Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Kamerka do 450zł - kompletny amator

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

kamcio100

kamcio100

Newbie

• Użytkownik
  • 5 postów

Siemka, zarejestrowałem się tutaj ponieważ postanowiłem sobie zakupić kamerkę sportową do 450zł. Ogólnie nie znam się nic na tym, ani nie jestem w temacie, a jest troszke tego.

Zastosowanie to treningi piłkarskie (opaska na głowe) i ogólnie do wszystkiego do czego sie da.

Chciałbym wiedzieć czy jest wgl możliwość kupienia czegoś w miarę dobrego do tej kwoty ? Widziałem jakieś SJ4000 ale nie wiem czy to dobry wybór, były też podróbki więc na to też musze uważać. Szukałem forum jakiegoś odpowiedniego i trafiłem tutaj, więc mam nadzieje że ktoś mi pomoże w wyborze ;)

Z góry dzięki ;)

skiper83

skiper83

Ekspert

• Użytkownik
    • PipPip
    • 663 postów
    • Miejscowość:Lubuskie
    • Kamera: GoPro 3 Silver & Phantom ??
    • Karta pamięci: 2x SanDisk 16GB (10)
    A na forum teraz musisz użyć opcji szukaj bo wielu pytało o kamery do 500 zł więc już się dowiesz więcej

Bartek vel skyrunnerdji.blogspot.com nadaję z Xperia Z2

kamcio100

kamcio100

Newbie

• Użytkownik
    • 5 postów

no do 500zł, ale u mnie max to 450zł. Widziałem pare tematów tak jak mówisz, i przeważa model SJ 4000 więc sądze że tego mógłbym wybrać, lecz chciałbym jeszcze znać opinię innych. I gdzie najlepiej taką kamerke kupić, ponieważ widziałem że ludzie przestrzegają przed podrubkami bo jest ich dużó.

jacqu1916

jacqu1916

I'm a Pro!

• Moderator
      • PipPipPipPip
      • 2359 postów
      • Miejscowość:Warszawa
      • Kamera: H3+B, H4B x 2
      • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2

stary nie masz 50pln a pchasz się w kamery sportowe ?

kamera to nie wszystko, musisz dokupić kartę, akcesoria itp a to już przewyższa wartość kamery, z drugiej strony lepiej dołożyć i kupić coś normalnego, następny szukający oszczędności, bez kultury 

• Lukasz lubi to

facebook_icon30x30.jpg