Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Wymiana gwarancyjna a okres gwarancji - jak to jest?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1

daniel4g

daniel4g

    Newbie

  • Użytkownik
  • 22 postów

    Witam,

     

    Właśnie otrzymałem nowy LCD bac pack, który został wymieniony w ramach gwarancji. Ponieważ kupiłem go w USA, reklamację przeprowadzałem przez oficjalny support gopro a stary wyświetlacz odesłałem do Holandi.

     

    Na forum natknąłem się na informację iż w przypadku (wymiany w ramach gwarancji) sprzętu firmy Go Pro na nowy jest on objęty nową gwarancją, która liczy się od dnia wymiany? Proszę o potwierdzenie czy jest to prawda? Jeśli tak to na podstawie jakieog dokumentu respektowana jest nowa gwarancja? Z wymienionym LCD nie otrzymałem żadnego paragonu. Czy sytuacja wygląda identycznie w przypadku międzynarodowego serwisu GoPro jak i polskiego serwisu Freeway?



    #2

    Sebastian

    Sebastian

      Wyjadacz

    • Moderator
    • PipPipPip
    • 1316 postów
    • Miejscowość:Poznań
    • Kamera: 3BE/3BE+
    • Karta pamięci: 16/32/64

    Prawo to prawo. Towar uszkodzony i wymieniony na nowy podlega gwarancji od dnia wymiany.

    Nie musi być paragonu, wystarczy dokument wymiany jaki otrzymałeś od GoPro.

     

    Art. 10. 1.Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu;termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru. Jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, strony mogą ten termin skrócić, jednakże nie poniżej jednego roku.


    Pozdrawiam

    Sebastian

    MacBooK Retina ME294 15"2.3GHz/16GB/512GB

     

    Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


    #3

    mistrzCK

    mistrzCK

      I'm a Pro!

    • Użytkownik
    • PipPipPipPip
    • 1919 postów
    • Miejscowość:Kielce
    • Kamera: H, H2, H3B, H3+S, H4B
    • Karta pamięci: Lexar, Adata, Toshiba 6x 32 GB

    Na podstawie listu przewozowego/przesyłkowego.

    Pozdrawiam



    #4

    daniel4g

    daniel4g

      Newbie

    • Użytkownik
    • 22 postów

      Prawo to prawo. Towar uszkodzony i wymieniony na nowy podlega gwarancji od dnia wymiany.

      Nie musi być paragonu, wystarczy dokument wymiany jaki otrzymałeś od GoPro.

       

      Art. 10. 1.Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu;termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru. Jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, strony mogą ten termin skrócić, jednakże nie poniżej jednego roku.

       

      Rozumiem, że to dotyczy kamer zakupionych w polsce? A co w przypadku tych kupionych za granica i wymienionych za pomocą serwisu Gopro?

       

      Sprawa nie jest dla mnie taka oczywista gdyż kilkukrotnie wymieniano mi różnego rodzaju urządzenia na nowe w ramach gwarancji (ostatnio był to zasilacz komputerowy) i okres gwarancji został przedłużony jedynie o czas jaki trwała procedura reklamacji.