Dzień Dobry posiadam kamerę go pro 4 silver często mi się zawiesza, praktycznie od samego zakupu się zawieszala ale sporadycznie. Polecono mi uaktualnić softa do wersji V5.00 , tak zrobiłem ale teraz od samego uruchomienia zawiesza się..Czasami na ekranie pokazują się jakieś dzine paski , ale nie zawsze. Ktoś może mi coś podpowiedzieć?
Go Pro 4 silver - zawiesza się
Rozpoczęty przez element07 , 07 sty 2017 14:54
#2
Napisano 07 styczeń 2017 - 16:06
Dzień Dobry posiadam kamerę go pro 4 silver często mi się zawiesza, praktycznie od samego zakupu się zawieszala ale sporadycznie. Polecono mi uaktualnić softa do wersji V5.00 , tak zrobiłem ale teraz od samego uruchomienia zawiesza się..Czasami na ekranie pokazują się jakieś dzine paski , ale nie zawsze. Ktoś może mi coś podpowiedzieć?
Kolego reklamacja w miejscu zakupu/Freeway/gopro holandia.
Dostaniesz od ręki nowy model
#4
Napisano 07 styczeń 2017 - 18:12
Niestety juz nie mam gwarancji
hmm, no to kiepskawo,master reset kamery nie pomógł? Może coś z baterią nie tak, testowałeś z inną?
Ja bym napisał maila do gopro w holandii,oni tam mają ludzi znających sie na tym, myślę że będą w stanie Ci poradzić, co robić.
szkoda,że od razu jak sie wieszała po zakupie,nie reklamowałeś. Moja pierwsza oprócz slynnego helikoptera też raz na pare dni dostawała zwieche. Teraz po wymianie póki co zawiesiła się ze 2 razy przez pół roku prawie...
pzdr
#10
Napisano 08 styczeń 2017 - 11:12
Kupiłem jako powystawową i nie dostałem dowodu zakupu.
Kolego moja rada jest taka:
Napisz do gopro w holandii (namiary są w sieci), opisz problem, nie pisz,że nie masz paragonu. Zapewne poproszą cię o przesłanie numeru seryjnego, co zrób (pewnie chcą sprawdzić, czy kamera pochodzi z dystrybucji europejskiej a nie jakieś chińskiej). Kolejnym krokiem będzie rozpoczącie przez nich procedury wymiany, dostaniesz parę maili, strone gdzie elektronicznie stworzysz list przewozowy dla kuriera itp. I POPROSZĄ O przesłaniu SKANU dowodu zakupu. A na dowodzie zakupu pisze zwykle: nazwa kamery, wersja, cena netto, brutto, nazwa sklepu.
Więc POPROŚ kogoś o "pożyczenie" dowodu zakupu hero 4 silver i po problemie.
Kamera kurierem jedzie do innego miejsca, całkiem osobny budynek niż support (wiem, pytałem o to), od razu Ci zapakują nową i zapewniam Cie nie będą się bawić w jakieś dochodzenia co i jak, bo problem z takimi awariami w kamerach jest im dobrze znany.
najprostszy sposób moim zdaniem.
powodzenia
(oczywiście zakładamy,że masz problem z kamerą od początku a nie uszkodziłeś jej sam, a teraz szukasz dziury w całym! )