Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony podejściem do klienta oraz szybkością działania. Kiedyś na forum był wątek o firmie i kilka osób niezbyt miło wyrażało się o dystrybutorze i narzekało na jego monopolizm. Musze powiedzieć tylko tyle, że jeśli będą działać tak jak działają to naprawdę wystarczy jeden dystrybutor, nie chodzi o ilość a o jakość a tą FreeWay przyznać trzeba.
Przybliżając wątek: w kamerze nagle wpadł przycisk Wifi powodując ciągłe włączania sieci, bateria padała itd. Usterka zgłoszona w niedzielę wieczorem w zeszłym tyg, kontakt w poniedziałek ok 10 rano, po szybkiej wymianie maili jeszcze tego samego dnia kamera poszła poleconym. Kontakt z Panem Michałem z którym miałem przyjemność załatwiać reklamację naprawdę ekspresowy, na maile czekałem może kilkadziesiąt minut. Po 3 dniach wróciła już nowa kurierem. Cała reklamacja od usterki do powrotu sprzętu trwała wiec 4 dni.
Podsumowując-naprawdę profesjonalne podejście i wielki plus za obsługę ode mnie
