Witam serdecznie. Mam taką niciekawą i irytującą sytuację.
Zakupiłem kamerkę GoPro i prawie następnego dnia wyjechałem na kaukaz. Okazało się, że kamerką ma wady fabryczne ( uszkodzony port na kartę pamięci ) , odesłałem ją do serwisu i bez problemu wymienili mi na nową. Nowa kamerką doszła dopiero 27 października, prawie po 2 miesiącach. Okazało się że nowa kamerka ma wady - wyczuwalnie luźny port USB , gdy jest podłączona do komputera kablem usb przy poruszeniu tym kablem przy porcie USB kamerka się zawiesza i mozna ją zresetować tylko wyciagając baterię. Wada nie występuje za każdym razem ale wystarczy kilka razy poruszyć i się zawiesza. Oczywiście testowane na kilku komputerach. Kolejną wadą są białe plamy które pojawiają się w dolnym rogu wyswietlacza w trakcie dotykania ekranu.
Jeśl to byłaby wina kabla lub komputera to kamerka powinna raczej zakomunikować przerwanie połączenia przez USB a nie zawieszać się, tak samo wyświetlacz raczej nie powinien się tak zachowywać tylko w jednej części. Zawiesza się niezaleznie czy jest włożona karta pamieci czy nie.
Niestety kamerkę odsyłają mi cały czas z gwarancji z opisem - naprawa bezzasadna - kamerka sprawna.
Co robić, pytam Was o radę ?