Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Problem; Dioda wskaźnika stanu GOPRO 3+

problem z odpaleniem kamery

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1

Michu_zgora

Michu_zgora

    Newbie

  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Miejscowość:Zielona Góra
  • Kamera: Gopro Hero 3+ Black
  • Karta pamięci: 32

Witajcie,

wykańcza mnie sytuacja z moja kamerą nigdzie nie znalazłem podobnego problemu a na pewno nie natrafiłem. Wiec jeśli ktokolwiek ma jakieś pomysły apropo naprawy błędu, stawiam dobre piwko ;)

 

Opis;

Mam problem z odpalaniem kamery tylko i wyłącznie z nim. Poza tym kamera działa bez zastrzeżeń ( jeśli będzie mi dane po walkach ją odpalić, ale po różnych trikach z wyciąganiem bateria, karty czasami hard resetem odpalam ja) domyślacie się jak wkurzające jest to kiedy chcesz skorzystać z kamery i czasami trzeba namęczyć się kilka/kilkanaście minut żeby ta nie tania zabawka się raczyła szanownie się odpalić.

 

Przy włączaniu kamery świeci się tylko tylnia dioda i tu właśnie zaczyna się moja zagadka czasami pulsuje pare razy by wkońcu zaświecić się światłem stałym i już nic nie pomaga poza wyciągnięciem baterii na jakiś czas, czasami też świeci się pulsacyjne az w końcu przestaje i kamera dalej nie idzie. A czasem odpala się bez zarzutu jeśli ma taką ochotę. Wszystko ma miejsce do "zaskoczenia" czerwonej doidy z przodu kamery bo gdy ona zaświecie kamerka zawsze się odpala i nie ma żadnego problemu nie zawiesza nic się nie dzieje. Problem występuje na orginalnych i nieorginalnych bateriach na naładowanych na full i nie, najczęściej gdy zostawię ja na jakiś czasy wyłączoną to zawsze się pojawia problem z odpaleniem. Inna zastanawiającą mnie kwestia jest sprawa z UPDATEM robię ja przez stronę producenta  nagrywając na kartę pamieci cały cykl zawsze przechodzi i jest komunikat że zakończył się sukcesem. A przy odpaleniu mam zawsze wersje 2.0.00 chyba są już bardziej zawansowane wersje bo tą mam już jakieś 8 mc. 

 

Oczywiście chciałem przyoszczędzić 200 zł i kupiłem kamerę na allegro która okazała się sprowadzona ze stanów więc mam problem z serwisem.



#2

mistrzCK

mistrzCK

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 1284 postów
  • Miejscowość:Kielce
  • Kamera: H, H2, H3+S, H4B
  • Karta pamięci: Lexar, Adata, 4x 32 GB

Wczoraj wyszedł nowy update. Spróbuj jeszcze raz i daj znać.

Pozdrawiam



#3

PiotrSK

PiotrSK

    Newbie

  • Użytkownik
  • 31 postów
  • Miejscowość:PODBESKIDZIE
  • Kamera: HERO 3+ BE
  • Karta pamięci: 32GB (10)

Witajcie,
wykańcza mnie sytuacja z moja kamerą nigdzie nie znalazłem podobnego problemu a na pewno nie natrafiłem. Wiec jeśli ktokolwiek ma jakieś pomysły apropo naprawy błędu, stawiam dobre piwko ;)
 
Opis;
Mam problem z odpalaniem kamery tylko i wyłącznie z nim. Poza tym kamera działa bez zastrzeżeń ( jeśli będzie mi dane po walkach ją odpalić, ale po różnych trikach z wyciąganiem bateria, karty czasami hard resetem odpalam ja) domyślacie się jak wkurzające jest to kiedy chcesz skorzystać z kamery i czasami trzeba namęczyć się kilka/kilkanaście minut żeby ta nie tania zabawka się raczyła szanownie się odpalić.
 
Przy włączaniu kamery świeci się tylko tylnia dioda i tu właśnie zaczyna się moja zagadka czasami pulsuje pare razy by wkońcu zaświecić się światłem stałym i już nic nie pomaga poza wyciągnięciem baterii na jakiś czas, czasami też świeci się pulsacyjne az w końcu przestaje i kamera dalej nie idzie. A czasem odpala się bez zarzutu jeśli ma taką ochotę. Wszystko ma miejsce do "zaskoczenia" czerwonej doidy z przodu kamery bo gdy ona zaświecie kamerka zawsze się odpala i nie ma żadnego problemu nie zawiesza nic się nie dzieje. Problem występuje na orginalnych i nieorginalnych bateriach na naładowanych na full i nie, najczęściej gdy zostawię ja na jakiś czasy wyłączoną to zawsze się pojawia problem z odpaleniem. Inna zastanawiającą mnie kwestia jest sprawa z UPDATEM robię ja przez stronę producenta  nagrywając na kartę pamieci cały cykl zawsze przechodzi i jest komunikat że zakończył się sukcesem. A przy odpaleniu mam zawsze wersje 2.0.00 chyba są już bardziej zawansowane wersje bo tą mam już jakieś 8 mc. 
 
Oczywiście chciałem przyoszczędzić 200 zł i kupiłem kamerę na allegro która okazała się sprowadzona ze stanów więc mam problem z serwisem.



Czołem, daj znać czy aktualizacja pomogła. Miałem ten sam problem i kamerka leży już 4tydzień w serwisie w Holandii... a być może wystarczyło zrobić update...

#4

pepik

pepik

    Ekspert

  • Moderator
  • PipPip
  • 372 postów
  • Miejscowość:Przemyśl- Warszawa
  • Kamera: GoPro Hero 3 Black x2
  • Karta pamięci: SanDisk Extreme 32GB x2

Po pierwsze to PiotrSK nie cytuj całego tekstu danego tematu jeśli odpowiadasz praktycznie pod nim. 

 

A co do kamery to najprawdopodobniej jest to wina techniczna. Ja tak miałem w swojej 3 black. Nie pomagały aktualizacje. W końcu wysłałem kamerę na gwarancje i mi wymienili. Daj znać jak po wgraniu nowego softu. Jeśli nic się nie zmieni to wysyłaj na gwarancje. 

Nie masz co się bać. Co jak co ale gwarancje załatwiają w miarę szybko. ;)

 

PS. PiotrSK pisz do serwisu co się dzieje z Twoją kamerą bo to nie jest normalne by tyle trzymali i nie dawali nic znać. Wystarczy, że ich trochę pośpieszysz to wszystko zrobią jak należy. 


Be a HERO.

 

MacBook Air/ Dji Phantom 2/ Zenmuse H3-3D/ full FPV

 

 


#5

jacqu1916

jacqu1916

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 1726 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: H3+B, H4B x 2
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2

PS. PiotrSK pisz do serwisu co się dzieje z Twoją kamerą bo to nie jest normalne by tyle trzymali i nie dawali nic znać. Wystarczy, że ich trochę pośpieszysz to wszystko zrobią jak należy. 

 

 

normalne mi trzymali ponad dwa miesiące :(


Użytkownik jacqu1916 edytował ten post 11 luty 2015 - 13:11

 facebook_icon30x30.jpg

 

  social-instagram-30x30.png

 

  youtube-icon-30x30.png


#6

pepik

pepik

    Ekspert

  • Moderator
  • PipPip
  • 372 postów
  • Miejscowość:Przemyśl- Warszawa
  • Kamera: GoPro Hero 3 Black x2
  • Karta pamięci: SanDisk Extreme 32GB x2

No mi to zrobili w 2 tygodnie (na kuriera dłużej czekałem bo mieli jakieś problemy). Myślę, że tak szybko to poszło bo ich troszkę "spamowałem" mailami. 


Be a HERO.

 

MacBook Air/ Dji Phantom 2/ Zenmuse H3-3D/ full FPV

 

 


#7

PiotrSK

PiotrSK

    Newbie

  • Użytkownik
  • 31 postów
  • Miejscowość:PODBESKIDZIE
  • Kamera: HERO 3+ BE
  • Karta pamięci: 32GB (10)
Pisałem do nich wczoraj, dzisiaj odpowiedzieli, że mają problemy z dostępnością 3+BE i to może być powodem opoźnienia... aż mnie kusi żeby im napisać, że w obliczu takich poważnych problemów chętnie przyjmę 4Silver :>

Cierpliwie poczekam, bo kamerka pojechała na gwarancje bez dowodu zakupu i już po okresie gwarancyjnym, więc nie ma co narzekać :) Ważne, żeby wróciła sprawna :)

#8

jacqu1916

jacqu1916

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 1726 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: H3+B, H4B x 2
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2

w takim razie czekaj na pewno coś wymyślą :) daj znak jak się sprawa rozwiąże :)


 facebook_icon30x30.jpg

 

  social-instagram-30x30.png

 

  youtube-icon-30x30.png


#9

Igul

Igul

    Specjalista

  • Moderator
  • Pip
  • 220 postów
  • Miejscowość:Poręba
  • Kamera: GoPro Hero4
  • Karta pamięci: 32GB GOODRAM

Po okresie gwarancyjnym przyjęli kamerę? Naprawa jest na Twój koszt czy wszystko pokrywa serwis? 



#10

Michu_zgora

Michu_zgora

    Newbie

  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Miejscowość:Zielona Góra
  • Kamera: Gopro Hero 3+ Black
  • Karta pamięci: 32

Soft 3.0 zainstalowany 

 

kamerka działała i włączała sie bez problemów jednak wyszedłem na godzinę pozostawiająć ja wyłączoną po powrocie i uruchomieniu stałe światło czerwone z tyłu na kamerze wyciągnołem baterię na 2 min kamera odpaliła się bez problemu.

 

Problem nie rozwiązany... shit ;/// 

 

Kolega Pepik z forum podsunoł mi jeden pomysł czy ktoś z was ma stare opragramowanie gdzieś zarchiwizowane na kompie w wersji HERO3+ Black Edition v01.00 ?? bo z tego co pamiętam problem z moją go pro pojawił się w momencie przejscia na wersje 2.00 ??



#11

PiotrSK

PiotrSK

    Newbie

  • Użytkownik
  • 31 postów
  • Miejscowość:PODBESKIDZIE
  • Kamera: HERO 3+ BE
  • Karta pamięci: 32GB (10)



Dla zainteresowanych podaję link do filmu na z instrukcją jak wrócić do softu v1.04 H3+BE. Link do softu w opisie filmu. Ja tak reanimowałem kamerkę po problemach z softem v2.0.

Może komuś się przyda :D

PS. Browary w podzięce przyjmuje tylko osobiście, zawsze fajnie poznać nowych ludzi :P

Pozdr.

#12

PiotrSK

PiotrSK

    Newbie

  • Użytkownik
  • 31 postów
  • Miejscowość:PODBESKIDZIE
  • Kamera: HERO 3+ BE
  • Karta pamięci: 32GB (10)

Po okresie gwarancyjnym przyjęli kamerę? Naprawa jest na Twój koszt czy wszystko pokrywa serwis?


Kilkanaście wymienionych maili i dostałem nr rma :) tyle, że na razie czekam... 4 tydzień ...

#13

Priders

Priders

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2047 postów
  • Miejscowość:Śrem
  • Kamera: GoPro Hero 3+ Black Phantom fc40
  • Karta pamięci: 4x Sandisk, Extreme i Ultra
Naciskaj na nich, nie pozwól im robić co chcą, w końcu to twoja kamera ;)

Wysłane z Smartfona. Za błędy przepraszam.


Pozdrawiam,

 

 

Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


#14

geochriss

geochriss

    Newbie

  • Użytkownik
  • 41 postów
  • Miejscowość:Sucha Beskidzka
  • Kamera: GP Hero 3 Black
  • Karta pamięci: 32GB
Ja zainstalowałem właśnie soft v03.00 do 3+BE. Orientuje się ktoś co potrafi ww. soft w stosunku do v02?

#15

jacqu1916

jacqu1916

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 1726 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: H3+B, H4B x 2
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2

temat znajduję się tu leniwcze :)

 

http://kamerypov.pl/...ja-hero3-black/


 facebook_icon30x30.jpg

 

  social-instagram-30x30.png

 

  youtube-icon-30x30.png


#16

geochriss

geochriss

    Newbie

  • Użytkownik
  • 41 postów
  • Miejscowość:Sucha Beskidzka
  • Kamera: GP Hero 3 Black
  • Karta pamięci: 32GB
Czyli generalnie nic nie zmienili. Tak myślałem.

#17

PiotrSK

PiotrSK

    Newbie

  • Użytkownik
  • 31 postów
  • Miejscowość:PODBESKIDZIE
  • Kamera: HERO 3+ BE
  • Karta pamięci: 32GB (10)

Naciskaj na nich, nie pozwól im robić co chcą, w końcu to twoja kamera ;)Wysłane z Smartfona. Za błędy przepraszam.



Naciskam kolanem jak tylko się da :P Właśnie wysmarowałem długiego maila, że chętnie przyjmę H4 Silver skoro 3+BE im brakuje :) Zobaczymy jak się do tej propozycji odniosą :)

#18

PiotrSK

PiotrSK

    Newbie

  • Użytkownik
  • 31 postów
  • Miejscowość:PODBESKIDZIE
  • Kamera: HERO 3+ BE
  • Karta pamięci: 32GB (10)

No mi to zrobili w 2 tygodnie (na kuriera dłużej czekałem bo mieli jakieś problemy). Myślę, że tak szybko to poszło bo ich troszkę "spamowałem" mailami.



Wysyłałeś do Holandii?

#19

pepik

pepik

    Ekspert

  • Moderator
  • PipPip
  • 372 postów
  • Miejscowość:Przemyśl- Warszawa
  • Kamera: GoPro Hero 3 Black x2
  • Karta pamięci: SanDisk Extreme 32GB x2
Tak do Holandii.

Wysłane z G... S4


Be a HERO.

 

MacBook Air/ Dji Phantom 2/ Zenmuse H3-3D/ full FPV

 

 


#20

Michu_zgora

Michu_zgora

    Newbie

  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Miejscowość:Zielona Góra
  • Kamera: Gopro Hero 3+ Black
  • Karta pamięci: 32

Witajcie 

 

po zainstalowaniu starego softu wszystko działa kamerka nie ma problemów z odpaleniem wszystko smiga jak trzeba. Wiec jesli ktoś w przyszłości będzie miał ten problem i nie chce reklamować sprzętu z różnych przyczyn to musi cofnąć się do softu w ver. 1.04

 

 

Jak czytam o niektórych problemach z tego forum to az się odechciewa reklamacji tego sprzętu zostaje na starym sofcie, myślę że dużo nie tracę...

 

 

Morał i lekcja na przyszłość nie warto oszczędzać na zakupach elektronicznych :-)




Wróć do GoPro Hero3+ · Następny nieczytany temat →