Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

FreeWay


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1

karaamba

karaamba

    Newbie

  • Użytkownik
  • 26 postów
  • Miejscowość:Radomsko
  • Kamera: GP 3 BE
  • Karta pamięci: Adata 16Gb (10)x2
Witam
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony podejściem do klienta oraz szybkością działania. Kiedyś na forum był wątek o firmie i kilka osób niezbyt miło wyrażało się o dystrybutorze i narzekało na jego monopolizm. Musze powiedzieć tylko tyle, że jeśli będą działać tak jak działają to naprawdę wystarczy jeden dystrybutor, nie chodzi o ilość a o jakość a tą FreeWay przyznać trzeba.
Przybliżając wątek: w kamerze nagle wpadł przycisk Wifi powodując ciągłe włączania sieci, bateria padała itd. Usterka zgłoszona w niedzielę wieczorem w zeszłym tyg, kontakt w poniedziałek ok 10 rano, po szybkiej wymianie maili jeszcze tego samego dnia kamera poszła poleconym. Kontakt z Panem Michałem z którym miałem przyjemność załatwiać reklamację naprawdę ekspresowy, na maile czekałem może kilkadziesiąt minut. Po 3 dniach wróciła już nowa kurierem. Cała reklamacja od usterki do powrotu sprzętu trwała wiec 4 dni.
Podsumowując-naprawdę profesjonalne podejście i wielki plus za obsługę ode mnie :)

#2

LeoDogg

LeoDogg

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 1025 postów
  • Miejscowość:Ciechanów
  • Kamera: GoPro 3 Black
  • Karta pamięci: Sandisk Extreme 32 GB
no proszę, czyli nie taki diabeł straszny jak go malują... Nie jesteś chyba z nimi jakoś powiązany ? ;D Swoją drogą ich największy hejter z forum jakoś zniknął ...

Ja i cała ta moja twórczość ;)

 




 


#3

Marcin

Marcin

    Newbie

  • Użytkownik
  • 18 postów
    karaamba, fajnie, że załatwili Twój temat pozytywnie.
    Ja natomiast czekam już dwa miesiące na to, aby odpowiedzieli na proste pytanie.
    Z racji braku jakiegokolwiek odzewu, osobiście uważam, że wsparcie technicznie u nich po prostu nie istnieje.

    #4

    karaamba

    karaamba

      Newbie

    • Użytkownik
    • 26 postów
    • Miejscowość:Radomsko
    • Kamera: GP 3 BE
    • Karta pamięci: Adata 16Gb (10)x2
    Leo powiązany nie jestem :) Sam jestem brd pozytywnie zaskoczony, że wszystko tak szybko trwało, dlatego się tym podzieliłem:)

    #5

    LeoDogg

    LeoDogg

      Wyjadacz

    • Użytkownik
    • PipPipPip
    • 1025 postów
    • Miejscowość:Ciechanów
    • Kamera: GoPro 3 Black
    • Karta pamięci: Sandisk Extreme 32 GB
    Nie no zartowalem oczywiscie :)

    Ja i cała ta moja twórczość ;)

     




     


    #6

    Freud

    Freud

      Specjalista

    • Użytkownik
    • Pip
    • 222 postów
      Jeden przypadek wiosny nie czyni ;) Miejmy nadzieję, że utrzymają to podejście :)

      #7

      Max89

      Max89

        Newbie

      • Użytkownik
      • 8 postów
        Ja też mam pozytywne doświadczenie.

        #8

        SeLeR

        SeLeR

          Newbie

        • Użytkownik
        • 21 postów
          Ja mam tez dobre doświadczenia ale z mailami długo nie odpisywali

          #9

          ruti

          ruti

            Ekspert

          • Użytkownik
          • PipPip
          • 325 postów
          • Miejscowość:Stalowa Wola
          • Kamera: GoPro Hero 3 Black
          • Karta pamięci: 64
          Panowie mam maly problem z guziczkami na obudowie, jak jestem w domu to jest nawet ok ale na zimnym powietrzu 2 z nich robia sie bardzo ciasne/leniwe, chodzi o guzik wlaczania kamery i wifi. mialem sytuacje ze nie moglem przelaczyc trybu kamery. nagralem film zeby wam to pokazac (warunki cieple domowe) roznica jest widoczna. jest sens pisac o tym do freeway? chcialem zaznaczyc ze taki problem mam od samego poczatku. gdzies czytalem na forum ze jakis magik u zegarmistrza naprawil sobie przycisk bo mu blaszka zginela, moze kwestia rozebrania i zlozenia tego? pomozecie?



          edit:
          jestem w ogromnym szoku, napisalem meila zalaczylem filmik z youtube i dzisiaj o 11 otrzymalem odpowiedz:
          Witam,
          Wyślę obudowę. Proszę tylko o inf do jakiej kamery.

          podziwiam to jak szanuja klienta, bez wysylania starej obudowy otrzymam nowa. no ale jak sie placi za kamere + osprzet prawie 3k to jest sie szanowanym klientem :)
          "Kolarstwo to jedna z najtrudniejszych dyscyplin sportu. Nawet najgorszy kolarz jest wciąż wybitnym sportowcem" [Marco Pantani]

          #10

          Miśzdziś

          Miśzdziś

            Newbie

          • Użytkownik
          • 4 postów
          • Miejscowość:Podkarpacie
          • Kamera: GoPro
          • Karta pamięci: 64 GB
          Witam ja także mam jak najbardziej pozytwną opinię. Miałem problem z baterią i po opisaniu na czym polega kilku emailach wysyłce skanu zakupu jedzie już do mnie nówka sztuka oczywiście bez odsyłania starej :) Wszystko trwało dwa dni.

          Załączone pliki

          • Załączony plik  IMAG4474.jpg   96,32 KB   12 Ilość pobrań


          #11

          D2idek

          D2idek

            Ekspert

          • Użytkownik
          • PipPip
          • 648 postów
          • Miejscowość:Bełchatów
          • Kamera: GoPro 4 Silver
          • Karta pamięci: SanDisk Extreme64/Ultra32

          zauważyłem w swojej obudowie pęknięty zawias od drzwiczek Hero 4S, jako że na gwarancji napisałem do freewaya i czekam co odpowiedzą...

          także CDN....



          #12

          Priders

          Priders

            Alpha i Omega

          • Moderator
          • PipPipPipPipPip
          • 2545 postów
          • Miejscowość:Śrem
          • Kamera: Gopro
          • Karta pamięci: SanDisk
          Napewno ci wyślą, chyba ze na magazynie im zabraknie ;)

          Pozdrawiam,

           

           

          Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


          #13

          Michal

          Michal

            Alpha i Omega

          • Senior Moderator
          • PipPipPipPipPip
          • 5194 postów
          • Miejscowość:Polska
          • Kamera: Hero 3
          • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

          Oto nie ma się co akurat martwić :P 



          #14

          jacek00

          jacek00

            Użytkownik

          • Użytkownik
          • 114 postów
          • Miejscowość:Warszawa
          • Kamera: GoPro Hero 4 Silver
          • Karta pamięci: Samsung 32 GB UHS-1
          Ja reklamowałem GoPro. Wczoraj odebrali, dziś wysłali nową sztukę.

          #15

          D2idek

          D2idek

            Ekspert

          • Użytkownik
          • PipPip
          • 648 postów
          • Miejscowość:Bełchatów
          • Kamera: GoPro 4 Silver
          • Karta pamięci: SanDisk Extreme64/Ultra32

          poproszono mnie o wysłanie zdjęcia obudowy, i dziś w mailu dostałem odpowiedz że wyślą mi nową obudowę.

          Takie podejście do klienta to dobry argument dlaczego warto wydać więcej na GoPro niż inne kamery



          #16

          Priders

          Priders

            Alpha i Omega

          • Moderator
          • PipPipPipPipPip
          • 2545 postów
          • Miejscowość:Śrem
          • Kamera: Gopro
          • Karta pamięci: SanDisk
          No chyba że ktoś nie ma półtora tysiąca na kamerę ;)

          Pozdrawiam,

           

           

          Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


          #17

          Michal

          Michal

            Alpha i Omega

          • Senior Moderator
          • PipPipPipPipPip
          • 5194 postów
          • Miejscowość:Polska
          • Kamera: Hero 3
          • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

          Z wielu powodów warto kupić GoPro. A gwarancja i jej realizacja + częstość psucia produktu wraz jego wadami to punkt numer jeden :)