Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Go Pro 4 silver - zawiesza się


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1

element07

element07

    Newbie

  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Miejscowość:Złocieniec
  • Kamera: GO PRO 4 Silver
  • Karta pamięci: 64 Scandisc

Dzień Dobry posiadam kamerę go pro 4 silver często mi się zawiesza, praktycznie od samego zakupu się zawieszala ale sporadycznie. Polecono mi uaktualnić softa do wersji V5.00 , tak zrobiłem ale teraz od samego uruchomienia zawiesza się..Czasami na ekranie pokazują się jakieś dzine paski  , ale nie zawsze. Ktoś może mi coś podpowiedzieć?



#2

natgot

natgot

    Newbie

  • Użytkownik
  • 31 postów

    Dzień Dobry posiadam kamerę go pro 4 silver często mi się zawiesza, praktycznie od samego zakupu się zawieszala ale sporadycznie. Polecono mi uaktualnić softa do wersji V5.00 , tak zrobiłem ale teraz od samego uruchomienia zawiesza się..Czasami na ekranie pokazują się jakieś dzine paski  , ale nie zawsze. Ktoś może mi coś podpowiedzieć?

    Kolego reklamacja  w miejscu zakupu/Freeway/gopro holandia.

    Dostaniesz od ręki nowy model



    #3

    element07

    element07

      Newbie

    • Użytkownik
    • 7 postów
    • Miejscowość:Złocieniec
    • Kamera: GO PRO 4 Silver
    • Karta pamięci: 64 Scandisc
    Niestety juz nie mam gwarancji


    Kolego reklamacja w miejscu zakupu/Freeway/gopro holandia.
    Dostaniesz od ręki nowy model



    #4

    natgot

    natgot

      Newbie

    • Użytkownik
    • 31 postów

      Niestety juz nie mam gwarancji

       

      hmm, no to kiepskawo,master reset kamery nie pomógł? Może coś z baterią nie tak, testowałeś z inną?

      Ja bym napisał maila do gopro w holandii,oni tam mają ludzi znających sie na tym, myślę że będą w stanie Ci poradzić, co robić.

       

      szkoda,że od razu jak sie wieszała po zakupie,nie reklamowałeś. Moja pierwsza oprócz slynnego helikoptera też raz na pare dni dostawała zwieche. Teraz po wymianie póki co zawiesiła się ze 2 razy przez pół roku prawie...

      pzdr



      #5

      element07

      element07

        Newbie

      • Użytkownik
      • 7 postów
      • Miejscowość:Złocieniec
      • Kamera: GO PRO 4 Silver
      • Karta pamięci: 64 Scandisc
      Mam 2 baterie i ma obydwu to samo. A co to jest master reset?

      #6

      jacek00

      jacek00

        Użytkownik

      • Użytkownik
      • 114 postów
      • Miejscowość:Warszawa
      • Kamera: GoPro Hero 4 Silver
      • Karta pamięci: Samsung 32 GB UHS-1

      Niestety juz nie mam gwarancji


      To kiedy ją kupiłeś? Tuż po premierze?

      #7

      element07

      element07

        Newbie

      • Użytkownik
      • 7 postów
      • Miejscowość:Złocieniec
      • Kamera: GO PRO 4 Silver
      • Karta pamięci: 64 Scandisc

      Kupiłem jako powystawową i nie dostałem dowodu zakupu.



      #8

      jacek00

      jacek00

        Użytkownik

      • Użytkownik
      • 114 postów
      • Miejscowość:Warszawa
      • Kamera: GoPro Hero 4 Silver
      • Karta pamięci: Samsung 32 GB UHS-1

      Kupiłem jako powystawową i nie dostałem dowodu zakupu.

      Nie rozumiem. Od kogo w taki sposób kupiłeś? Od firmy czy osoby prywatnej?

      Tak czy inaczej napisz do freeway. Może po numerze seryjnym Ci sprawdzą stan gwarancji

      #9

      element07

      element07

        Newbie

      • Użytkownik
      • 7 postów
      • Miejscowość:Złocieniec
      • Kamera: GO PRO 4 Silver
      • Karta pamięci: 64 Scandisc

      Od osoby prywatnej.
      Masz jakiś link do strony albo adres e-mail do freeway?



      #10

      natgot

      natgot

        Newbie

      • Użytkownik
      • 31 postów

        Kupiłem jako powystawową i nie dostałem dowodu zakupu.

         

         

        Kolego moja rada jest taka:

         

        Napisz do gopro w holandii (namiary są w sieci), opisz problem, nie pisz,że nie masz paragonu. Zapewne poproszą cię o przesłanie numeru seryjnego, co zrób (pewnie chcą sprawdzić, czy kamera pochodzi z dystrybucji europejskiej a nie jakieś chińskiej). Kolejnym krokiem będzie rozpoczącie przez nich procedury wymiany, dostaniesz parę maili, strone gdzie elektronicznie stworzysz list przewozowy dla kuriera itp. I POPROSZĄ O przesłaniu SKANU dowodu zakupu. A na dowodzie zakupu pisze zwykle: nazwa kamery, wersja, cena netto, brutto, nazwa sklepu.

         

        Więc POPROŚ kogoś o "pożyczenie" dowodu zakupu hero 4 silver i po problemie.

         

        Kamera kurierem jedzie do innego miejsca, całkiem osobny budynek niż support (wiem, pytałem o to), od razu Ci zapakują nową i zapewniam Cie  nie będą się bawić w jakieś dochodzenia co i jak, bo problem z takimi awariami w kamerach jest im dobrze znany.

         

        najprostszy sposób moim zdaniem.

        powodzenia

        (oczywiście zakładamy,że masz problem z kamerą od początku a nie uszkodziłeś jej sam, a teraz szukasz dziury w całym! :) )



        #11

        mistrzCK

        mistrzCK

          I'm a Pro!

        • Użytkownik
        • PipPipPipPip
        • 1878 postów
        • Miejscowość:Kielce
        • Kamera: H, H2, H3B, H3+S, H4B
        • Karta pamięci: Lexar, Adata, Toshiba 6x 32 GB
        Na czym polegają te zacinki?

        Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

        #12

        element07

        element07

          Newbie

        • Użytkownik
        • 7 postów
        • Miejscowość:Złocieniec
        • Kamera: GO PRO 4 Silver
        • Karta pamięci: 64 Scandisc

        Kamera wysłana do serwisu , stwierdzili że uszkodzona jest matryca, albo się przegrzała albo była wadliwa . Koszt wymiany z wysyłką 376Zł