Orientujecie się jak długo czeka się na wymianę GoPro? Odesłałem do nich. Doszła do nich w poniedziałek i zastanawiam się jak długo będę teraz czekał?
Serwis GoPro w Holandii
Rozpoczęty przez enforces , 04 lut 2014 19:48
#5
Napisano 05 luty 2014 - 14:40
Ciągle zastanawiałem się czy ostrość jest dobra. Miałem wieczne wątpliwości, chociażby dlatego że patrząc na fotkę powinno się dać od razu określić czy jest ostra / nieostra. Wysłałem zapytanie do supportu i stwierdzili że jednak coś jest nie tak.a możesz "pochwalić" się czemu odesłałeś ?? Bo ja też na tym etapie jestem
A jednak wysyłają status wysyłki na maila. Właśnie dostałem maila z potwierdzeniem, że wysyłają.
#10
Napisano 05 luty 2014 - 18:06
Czyli z ich winy prawie stówka w plecy + czas zmarnowany na oczekiwanie, mam nadzieje, że chociaż jakieś gratisy dostaniesz z racji poniesionych kosztów
Korzystaj z Dropboxa aby przechowywać swoje zdjęcia i filmy. Z mojego linku dostaniesz 500MB więcej na start
#11
Napisano 05 luty 2014 - 19:19
Mam kilka pytań:
1. Rozumiem że serwis odsyła kamere na swój koszt tak?
2. Jak kamera jest wymieniona na nową to gwarancja leci od nowa? Jeżeli tak, to dostajemy jakieś potwierdzenia na piśmie z data/pieczątkom (coś w rodzaju nowego paragonu/fv) o nowym okresie gwarancyjnym?
3. Czy wysyłając kamere do serwisu w Holandii trzeba załączyć paragon czy wystarczy podać serwisowi nr seryjny. Pytam bo na allegro jest dużo sprzedawców, którzy handlują kamerami z USA i czesto nie wystawiają paragonów/fv.
#12
Napisano 05 luty 2014 - 19:37
Odsyłają na swój koszt
Jest kontynuacja gwarancji, nie resetuje się
Kopia paragonu chyba powinna być aczkolwiek w prawie i bez paragonu jesteś w stanie udowodnić że przedmiot ma gwarancję itp więc chyba sam NR Seryjny wystarczy, nie jestem pewien.
Zapraszam na mój kanał Youtube Subskrypujcie i oglądajcie filmy
#17
Napisano 05 luty 2014 - 21:09
Czyli z ich winy prawie stówka w plecy + czas zmarnowany na oczekiwanie, mam nadzieje, że chociaż jakieś gratisy dostaniesz z racji poniesionych kosztów
Było by fajnie z ich strony
1. Rozumiem że serwis odsyła kamere na swój koszt tak?
tak
2. Jak kamera jest wymieniona na nową to gwarancja leci od nowa? Jeżeli tak, to dostajemy jakieś potwierdzenia na piśmie z data/pieczątkom (coś w rodzaju nowego paragonu/fv) o nowym okresie gwarancyjnym?
Tego nie wiem, ale wystawili mi tak jakby nowy rachunek na 0$ potwierdzający wymianę. Mam go na mailu
3. Czy wysyłając kamere do serwisu w Holandii trzeba załączyć paragon czy wystarczy podać serwisowi nr seryjny. Pytam bo na allegro jest dużo sprzedawców, którzy handlują kamerami z USA i czesto nie wystawiają paragonów/fv.
Chcieli skan
#19
Napisano 05 luty 2014 - 21:16
Na dzień dobry chcą numer seryjny oraz kopie dowodu zakupu aby sprawdzić czy kamerą jest z ich dystrybucji i dopiero po sprawdzeniu proszą o wysłanie kamery. Wraz z kamera otrzymałem list od Freeway w którym informują mnie, ze reklamacja została uznana i kamera została wymieniona na nową, wolna od wad. Na dole dopisek ze kamera ma 2 lata gwarancji i pieczatka z podpisem.
Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
Korzystaj z Dropboxa aby przechowywać swoje zdjęcia i filmy. Z mojego linku dostaniesz 500MB więcej na start
#20
Napisano 05 luty 2014 - 21:17
Enforces a gdzie w ogóle kupiłeś kamere? Wydaje mi się ze skoro wystawili nowy rachunek z datą to od tego dnia biegnie nowa gwarancja. Chyba że się myle to niech mnie ktoś poprawi.
W Best Buy w Illinois. Jak dojdzie do mnie fizycznie ewentualnie wyślę im zapytanie.
Wróć do GoPro Hero3+ · Następny nieczytany temat →