Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Wstawianie zdjęć z lustrzanki i Photoshop.

zdjęcia wstawianie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1

mariograf

mariograf

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 72 postów
  • Miejscowość:Kraków
  • Kamera: GoPro Hero 3 Black

Filmując GoPro Hero 3 Black równolegle robię zdjęcia lustrzanką i czasem telefonem Sony Z2. Dlaczego nie da się takich zdjęć wstawić do GoPro Studio. Efekt jest taki, że klikając 1 zdjęcie zapisuje wszystkie z tego katalogu ale potem konwertuje prawidłowo tylko kilka reszta to czarny obraz. Czytałem o wstawianiu wielu zdjęć ale po1 filmik instruktażowy po angielsku a na niestety nie potrafię po 2 pokazane na wersji dla OS a jest inaczej niż dla Win. Po 3 przykład dotyczy zdjęć zrobionych na GoPro a nie zdjęciach z innego źródła.

Jestem grafikiem i chciałbym tworzyć plansze np w Photoshop albo CorelDraw, niestety tak stworzone jpg. po zaimportowaniu są skaszanione, jakoś dziwnie pocięte i zły kolor, pliki robię w RGB i rozdzielczość do 1080p czyli 1920x1080pix. W czym problem. Przestudiowałem Forum i instalację mam prawidłową i mam wszystkie niezbędne dodatki.

Mam szybki sprzęt na kartach Nvidia w układzie SLI i procesor i7 2,4GHz.

Jak prawidłowo dodawać jpg?

Mario

 


Mario

#2

mistrzCK

mistrzCK

    I'm a Pro!

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1888 postów
  • Miejscowość:Kielce
  • Kamera: H, H2, H3B, H3+S, H4B
  • Karta pamięci: Lexar, Adata, Toshiba 6x 32 GB

Jeśli obrabiasz w Photoshopie to po co chcesz je wkładać do GPStudio?

Tak jakbyś do rakiety tankował paliwo od motorynki :)

Nie importuj! Przegraj normalnie posegreguj i zaimportuj jedno. Obrób i następne itd.

Pozdrawiam



#3

mariograf

mariograf

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 72 postów
  • Miejscowość:Kraków
  • Kamera: GoPro Hero 3 Black



Jeśli obrabiasz w Photoshopie to po co chcesz je wkładać do GPStudio?
Tak jakbyś do rakiety tankował paliwo od motorynki :)\