
Gwarancja od nowa i nowość od gopro!
Rozpoczęty przez Paradise , 26 kwi 2015 21:15
#1 
Napisano 26 kwiecień 2015 - 21:15
Siema,
Swoją kamerę gopro Hero 3+ silver kupiłem 4 kwietnia 2014r. Została ona kupiona w Anglii. Miała roczną gwarancję producenta. 25 grudnia 2014r. została reklamowana i wysłana do Holandii. Teraz mam z nią znowu problem i chcę ją reklamować. Czy gwarancja producenta leci od nowa?
Pytam bo chcę się upewnić. Na forum wyczytałem że u freewaya leci od nowa.
Przeglądając artykuły pomocy technicznej natrafiłem na takie coś:
Czyli gwarancja producenta na terenie Europy jest 2 letnia?
Swoją kamerę gopro Hero 3+ silver kupiłem 4 kwietnia 2014r. Została ona kupiona w Anglii. Miała roczną gwarancję producenta. 25 grudnia 2014r. została reklamowana i wysłana do Holandii. Teraz mam z nią znowu problem i chcę ją reklamować. Czy gwarancja producenta leci od nowa?
Pytam bo chcę się upewnić. Na forum wyczytałem że u freewaya leci od nowa.
Przeglądając artykuły pomocy technicznej natrafiłem na takie coś:
Czyli gwarancja producenta na terenie Europy jest 2 letnia?
#8 
Napisano 28 kwiecień 2015 - 05:56
Dzisiaj dostałem maila od gopro że mam im wysłać dowód zakupu. Problem że kupiłem kamerę ponad rok temu i gwarancja jest nieważna. Mam 2 wyjścia:
1.Odwołać do artykułu którego podesłałem że mam 2 lata na reklamację i wysłać fakturę z zakupu.
2.Wysłać im fakturę która została dołączona do kamery w ramach gwarancji (było to 26 stycznia).
Którą fakturę najlepiej wysłać ?
EDIT: support napisał też że jak nie mam już gwarancji mogę do nich napisać, a oni postarają się coś zrobić.
EDIT 2: Wysłałem im tą fakturę z reklamacji
#9 
Napisano 28 kwiecień 2015 - 18:36
Ciekawe jak podejdą ale myślę że mogą Ci reklamować kamerkę. Jednak prawodawstwo USA działa też na naszą korzyść
GoPro dba ogromnie o konsumentów zresztą musi jak wiadomo. Swoją stroną Sony wydaje kamerki z trzeszczącymi obiektywami ludzie zwracają się do serwisów a ten odsyła ich z kwitkiem w analogicznej sytuacji GP wymienia sprzęt na nowy
Ceni się taką politykę firmy.

