Kamerę zakupiłem w Xkom i oddałem ją w sobotę do serwisu.
Gość przyjął kamerę do serwisu ( kamera, obudowa z pełnymi drzwiczkami i kabel USB ). Zapytałem się czy tylko tyle potrzebuje powiedział, że spoko - wystarczy.
Na bieżąco dostaje informacje o statusie naprawy, ale dzisiejszy telefon od nich mnie zamurował. Okazało się, że muszę dosłać im brakujące elementy zestawu bo inaczej nie przyjmą tego do gwarancji u producenta ( pozostałe drzwiczki, ten element mocowania i ta stopka oraz instrukcja koniecznie musi być). zapytałem się miłej Pani czy żartuje czy co. Stwierdziła, że nie i jest jej przykro, ale muszą wstrzymać proces dopóki tego nie dostaną.... zapytałem jej wtedy czy gwarancja obejmuje akcesoria czy sprzęt którym jest kamera. Ogólnie nie otrzymałem na to pytanie odpowiedzi tylko w kółko powtarzała, że jest jej przykro i to jest bardzo potrzebne do dalszego procesu.
sam nie wiem jak to podsumować. Jutro zaniosę resztę akcesoriów i zobaczymy co dalej..
wklejam screena z systemu gdzie informują o statusie