Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

problem z NOWĄ kamerką GoPro 4 silver. Smugi na ekranie, luz na porcie USB, zawiesza się w trakcie ładowania.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1

acydfreak

acydfreak

    Newbie

  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Miejscowość:Opole
  • Kamera: GoPro 4 Silver

Witam serdecznie. Mam taką niciekawą i irytującą sytuację.

Zakupiłem kamerkę GoPro i prawie następnego dnia wyjechałem na kaukaz. Okazało się, że kamerką ma wady fabryczne ( uszkodzony port na kartę pamięci ) , odesłałem ją do serwisu i bez problemu wymienili mi na nową. Nowa kamerką doszła dopiero 27 października, prawie po 2 miesiącach. Okazało się że nowa kamerka ma wady - wyczuwalnie luźny port USB , gdy jest podłączona do komputera kablem usb przy poruszeniu tym kablem przy porcie USB kamerka się zawiesza i mozna ją zresetować tylko wyciagając baterię. Wada nie występuje za każdym razem ale wystarczy kilka razy poruszyć i się zawiesza. Oczywiście testowane na kilku komputerach. Kolejną wadą są białe plamy które pojawiają się w dolnym rogu wyswietlacza w trakcie dotykania ekranu.

 

Jeśl to byłaby wina kabla lub komputera to kamerka powinna raczej zakomunikować przerwanie połączenia przez USB a nie zawieszać się, tak samo wyświetlacz raczej nie powinien się tak zachowywać tylko w jednej części. Zawiesza się niezaleznie czy jest włożona karta pamieci czy nie.

 

Niestety kamerkę odsyłają mi cały czas z gwarancji z opisem - naprawa bezzasadna - kamerka sprawna.

 

Co robić, pytam Was o radę ?