Skocz do zawartości

Zdjęcie

Gopro 3+ Black Problem z ostrością rozwiązany !!!!

ostrość problem 3+ plus black

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
412 odpowiedzi w tym temacie

#1
fropel

fropel

    Newbie

  • Użytkownik
  • 8 postów
  • Miejscowość:Wrocław
  • Kamera: GP Hero3 Black+
  • Karta pamięci: Goodram microSDHC 32GB UHS-I

Witam wszystkich.

 

To pierwszy mój post na tym forum ale myślę że posiadacze GP 3+ black mogą być tym zainteresowani.

 

A mianowicie. Wielu użytkowników narzeka na gubienie ostrości w oddali. Narazie jeszcze nie testowałem u siebie ale na pewno to uczynię.

 

Poniżej film z porównania innego uzytkownika:

 

 

oraz film jak to naprawić:

 

 

Mam nadzieje że komuś to pomoże.



#2
guru

guru

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 164 postów
  • Miejscowość:Wrocław / Lublin
  • Kamera: GoPro Hero 3+ Black
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB (10)

ktoś próbował? I w ogóle to wszystkie egzemplarze 3+ maja ten problem z ostrością?


Korzystaj z Dropboxa aby przechowywać swoje zdjęcia i filmy. Z mojego linku dostaniesz 500MB więcej na start ;) https://db.tt/aJiGLwLr


#3
Freud

Freud

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 222 postów

Przeczytajcie sobie ten wątek:
http://goprouser.fre...lus-t14637.html

 

Wszystko jest już tam powiedziane.



#4
art80

art80

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 80 postów
  • Miejscowość:gdansk
  • Kamera: gopro hero 3+ black
  • Karta pamięci: 32 gb lexar class 10

Jest to problem i nieproblem,faktycznie filmujac np.siebie z "kija" otrzymujemy super ostry obraz,jednak tlo jest delikatnie nieostre,czyli otrzymujemy tzw.bokeh.Efekt wrecz porzadany w fotografii portretowej,niekoniecznie krajobrazu,gdzie zalezy nam na generalnie na ostrosci calego kadru..Z tym,ze Hero 3 + jakby narzuca nam sposob filmowania.Bardzo fajnie,ze wyostrza osoby na pierwszym planie,ale powinna tez byc opcji "nieskonczonosci".Mam nadzieje,ze pracownicy GoPro tez czytaja to forum i wyciagna jakies wnioski w postaci malego "upgrade" oprogramowania.Oczywiscie ostrosc mozna podciagnac za pomoca programu do edycji,ale nie w tym rozwiazanie....rownie dobrze moza zakupic produkt konkurencji i tez to bedzie rozwiazaniem,ale czy koniecznie dobrym dla GoPro,tego juz nie wiem.Musze przyznac,ze GoPro stapa po cienkim lodzie,sprzedaja defakto niedopracowany sprzet za olbrzymie pieniadze.W takiej kamerce praktycznie zubozalej do minimimum(nie ma zoomu,wyswietlacza,jakis ruchomych elementow itp) powinnismy miec problem znalezc jakakolwiek wade,a z tym nie ma problemu,moze to jest taktyka GoPro wypuszczac nowe modele ,ktore beda bardziej dopracowane???Tylko pytanie czy potencjalnie uzytkownicy beda chcieli sie w to bawic....a konkurencja nie spi o czym bolesnie przekonala sie Nokia



#5
guru

guru

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 164 postów
  • Miejscowość:Wrocław / Lublin
  • Kamera: GoPro Hero 3+ Black
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB (10)

Dzięki firmware można poprawić trochę ostrość, ale nie nastawienie obrazu na ostrość (focus). Ciekawe jak ma się do gwarancji takie majstrowanie przy obiektywie, bo też wątpię aby wymienili wszystkim kamery


Korzystaj z Dropboxa aby przechowywać swoje zdjęcia i filmy. Z mojego linku dostaniesz 500MB więcej na start ;) https://db.tt/aJiGLwLr


#6
Freud

Freud

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 222 postów

To nie jest kwestia wywymiany a przekręcenia soczewki o 2mm. Każdy może to zrobić sam.

GoPro serwis i tak posiada.



#7
guru

guru

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 164 postów
  • Miejscowość:Wrocław / Lublin
  • Kamera: GoPro Hero 3+ Black
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB (10)

Chodzi mi o to, czy nie straci się gwarancji przez to przekręcenie soczewki? Jeśli ktoś próbował, fajnie jakby się podzielił efektami :)


Korzystaj z Dropboxa aby przechowywać swoje zdjęcia i filmy. Z mojego linku dostaniesz 500MB więcej na start ;) https://db.tt/aJiGLwLr


#8
art80

art80

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 80 postów
  • Miejscowość:gdansk
  • Kamera: gopro hero 3+ black
  • Karta pamięci: 32 gb lexar class 10

To nie jest kwestia wywymiany a przekręcenia soczewki o 2mm. Każdy może to zrobić sam.
GoPro serwis i tak posiada.

skoro jest to wada fabryczna , wiec powinni zrobic akcje serwisowa jako porzadana i szanujaca klienta firma,ja osobiscie nie zamierzam ingerowac w sprzet za 1500 zl, do tego na gwarancji

#9
Sebastian

Sebastian

    Wyjadacz

  • Moderator
  • PipPipPip
  • 1316 postów
  • Miejscowość:Poznań
  • Kamera: 3BE/3BE+
  • Karta pamięci: 16/32/64
Napisze do nich dzisiaj zobaczymy co mi odpowiedzą. Zobaczymy czy za kwalifikują to jako wada o której wspominacie

Best regards

Sebastian


Pozdrawiam

Sebastian

MacBooK Retina ME294 15"2.3GHz/16GB/512GB

 

Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


#10
art80

art80

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 80 postów
  • Miejscowość:gdansk
  • Kamera: gopro hero 3+ black
  • Karta pamięci: 32 gb lexar class 10

Zadzwonilem do nich.Oni problem znaja chodz sie do tego nie przyznaja, troche mydlenie oczu.Powiedzilem ,ze na roznych forach GoPro kraza opinie jak i rozwiazania problemu.Powiedzieli,ze widzilei ten filmik z przekrecaniem soczewki,ale JAKAKOLWIEK INGERENCJA powoduje utrate gwarancji,takze przestrzegam. Poprosili o wyslanie mi zdjecia zrobionego w super warunkach oswietleniowych i jesli wykryja wade to otrzymam nowa kamere.W mojej kamerce nie zauwazylem jakis wiekszych probemow,ale dla swietgo spokoju wysle im to zdjecie jutro i zobaczymy .Oto email od nich:

Hi Arthur,

Thank you very much for contacting GoPro support,

GoPro has designed the HERO3+ with a new lens to improve focus and sharpness for both video and photos.  The new camera is optimized for improved image clarity at all focal ranges – edges, center, close and distance.  If you are experiencing loss of clarity or focus at a distance, this is not an expected outcome.  It's possible that there may have been an issue with the production of your particular camera if you're seeing a loss of focus.

Please clean your camera's lens per the below instructions, as the tiniest smudge can affect the clarity of the image, and perform a test recording with your camera once more.  

You can find our recommended tips for cleaning your camera's lens on our website here.

If cleaning the lens doesn't do the trick for you, please take a picture with your camera that demonstrates the issue.  Please take a picture outdoors, in bright, sunny conditions.  These are the optimal conditions for the camera to perform in so that we can benchmark its performance against what is expected.  Can you please attach the picture in your reply to this email so that we can check it out for you?

If it seems that there's an issue with your camera's focus, our Engineers would definitely like to get the camera back so that they can see what may have gone wrong during its production.  Once we get the sample picture from you, we'll be able to determine what needs to happen next to make sure that you have a working camera in your hands.

Many Thanks,
Daniel Ferro
GoPro Support
http://gopro.com/support


#11
mistrzCK

mistrzCK

    I'm a Pro!

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1997 postów
  • Miejscowość:Kielce
  • Kamera: H, H2, H3B, H3+S, H4B
  • Karta pamięci: Lexar, Adata, Toshiba 6x 32 GB
Ja wymieniłem soczewkę i wszystko na ten temat oraz jak uregulować ostrość jest już na tym forum. Pozdrawiam Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka

#12
guru

guru

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 164 postów
  • Miejscowość:Wrocław / Lublin
  • Kamera: GoPro Hero 3+ Black
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB (10)

Ja wymieniłem soczewkę i wszystko na ten temat oraz jak uregulować ostrość jest już na tym forum. Pozdrawiam Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka

 

mówisz o Hero 3+ black?


Korzystaj z Dropboxa aby przechowywać swoje zdjęcia i filmy. Z mojego linku dostaniesz 500MB więcej na start ;) https://db.tt/aJiGLwLr


#13
fropel

fropel

    Newbie

  • Użytkownik
  • 8 postów
  • Miejscowość:Wrocław
  • Kamera: GP Hero3 Black+
  • Karta pamięci: Goodram microSDHC 32GB UHS-I

z tego co doczytałem się na forach to "zainfekowane" modele są wszystkie wyprodukowane przed listopadem. Data produkcji to cztery pierwsze cyfry numeru seryjnego na pudełku.



#14
art80

art80

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 80 postów
  • Miejscowość:gdansk
  • Kamera: gopro hero 3+ black
  • Karta pamięci: 32 gb lexar class 10

z tego co doczytałem się na forach to "zainfekowane" modele są wszystkie wyprodukowane przed listopadem. Data produkcji to cztery pierwsze cyfry numeru seryjnego na pudełku.

mozesz podac jakies zrodlo?Wlasnie sprawdziem i moja zostala wyprodukowana 09/13......Teraz pytanie czy ostatnia aktualizacja oprogramowania usunela problem czy jest to wada mechaniczna?



#15
enforces

enforces

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 151 postów
  • Miejscowość:Kalisz
  • Kamera: GoPro Hero3+ Black
  • Karta pamięci: brak

Dziś moje GoPro przyjechało z USA. Na pudełku mam nalepke z takim początkowym nr H3B+B1113...

Jeśli rozumiem dobrze to produkcja przypada na listopad 2013. Oryginalnie zainstalowany soft 1.04



#16
guru

guru

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 164 postów
  • Miejscowość:Wrocław / Lublin
  • Kamera: GoPro Hero 3+ Black
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB (10)

z tego co doczytałem się na forach to "zainfekowane" modele są wszystkie wyprodukowane przed listopadem. Data produkcji to cztery pierwsze cyfry numeru seryjnego na pudełku.

 

i co w takim wypadku, wymiana jedynie? Ile taka wymiana może potrwać, bo nie chcę zostać przez miesiąc bez kamery ;/


Korzystaj z Dropboxa aby przechowywać swoje zdjęcia i filmy. Z mojego linku dostaniesz 500MB więcej na start ;) https://db.tt/aJiGLwLr


#17
art80

art80

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 80 postów
  • Miejscowość:gdansk
  • Kamera: gopro hero 3+ black
  • Karta pamięci: 32 gb lexar class 10

i co w takim wypadku, wymiana jedynie? Ile taka wymiana może potrwać, bo nie chcę zostać przez miesiąc bez kamery ;/

najpierw musisz skontaktowac sie z gopro,nastepnie otrzymasz maila takiego,jak ja dostalem z numerem sprawy,wyslesz im zdjecie,jesli przypuszczenia potwierdza sie to natychmiast dostaniesz nowa kamere



#18
Sebastian

Sebastian

    Wyjadacz

  • Moderator
  • PipPipPip
  • 1316 postów
  • Miejscowość:Poznań
  • Kamera: 3BE/3BE+
  • Karta pamięci: 16/32/64

i co w takim wypadku, wymiana jedynie? Ile taka wymiana może potrwać, bo nie chcę zostać przez miesiąc bez kamery ;/

 

Jeśli załatwiasz bezpośrednio z GoPro to nie dłużej niż 7-10 dni 


Pozdrawiam

Sebastian

MacBooK Retina ME294 15"2.3GHz/16GB/512GB

 

Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


#19
guru

guru

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 164 postów
  • Miejscowość:Wrocław / Lublin
  • Kamera: GoPro Hero 3+ Black
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB (10)

najpierw musisz skontaktowac sie z gopro,nastepnie otrzymasz maila takiego,jak ja dostalem z numerem sprawy,wyslesz im zdjecie,jesli przypuszczenia potwierdza sie to natychmiast dostaniesz nowa kamere

 

Ja im wysyłam swoją kurierem i oni dopiero jak dostaną to mi nową wysyłają, czy jak to działa?


Korzystaj z Dropboxa aby przechowywać swoje zdjęcia i filmy. Z mojego linku dostaniesz 500MB więcej na start ;) https://db.tt/aJiGLwLr


#20
Sebastian

Sebastian

    Wyjadacz

  • Moderator
  • PipPipPip
  • 1316 postów
  • Miejscowość:Poznań
  • Kamera: 3BE/3BE+
  • Karta pamięci: 16/32/64
Tak ty wysyłasz a oni w ciągu 2 wysyłają ci kurierem z Holandii. Wysyłasz samą kamerę bez niczego nawet bez baterii.

Best regards

Sebastian


Pozdrawiam

Sebastian

MacBooK Retina ME294 15"2.3GHz/16GB/512GB

 

Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: ostrość, problem, 3+, plus, black