Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Opticam WDV5000 bardzo dziwny problem

opticam wdv5000 raw lscdebug

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1

zombi1906

zombi1906

    Newbie

  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Miejscowość:Zabierzów/k.Krakowa
  • Kamera: OptiCam WDV5000
  • Karta pamięci: SanDisk Extreme 32GB U3

Witam serdecznie.

Zwracam się do was z bardzo dziwnym problemem z moją kamerą OptiCam WDV5000.

 Kamerę kupiłem nową rok temu, nie było z nią żadnych problemów do czasu jak przez przypadek zrobiłem coś.  Otóż przy wyłączonej kamerze wcisnąłem jednocześnie 2 przyciski POWER + WIFI na kilka sekund. W tym momencie na wyświetlaczu pojawił się napis "ON" w tedy nacisnąłem klawisz "migawki". Moim oczom na wyświetlaczu ukazał się symbol licznika (0:00), kamera wydała pojedynczy dzwięk "piknięcia", poczym pojawił się napis OFF i kamera wyłączyła się. Nie świadomy co to dokładnie zrobiłem, zacząłem nagrywać dalej. Po podłączeniu kamery do komputera na karcie pamięci pojawił się plik o nazwie LSCDEBUG.RAW (4,050KB). Jednakże największym problemem są filmy oraz zdjęcia z kamery. Na materiałach pojawiły się różne przebarwienia, plamy, cętki, kropeczki, oraz cały film jest jak by przejaśniony (próbki zamieszczam w załączniku).

 

Dodam tylko ze przeszukiwałem internet, i nie znalazłem podobnego problemu, przeglądałem różne instrukcje w celu znalezienia jakiejkolwiek informacji o tym co się dzieje w momencie przytrzymania tych dwóch przycisków, niestety nic nie znalazłem dlatego kieruję się na to forum. 

Załączone pliki

  • Załączony plik  20140601_0001250.JPG   315,88 KB   7 Ilość pobrań
  • Załączony plik  20140601_0001260.JPG   281,8 KB   6 Ilość pobrań
  • Załączony plik  20140601_0001450.JPG   541,51 KB   7 Ilość pobrań


#2

jacqu1916

jacqu1916

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2313 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: H3+B, H4B x 2
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2

A zapytam na wszelki wypadek, próbowałeś tego samego jeszcze raz ?


 facebook_icon30x30.jpg

 

  social-instagram-30x30.png

 

  youtube-icon-30x30.png


#3

zombi1906

zombi1906

    Newbie

  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Miejscowość:Zabierzów/k.Krakowa
  • Kamera: OptiCam WDV5000
  • Karta pamięci: SanDisk Extreme 32GB U3

Tak próbowałem, zrobiłem ten sam manewr kierując obiektyw kamery w stronę białej kartki papieru, co w efekcie poprawiło troszkę. Jednakże dalej występują plamy, tym razem na krawędziach nagrań, oraz jakość nie jest taka jak była zaraz po kupnie. Pozdrawiam



#4

jacqu1916

jacqu1916

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2313 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: H3+B, H4B x 2
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2

To z innej beczki, jest jakiś serwis tej kamery, kupiłeś ją w sklepie ?

jeżeli jest na gwarancji to wal do nich  


 facebook_icon30x30.jpg

 

  social-instagram-30x30.png

 

  youtube-icon-30x30.png


#5

zombi1906

zombi1906

    Newbie

  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Miejscowość:Zabierzów/k.Krakowa
  • Kamera: OptiCam WDV5000
  • Karta pamięci: SanDisk Extreme 32GB U3

Kamerę kupiłem w Auchan 18.02.2015. posiadam na nią gwarancje 12 miesiecy, lecz nie jest ona podbita, a paragon ze sklepu gdzieś się zapodział. Tak że wątpię w to że przyjmą mi ją na gwarancję. Czyli mam rozumieć ze to co zrobiłem, to nie jest prosta sprawa do naprawienia?



#6

jacqu1916

jacqu1916

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2313 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: H3+B, H4B x 2
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2
Szczerze pojęcia nie mam :)
Ale może znajdzie się ktoś kto ci pomoże
Powodzenia wiecej pomysłów nie mam

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

 facebook_icon30x30.jpg

 

  social-instagram-30x30.png

 

  youtube-icon-30x30.png


#7

jacek00

jacek00

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 88 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: GoPro Hero 4 Silver
  • Karta pamięci: Samsung 32 GB UHS-1

Kamerę kupiłem w Auchan 18.02.2015. posiadam na nią gwarancje 12 miesiecy, lecz nie jest ona podbita, a paragon ze sklepu gdzieś się zapodział. Tak że wątpię w to że przyjmą mi ją na gwarancję. Czyli mam rozumieć ze to co zrobiłem, to nie jest prosta sprawa do naprawienia?

Masz 24 miesiące niezgodności towaru z umową. Paragon nie jest Ci potrzebny, możesz w dowolny inny sposób udowodnić, że zakupy dokonałeś w tym sklepie - wyciąg płatności kartą, świadek itp. Idź do Auchan oni sami też mogą sprawdzić bo mają kopię paragonów.

#8

zombi1906

zombi1906

    Newbie

  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Miejscowość:Zabierzów/k.Krakowa
  • Kamera: OptiCam WDV5000
  • Karta pamięci: SanDisk Extreme 32GB U3

W sklepie płaciłem kartą tak że, faktycznie może uda się to załatwić. Dzięki za podpowiedź, pozdrawiam :)




Wróć do Pozostałe · Następny nieczytany temat →



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: opticam, wdv5000, raw, lscdebug

zoopa Q600 Mantis