dostałem kamerkę gopro 2 z Wi-Fi-BacPac uruchamiam program cineformstudio i on widzi kamerkę choć miałem kłopot bo okazało się że trzeba podłączyć do USB i dopiero ją wł żeby cineformstudio ją widział ale już mam za sobą;] . chce Wi-Fi-BacPac połączyć z smart fonem i czytałem instrukcje i w ogóle że trzeba hasło zmienić w programie cineformstudio tylko że on nie widzi Wi-Fi-BacPac jak gopro może znów jest jakaś kolejność czy jakiś trik;]?hmmm no nie wiem jak hasło ustalić żeby przez smartfona sterować kamerką proszę o pomoc jestem zielony w gopro dopiero ją odkrywam ale tego nie mogę przeskoczyć!!!
Problem Wi-Fi-BacPac
Rozpoczęty przez lolo , 19 gru 2015 13:47
Napisano 19 grudzień 2015 - 17:25
Podłącz sam bac-pac do kompa przez USB. Najpierw odpal cineform on cie pokieruje. Pamiętam że też się z tym męczyłem. Z tego co pamiętam najpierw program trzeba odpalić, później wybrać konfigurację bac-pac, a później podłączyć sam bac-pac przez USB. Jeśli nie zadziała powtórz tylko podłącz bac-pac z kamerą ale do USB od bac-pac.
Pozdrawiam
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam
Napisano 20 grudzień 2015 - 11:03
Podłącz sam bac-pac do kompa przez USB. Najpierw odpal cineform on cie pokieruje. Pamiętam że też się z tym męczyłem. Z tego co pamiętam najpierw program trzeba odpalić, później wybrać konfigurację bac-pac, a później podłączyć sam bac-pac przez USB. Jeśli nie zadziała powtórz tylko podłącz bac-pac z kamerą ale do USB od bac-pac.
Pozdrawiam
Wysłane z mojego C660
Dziękuję za pomoc próbowałem tą opcje komp widzi bac-pac ale program nie reaguje tak jak np przy podł kamery !!! nie wiem o co chodzi;[
Napisano 20 grudzień 2015 - 11:48
Też się z tym męczyłem ale nie pamiętam. Weź 2 kable i podłącz wszystko, później spróbuj 3 konfiguracji. Sam bacpac, bacpac z kamerą USB do kamery i USB do bacpac. W końcu zadziała. Jeszcze chyba jakiś patent był że trzeba zarejestrować bacpac na stronie producenta, albo przez program. Nie pamiętam dokładnie