń 2015 - 19:15
Tak, karta taka jak w opisie. Mieszkam na stałe w Niemczech (Stuttgart). Kupiłem na amazonie francuskim bo było o 60 euro taniej niż np. w Saturnie na miejscu. Kamerke restartowałem tzn. w ustawieniach przywracałem ustawienia fabryczne jak i przyciskałem 8 sekund wyłącznik. A formatowanie karty przez kamerkę jak się odbywa? Tam jest taka opcja "usuń wszystko z karty". O to chodzi? Cały dzień przy komputerze spędziłem i nic nie znalazłem... Podłamany trochę jestem
#9
Napisano 25 styczeń 2015 - 20:05
No jutro będę poruszać niebo i ziemię żeby mi ktoś z GoPro pomogł. Do freeway też pisałem Mam podany numer tel. do GoPro Niemcy i jutro od 9:00 mają otwarte więc będę atakować. Jedno pytanie mam jeszcze. Jeśli faktycznie będę musiał odesłać tą kamerkę na serwis to samą kamerkę prawda? Bez tych uchwytów i dodatków. No bo ja to już wszystko sobie po przyklejałem i to chyba nie ma sensu wszystko odrywać bo już i tak było by to do wyrzucenia prawda? Jak uważacie?
#10
Napisano 25 styczeń 2015 - 20:06
Nie wiem po co koledze sugerujecie kontakt z polskim dystrybutorem jeśli kamera nie była kupiona z ich dystrybucji. Dzwoniąc do nich wyślą Ciebie na drzewo.
Jeśli zależy Ci na czasie pisz prosto do serwisu GoPro. Jeśli po wymianie korespondencji w obie strony nadal problem wystarczy wysłać kamerę do Holandii.
W ciągu 3-4 dni otrzymasz nową zazwyczaj ( patrz 99% ) tak się to odbywa.
No jutro będę poruszać niebo i ziemię żeby mi ktoś z GoPro pomogł. Do freeway też pisałem Mam podany numer tel. do GoPro Niemcy i jutro od 9:00 mają otwarte więc będę atakować. Jedno pytanie mam jeszcze. Jeśli faktycznie będę musiał odesłać tą kamerkę na serwis to samą kamerkę prawda? Bez tych uchwytów i dodatków. No bo ja to już wszystko sobie po przyklejałem i to chyba nie ma sensu wszystko odrywać bo już i tak było by to do wyrzucenia prawda? Jak uważacie?
Ticket możesz już teraz założyć, zawsze kilka godzin wcześniej możesz dostać odpowiedź. Wysyłasz samą kamerę, nawet bez baterii na swój koszt.
Pozdrawiam
Sebastian
MacBooK Retina ME294 15"2.3GHz/16GB/512GB
Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !!
#12
Napisano 25 styczeń 2015 - 20:43
Nie wiem po co koledze sugerujecie kontakt z polskim dystrybutorem jeśli kamera nie była kupiona z ich dystrybucji. Dzwoniąc do nich wyślą Ciebie na drzewo.
Nie chodzi mi kontaktowanie się z nimi w sprawie gwarancji, tylko z samym problem. Może mają jakiś prosty sposób na rozwiązanie problemu. Na pewno mają sporo zgłoszeń i na część 'awarii' mają fixy.
Daj znać jak sprawa się rozwinie Michał
- jacqu1916 lubi to
#13
Napisano 25 styczeń 2015 - 20:54
Oczywiście dam znać. Mam tez nadzieję że jutro jak zadzwonie to nie będą kazali odsyłać mi tej kamery do Francji do amazon. Z tego co wiem gopro daje rok gwarancji na sprzęt nie zależnie w jakiej dystrybucji się go kupiło tzn. Potrzebny oczywiście dowód zakupu (paragon) i ta karta gwarancyjna z pudełka. Ale jak to w rzeczywistości wygląda to zobaczymy. Napewno dam znać jak poszło
#14
Napisano 26 styczeń 2015 - 08:16
Ale kupowałeś tylko na platformie Amazon od wybranego sprzedawcy/dostawcy. Kamera poleci do serwisu GoPro, który mieści się w Holandii.
GoPro daję gwarancję na 12 miesięcy myśli że jest jak Apple ale można wygrać z nimi bo nie kupujesz w USA a w Europie gdzie jest rękojma jeszcze 12 miesięczna dodatkowa na sprzęt. Oczywiście zgłaszając się do GoPro po 12 miesiącach wyślą Cię na drzewo, ale Twój sprzedawca nie może tego zrobić bo działa w Europie.
W EU 24 miesiące, nie wiem tylko jakim cudem Apple się udaję dalej 12 miesięczną trzymać
Pozdrawiam
Sebastian
MacBooK Retina ME294 15"2.3GHz/16GB/512GB
Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !!
#15
Napisano 27 styczeń 2015 - 09:46
No to sprawa wygląda następująco. GoPro Niemieckie napisało że to najwidoczniej wina karty i żeby włożyć nową kartę i sprawdzić czy działa. Niestety nie mam żadnej karty micro sd poza jakąś 4 GB micro SDHC 4 Klasy. Z tą kartą też nie działa no ale to może być akurat za słaba karta. Tak więc jutro czeka mnie wycieczka do Saturna i kupno jeszcze jednej karty i w tedy się zobaczy. Jeśli dalej nie będzie działać to UWAGA teraz: Mam nagrać film jak formatuje kartę, wkładam ją do kamery, po czym nagrywam dzwięk dalej zmieniam jakieś ustawienie i ponownie nagrywam tym razem pewnie już bez dźwięku. Taki film mam im wysłać jako dowód. Tak mi powiedzieli w GoPro przez telefon.... Dziwne trochę. Jak stwierdzą że to wina kamery to wysyłka do Holandii. Tak narazie to wygląda.
#16
Napisano 29 styczeń 2015 - 21:13
Zrób test karty. W odpowiednim dziale znajdziesz jak się go przeprowadza.
Będziesz wiedział czy to wina karty w tym przypadku. Nie lepiej rozmawiać prosto z GoPro przez support w stanach?
Sent from my HTC One dual sim using Tapatalk 2
Będziesz wiedział czy to wina karty w tym przypadku. Nie lepiej rozmawiać prosto z GoPro przez support w stanach?
Sent from my HTC One dual sim using Tapatalk 2
Pozdrawiam
Sebastian
MacBooK Retina ME294 15"2.3GHz/16GB/512GB
Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !!
#17
Napisano 29 styczeń 2015 - 21:57
Kupiłem nową kartę (najlepszą jaka jest do GoPro), dalej postempowałem tak jak napisał mi Niemiecki support i nic. Teraz w ogóle nie ma dźwięku. Już dzisiaj pisali że to najprawdopodobniej wina kamery i że będę musiał im ją podesłać. Więdzą że zależy mi na czasie i obiecali się pośpieszyć Wysłałem jeszcze im PDFem rachunek i inne dokumenty i czekam na odpowiedź. Tak to narazie wygląda.