Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Kamera umarła przy pierwszym kontakcie z wodą....


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1

vitty

vitty

    Newbie

  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Miejscowość:Kraków
  • Kamera: Drift Ghost S

Witam

Jestem posiadaczem kamery Drift Ghost S. Kamerę kupiłem jeśli dobrze pamiętam początkiem 2014 roku w sklepie Presto pod kątem filmowania jazdy na nartach. Sprawowała się super, zdjęcia i filmy robiła śliczne. Znalazłem nawet to forum ale nie udzielałem się bo nie dotykały mnie problemy tu opisywane - filmy kręciłem stosunkowo krótkie, kamery z niczym nie parowałem. Nie aktualizowałem nawet softu w imię zasady - lepsze jest wrogiem dobrego. Jako że zdjęcia wychodziły z niej lepsze niż mojego kompaktowego canona, wziąłem ją tydzień temu na wycieczkę na Cypr. Miałem hotel nad morzem więc i ją tam zabrałem dokręcając mocno tylną ściankę. Ani nie nurkuję, ani nie uprawiam żadnych sportów wodnych - wlazłem po prostu do wody po pas. Kamera zgasła - mogła znaleźć się maksymalnie 20-30cm pod wodą. Pod klapką, w komorze baterii nie było jej śladów - na pewno nie dostała się tam z mego niedbalstwa, tylko gdzieś przez nieszczelność w obudowie. Suszyłem kilka dni, ale nic to nie dało - nie włącza się. Szkoda mi jej - działała super. Do tego dokupiłem do niej parę rzeczy - akumulator, zewnętrzną ładowarkę itp. Gdybym wiedział że tak się to skończy nie brałbym jej do tej cholernej wody. Z drugiej strony było w instrukcji że można.

Jak serwis odniesie się do takiej usterki? Uwierzą mi że nie nurkowałem z nią głębinowo? Mógłbym w zasadzie dołączyć voucher wczasów które zakończyłem wczoraj - a chyba nikt uprawiając jakiekolwiek sporty wodne na takie nie jedzie.



#2

Michal

Michal

    Alpha i Omega

  • Senior Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 5194 postów
  • Miejscowość:Polska
  • Kamera: Hero 3
  • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

Wysyłka do serwisu. I nic więcej w temacie. Powinni Ci ją uznać. Ale opisz sprawę po temacie. Trudno coś wyrokować choć jak napisałem przed chwilką :)



#3

michals

michals

    Newbie

  • Użytkownik
  • 46 postów
  • Miejscowość:Poznań
  • Kamera: Dritf Ghost-S
  • Karta pamięci: Sandisk Extreme 32GB
Cześć!

Miałem ostatnio podobny problem - zamoknięcie kamery pod wodą, jednak z powodu uszkodzonej tylnej klapki.
Niemniej, postanowiłem napisać, by Cię trochę uspokoić.
Jestem użytkownikiem Drift Ghost-S, którego prześladuje pech. Kamerę w sumie (dwukrotnie z powodu pękniętej klapki, kilka razy z powodu błędów oprogramowania) reklamowalem chyba pięć razy. Bez względu na powód reklamacji dystrybutor (firma Camonboard, driftinnovations.pl) zawsze był bardzo pomocny. Nie pracują tam tylko przedstawiciele, którzy pragdna sprzedać towar i zapomnieć o kliencie. Oni naprawdę chcą pomóc, to widać. Wysyłaj do nich kamerę i czekaj, prawdopodobnie za tydzień, góra dwa będziesz miał swoją sprawną lub zupełnie egzemplarz kamery.

Pozdrawiam
Michał

#4

vitty

vitty

    Newbie

  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Miejscowość:Kraków
  • Kamera: Drift Ghost S

Witam

Otóż po kolejnym tygodniu kamera sama ożyła - solidny sprzęt... Powoli wracały wszystkie funkcje - ostatnie było chyba ładowanie. Wydaje mi się że nie do końca stabilnie pracuje - tzn np. po włożeniu akumulatora nie chce się od razu włączyć. Pewnie słona woda zostawiła w kamerze solne ślady - może należało by to jakoś umyć. Kamerę oddałem w ubiegłym tygodniu poprzez sklep Presto gdzie była kupiona do serwisu. Mam nadzieję że ją przejrzą i ew. uszczelnią.



#5

Michal

Michal

    Alpha i Omega

  • Senior Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 5194 postów
  • Miejscowość:Polska
  • Kamera: Hero 3
  • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

Bardzo dobrze zrobiłeś oddając ją do serwisu. Mimo użycia sprzętu i tak woda pozostawia po sobie śmiertelne znaki. Które po czasie parodiując płytę główną niszczą kamerę. W wypadku każdego zalania zawsze należy "otworzyć" kamerę i oczyścić styki na płycie głównej. Niestety tutaj nie ma żadnych wyjątków. 



#6

vitty

vitty

    Newbie

  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Miejscowość:Kraków
  • Kamera: Drift Ghost S

Witam ponownie

Nie chcę by zabrzmiało to jak wpis sponsorowany, ale wymieniono mi kamerę na nową.... Byłem więcej niż mile zaskoczony.