Kupiłem jako powystawową i nie dostałem dowodu zakupu.
Kolego moja rada jest taka:
Napisz do gopro w holandii (namiary są w sieci), opisz problem, nie pisz,że nie masz paragonu. Zapewne poproszą cię o przesłanie numeru seryjnego, co zrób (pewnie chcą sprawdzić, czy kamera pochodzi z dystrybucji europejskiej a nie jakieś chińskiej). Kolejnym krokiem będzie rozpoczącie przez nich procedury wymiany, dostaniesz parę maili, strone gdzie elektronicznie stworzysz list przewozowy dla kuriera itp. I POPROSZĄ O przesłaniu SKANU dowodu zakupu. A na dowodzie zakupu pisze zwykle: nazwa kamery, wersja, cena netto, brutto, nazwa sklepu.
Więc POPROŚ kogoś o "pożyczenie" dowodu zakupu hero 4 silver i po problemie.
Kamera kurierem jedzie do innego miejsca, całkiem osobny budynek niż support (wiem, pytałem o to), od razu Ci zapakują nową i zapewniam Cie nie będą się bawić w jakieś dochodzenia co i jak, bo problem z takimi awariami w kamerach jest im dobrze znany.
najprostszy sposób moim zdaniem.
powodzenia
(oczywiście zakładamy,że masz problem z kamerą od początku a nie uszkodziłeś jej sam, a teraz szukasz dziury w całym!
)