Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Serwis GoPro w Holandii


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
54 odpowiedzi w tym temacie

#1

enforces

enforces

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 132 postów
  • Miejscowość:Kalisz
  • Kamera: GoPro Hero3+ Black
  • Karta pamięci: brak

Orientujecie się jak długo czeka się na wymianę GoPro? Odesłałem do nich. Doszła do nich w poniedziałek i zastanawiam się jak długo będę teraz czekał?



#2

Huberto203

Huberto203

    Ekspert

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 337 postów
  • Miejscowość:Rzeszów
  • Kamera: Hero 3+BE
  • Karta pamięci: Sandisk 32GB 10

Załatwiają sprawy ekspresowo, jeśli uznali gwarancję i dostaniesz nową kamerkę to może to być nawet jutro lub w czwartek


Zapraszam na mój kanał Youtube  Subskrypujcie i oglądajcie filmy :)


#3

enforces

enforces

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 132 postów
  • Miejscowość:Kalisz
  • Kamera: GoPro Hero3+ Black
  • Karta pamięci: brak

Mogliby dać jakiegoś maila z potwierdzeniem wysyłki coś... Bo teraz bądź w domu jak kurier przybędzie.



#4

ksz

ksz

    Newbie

  • Użytkownik
  • 40 postów
  • Miejscowość:Strumień
  • Kamera: GoPro Hero 3+ BE
  • Karta pamięci: Toshiba 32 ( U )

Orientujecie się jak długo czeka się na wymianę GoPro? Odesłałem do nich. Doszła do nich w poniedziałek i zastanawiam się jak długo będę teraz czekał?

a możesz "pochwalić" się czemu odesłałeś ?? Bo ja też na tym etapie jestem ;)



#5

enforces

enforces

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 132 postów
  • Miejscowość:Kalisz
  • Kamera: GoPro Hero3+ Black
  • Karta pamięci: brak

a możesz "pochwalić" się czemu odesłałeś ?? Bo ja też na tym etapie jestem ;)

Ciągle zastanawiałem się czy ostrość jest dobra. Miałem wieczne wątpliwości, chociażby dlatego że patrząc na fotkę powinno się dać od razu określić czy jest ostra / nieostra. Wysłałem zapytanie do supportu i stwierdzili że jednak coś jest nie tak.


A jednak wysyłają status wysyłki na maila. Właśnie dostałem maila z potwierdzeniem, że wysyłają.

#6

Huberto203

Huberto203

    Ekspert

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 337 postów
  • Miejscowość:Rzeszów
  • Kamera: Hero 3+BE
  • Karta pamięci: Sandisk 32GB 10

Więc przed końcem tygodnia powinieneś mieć kamerkę w ręce. Daj znać czy wymienili na nową czy naprawili starą.


Zapraszam na mój kanał Youtube  Subskrypujcie i oglądajcie filmy :)


#7

enforces

enforces

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 132 postów
  • Miejscowość:Kalisz
  • Kamera: GoPro Hero3+ Black
  • Karta pamięci: brak

Więc przed końcem tygodnia powinieneś mieć kamerkę w ręce. Daj znać czy wymienili na nową czy naprawili starą.

 

W mailu przysłali komunikat z ich sklepu. Go pro wysłali niby taki: "HERO3+: BLACK EDITION, CUSTOMER REPLACEMENT CAMERA"



#8

guru

guru

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 161 postów
  • Miejscowość:Wrocław / Lublin
  • Kamera: GoPro Hero 3+ Black
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB (10)

Z ciekawości: wysyłałeś kurierem? jakoś specjalnie ubezpieczałeś przesyłkę? ile Cię to wyniosło? 


Korzystaj z Dropboxa aby przechowywać swoje zdjęcia i filmy. Z mojego linku dostaniesz 500MB więcej na start ;)


#9

enforces

enforces

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 132 postów
  • Miejscowość:Kalisz
  • Kamera: GoPro Hero3+ Black
  • Karta pamięci: brak

Z ciekawości: wysyłałeś kurierem? jakoś specjalnie ubezpieczałeś przesyłkę? ile Cię to wyniosło? 

 

DPD przez SendIT.pl - ok. 80zł. W cenie ubezpieczenie do 5000zł. Wysłane w czwartek, w poniedziałek z rana doręczone.



#10

guru

guru

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 161 postów
  • Miejscowość:Wrocław / Lublin
  • Kamera: GoPro Hero 3+ Black
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB (10)

Czyli z ich winy prawie stówka w plecy + czas zmarnowany na oczekiwanie, mam nadzieje, że chociaż jakieś gratisy dostaniesz z racji poniesionych kosztów


Korzystaj z Dropboxa aby przechowywać swoje zdjęcia i filmy. Z mojego linku dostaniesz 500MB więcej na start ;)


#11

sliwoz

sliwoz

    Newbie

  • Użytkownik
  • 45 postów

    Mam kilka pytań:

    1. Rozumiem że serwis odsyła kamere na swój koszt tak?

    2. Jak kamera jest wymieniona na nową to gwarancja leci od nowa? Jeżeli tak, to dostajemy jakieś potwierdzenia na piśmie z data/pieczątkom (coś w rodzaju nowego paragonu/fv) o nowym okresie gwarancyjnym?

    3. Czy wysyłając kamere do serwisu w Holandii trzeba załączyć paragon czy wystarczy podać serwisowi nr seryjny. Pytam bo na allegro jest dużo sprzedawców, którzy handlują kamerami z USA i czesto nie wystawiają paragonów/fv. 



    #12

    Huberto203

    Huberto203

      Ekspert

    • Użytkownik
    • PipPip
    • 337 postów
    • Miejscowość:Rzeszów
    • Kamera: Hero 3+BE
    • Karta pamięci: Sandisk 32GB 10

    Odsyłają na swój koszt
    Jest kontynuacja gwarancji, nie resetuje się
    Kopia paragonu chyba powinna być aczkolwiek w prawie i bez paragonu jesteś w stanie udowodnić że przedmiot ma gwarancję itp więc chyba sam NR Seryjny wystarczy, nie jestem pewien.


    Zapraszam na mój kanał Youtube  Subskrypujcie i oglądajcie filmy :)


    #13

    sliwoz

    sliwoz

      Newbie

    • Użytkownik
    • 45 postów

      A nie jest tak przypadkiem (prawa konsumenta czy cos w tym stylu), że jeżeli towar jest wymieniony na nowy to okres gwarancyjny "biegnie" od nowa? 

      Niech enforces się wypowie czy trzeba czy nie trzeba załączać ten paragon. 



      #14

      Huberto203

      Huberto203

        Ekspert

      • Użytkownik
      • PipPip
      • 337 postów
      • Miejscowość:Rzeszów
      • Kamera: Hero 3+BE
      • Karta pamięci: Sandisk 32GB 10

      nie wiem jak z gwarancją ale wydaje mi się, że się nie odnawia


      Zapraszam na mój kanał Youtube  Subskrypujcie i oglądajcie filmy :)


      #15

      guru

      guru

        Specjalista

      • Użytkownik
      • Pip
      • 161 postów
      • Miejscowość:Wrocław / Lublin
      • Kamera: GoPro Hero 3+ Black
      • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB (10)

      Mi Freeway wymieniło i mam od nowa :)


      Korzystaj z Dropboxa aby przechowywać swoje zdjęcia i filmy. Z mojego linku dostaniesz 500MB więcej na start ;)


      #16

      sliwoz

      sliwoz

        Newbie

      • Użytkownik
      • 45 postów

        Mi Freeway wymieniło i mam od nowa :)

        Nowa kamera i nowa gwarancja?? Paragon musiałeś załączać? Czy podałeś tylko nr. seryjny? 



        #17

        enforces

        enforces

          Użytkownik

        • Użytkownik
        • 132 postów
        • Miejscowość:Kalisz
        • Kamera: GoPro Hero3+ Black
        • Karta pamięci: brak

        Czyli z ich winy prawie stówka w plecy + czas zmarnowany na oczekiwanie, mam nadzieje, że chociaż jakieś gratisy dostaniesz z racji poniesionych kosztów

         

        Było by fajnie z ich strony

         

        1. Rozumiem że serwis odsyła kamere na swój koszt tak?

         

        tak

         

        2. Jak kamera jest wymieniona na nową to gwarancja leci od nowa? Jeżeli tak, to dostajemy jakieś potwierdzenia na piśmie z data/pieczątkom (coś w rodzaju nowego paragonu/fv) o nowym okresie gwarancyjnym?

         

        Tego nie wiem, ale wystawili mi tak jakby nowy rachunek na 0$ potwierdzający wymianę. Mam go na mailu

         

        3. Czy wysyłając kamere do serwisu w Holandii trzeba załączyć paragon czy wystarczy podać serwisowi nr seryjny. Pytam bo na allegro jest dużo sprzedawców, którzy handlują kamerami z USA i czesto nie wystawiają paragonów/fv.

         

         

        Chcieli skan



        #18

        sliwoz

        sliwoz

          Newbie

        • Użytkownik
        • 45 postów

          Enforces a gdzie w ogóle kupiłeś kamere? Wydaje mi się ze skoro wystawili nowy rachunek z datą to od tego dnia biegnie nowa gwarancja. Chyba że się myle to niech mnie ktoś poprawi. 



          #19

          guru

          guru

            Specjalista

          • Użytkownik
          • Pip
          • 161 postów
          • Miejscowość:Wrocław / Lublin
          • Kamera: GoPro Hero 3+ Black
          • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB (10)
          Na dzień dobry chcą numer seryjny oraz kopie dowodu zakupu aby sprawdzić czy kamerą jest z ich dystrybucji i dopiero po sprawdzeniu proszą o wysłanie kamery. Wraz z kamera otrzymałem list od Freeway w którym informują mnie, ze reklamacja została uznana i kamera została wymieniona na nową, wolna od wad. Na dole dopisek ze kamera ma 2 lata gwarancji i pieczatka z podpisem.

          Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka


          Korzystaj z Dropboxa aby przechowywać swoje zdjęcia i filmy. Z mojego linku dostaniesz 500MB więcej na start ;)


          #20

          enforces

          enforces

            Użytkownik

          • Użytkownik
          • 132 postów
          • Miejscowość:Kalisz
          • Kamera: GoPro Hero3+ Black
          • Karta pamięci: brak

          Enforces a gdzie w ogóle kupiłeś kamere? Wydaje mi się ze skoro wystawili nowy rachunek z datą to od tego dnia biegnie nowa gwarancja. Chyba że się myle to niech mnie ktoś poprawi. 

           

          W Best Buy w Illinois. Jak dojdzie do mnie fizycznie ewentualnie wyślę im zapytanie.




          Wróć do GoPro Hero3+ · Następny nieczytany temat →