FreeWay
Rozpoczęty przez karaamba , 03 lip 2013 19:43
#1
Napisano 03 lipiec 2013 - 19:43
Witam
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony podejściem do klienta oraz szybkością działania. Kiedyś na forum był wątek o firmie i kilka osób niezbyt miło wyrażało się o dystrybutorze i narzekało na jego monopolizm. Musze powiedzieć tylko tyle, że jeśli będą działać tak jak działają to naprawdę wystarczy jeden dystrybutor, nie chodzi o ilość a o jakość a tą FreeWay przyznać trzeba.
Przybliżając wątek: w kamerze nagle wpadł przycisk Wifi powodując ciągłe włączania sieci, bateria padała itd. Usterka zgłoszona w niedzielę wieczorem w zeszłym tyg, kontakt w poniedziałek ok 10 rano, po szybkiej wymianie maili jeszcze tego samego dnia kamera poszła poleconym. Kontakt z Panem Michałem z którym miałem przyjemność załatwiać reklamację naprawdę ekspresowy, na maile czekałem może kilkadziesiąt minut. Po 3 dniach wróciła już nowa kurierem. Cała reklamacja od usterki do powrotu sprzętu trwała wiec 4 dni.
Podsumowując-naprawdę profesjonalne podejście i wielki plus za obsługę ode mnie
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony podejściem do klienta oraz szybkością działania. Kiedyś na forum był wątek o firmie i kilka osób niezbyt miło wyrażało się o dystrybutorze i narzekało na jego monopolizm. Musze powiedzieć tylko tyle, że jeśli będą działać tak jak działają to naprawdę wystarczy jeden dystrybutor, nie chodzi o ilość a o jakość a tą FreeWay przyznać trzeba.
Przybliżając wątek: w kamerze nagle wpadł przycisk Wifi powodując ciągłe włączania sieci, bateria padała itd. Usterka zgłoszona w niedzielę wieczorem w zeszłym tyg, kontakt w poniedziałek ok 10 rano, po szybkiej wymianie maili jeszcze tego samego dnia kamera poszła poleconym. Kontakt z Panem Michałem z którym miałem przyjemność załatwiać reklamację naprawdę ekspresowy, na maile czekałem może kilkadziesiąt minut. Po 3 dniach wróciła już nowa kurierem. Cała reklamacja od usterki do powrotu sprzętu trwała wiec 4 dni.
Podsumowując-naprawdę profesjonalne podejście i wielki plus za obsługę ode mnie
#9
Napisano 30 wrzesień 2013 - 21:15
Panowie mam maly problem z guziczkami na obudowie, jak jestem w domu to jest nawet ok ale na zimnym powietrzu 2 z nich robia sie bardzo ciasne/leniwe, chodzi o guzik wlaczania kamery i wifi. mialem sytuacje ze nie moglem przelaczyc trybu kamery. nagralem film zeby wam to pokazac (warunki cieple domowe) roznica jest widoczna. jest sens pisac o tym do freeway? chcialem zaznaczyc ze taki problem mam od samego poczatku. gdzies czytalem na forum ze jakis magik u zegarmistrza naprawil sobie przycisk bo mu blaszka zginela, moze kwestia rozebrania i zlozenia tego? pomozecie?
edit:
jestem w ogromnym szoku, napisalem meila zalaczylem filmik z youtube i dzisiaj o 11 otrzymalem odpowiedz:
Witam,
Wyślę obudowę. Proszę tylko o inf do jakiej kamery.
podziwiam to jak szanuja klienta, bez wysylania starej obudowy otrzymam nowa. no ale jak sie placi za kamere + osprzet prawie 3k to jest sie szanowanym klientem
edit:
jestem w ogromnym szoku, napisalem meila zalaczylem filmik z youtube i dzisiaj o 11 otrzymalem odpowiedz:
Witam,
Wyślę obudowę. Proszę tylko o inf do jakiej kamery.
podziwiam to jak szanuja klienta, bez wysylania starej obudowy otrzymam nowa. no ale jak sie placi za kamere + osprzet prawie 3k to jest sie szanowanym klientem
"Kolarstwo to jedna z najtrudniejszych dyscyplin sportu. Nawet najgorszy kolarz jest wciąż wybitnym sportowcem" [Marco Pantani]