Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Problem Wi-Fi-BacPac

• Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

lolo

lolo

Newbie

• Użytkownik
  • 5 postów

dostałem kamerkę gopro 2 z Wi-Fi-BacPac uruchamiam program cineformstudio i on widzi kamerkę choć miałem kłopot bo okazało się że trzeba podłączyć do USB i dopiero ją wł żeby cineformstudio ją widział ale już mam za sobą;] . chce Wi-Fi-BacPac połączyć z smart fonem i czytałem instrukcje i w ogóle że trzeba hasło zmienić w programie cineformstudio tylko że on nie widzi Wi-Fi-BacPac jak gopro może znów jest jakaś kolejność czy jakiś trik;]?hmmm no nie wiem jak hasło ustalić żeby przez smartfona sterować kamerką proszę o pomoc jestem zielony w gopro dopiero ją odkrywam ale tego nie mogę przeskoczyć!!!

mistrzCK

mistrzCK

I'm a Pro!

• Użytkownik
    • PipPipPipPip
    • 1951 postów
    • Miejscowość:Kielce
    • Kamera: H, H2, H3B, H3+S, H4B
    • Karta pamięci: Lexar, Adata, Toshiba 6x 32 GB
    Podłącz sam bac-pac do kompa przez USB. Najpierw odpal cineform on cie pokieruje. Pamiętam że też się z tym męczyłem. Z tego co pamiętam najpierw program trzeba odpalić, później wybrać konfigurację bac-pac, a później podłączyć sam bac-pac przez USB. Jeśli nie zadziała powtórz tylko podłącz bac-pac z kamerą ale do USB od bac-pac.
    Pozdrawiam

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

lolo

lolo

Newbie

• Użytkownik
    • 5 postów

Podłącz sam bac-pac do kompa przez USB. Najpierw odpal cineform on cie pokieruje. Pamiętam że też się z tym męczyłem. Z tego co pamiętam najpierw program trzeba odpalić, później wybrać konfigurację bac-pac, a później podłączyć sam bac-pac przez USB. Jeśli nie zadziała powtórz tylko podłącz bac-pac z kamerą ale do USB od bac-pac.
      Pozdrawiam

Wysłane z mojego C660

Dziękuję za pomoc próbowałem tą opcje komp widzi bac-pac ale program nie reaguje tak jak np przy podł kamery !!! nie wiem o co chodzi;[

mistrzCK

mistrzCK

I'm a Pro!

• Użytkownik
      • PipPipPipPip