Już napisałem do nich czy można to kupić. Ja GoPro`wiec nie jestem więc nic reklamować nie będe w Freeway. Ale zobaczymy co napiszą
Napisano 08 styczeń 2014 - 18:32
Już napisałem do nich czy można to kupić. Ja GoPro`wiec nie jestem więc nic reklamować nie będe w Freeway. Ale zobaczymy co napiszą
Napisano 08 styczeń 2014 - 18:33
Ja i cała ta moja twórczość
Napisano 08 styczeń 2014 - 19:15
Napisano 08 styczeń 2014 - 19:35
Napisano 08 styczeń 2014 - 22:21
trzeba przyznać że FREEWAY dba o rynek!
w odpowiedzi dostałem że podeślą mi gumki za free!
Napisano 08 styczeń 2014 - 23:54
Ale co to za konkurs był że aż tacy hojni?
Napisano 10 styczeń 2014 - 17:30
Sie ma gadane Konkurs Wigilijny, polegał na tym coś tam pierwsze 5 osób które znajdzie kamerkę GoPro pod choinką i wyśle fotke lub filmik z unboxingu otrzyma nagrody itd...
Zapraszam na mój kanał Youtube Subskrypujcie i oglądajcie filmy
Napisano 10 styczeń 2014 - 17:58
aaaa
Ja zareklamowałem pękniecie J-Hooka, dziś list przyszedł, hojni jak nic :
Napisano 10 styczeń 2014 - 19:13
Do każdego wysyłają paczki z naklejkami? Ja pisałem 2 razy, za pierwszym razem napisali że postarają się podesłać, a za drugim razem nic nie odpisali..
Napisano 10 styczeń 2014 - 19:34
Niekoniecznie ale często. Ja miałem 3 maile do Freeway.
1. Prośba o naklejki i gadżety, podesłali 7 duzych i przynajmniej 25 małych
2. Reklamacja ułamanego przegubu + odprysków na drzwiczkach - dałem prośbę o naklejki lub gadżety, wysłali tylko 3 naklejki małe + wspomniane rzeczy
3. Reklamacja pękniętego J-Hook, napisałem maila też z prośbą o naklejki lub gadżety, wysłali to co wyżej na zdjęciu 1 dużą, jedną średnią i 2 małe oraz smycz
Napisano 04 luty 2014 - 15:26
Ja 8 stycznia tak z ciekawości napisałem do GoPro poprzez formularz na ich stronie.
Dziś wracam z pracy i czekała na mnie taka niespodzianka.
Napisano 04 luty 2014 - 18:51
Dostałem taką samą paczkę niedawno .
Mój sprzęt:
| Laptop Y580 - i7 3610QM / GTX 660M / Matryca HD / 1000 GB HDD 5400 rpm / 4 GB ram / Windows 7 Home Premium 64-bit
| Smartfon - Xperia U
Napisano 12 kwiecień 2014 - 20:15
Panowie wszystko ładnie pięknie itd ale może mi ktoś podać adres mailowy czy stronkę internetową gdzie należy się zwrócić o takie gadżeciki ??
Napisano 12 kwiecień 2014 - 21:44
Jakbyś poszukał we wczesniejszych postach w tym temacie to też byś znalazł kolego
Napisano 13 kwiecień 2014 - 07:21
Mój sprzęt:
| Laptop Y580 - i7 3610QM / GTX 660M / Matryca HD / 1000 GB HDD 5400 rpm / 4 GB ram / Windows 7 Home Premium 64-bit
| Smartfon - Xperia U
Napisano 13 kwiecień 2014 - 07:21
Mój sprzęt:
| Laptop Y580 - i7 3610QM / GTX 660M / Matryca HD / 1000 GB HDD 5400 rpm / 4 GB ram / Windows 7 Home Premium 64-bit
| Smartfon - Xperia U
Napisano 13 kwiecień 2014 - 09:02
Czy rysa była od chwili zakupu ? Jak nie, to gwarancja raczej tego nie obejmie, no chyba że jest gdzieś napisane, że jest to nie rysująca się powierzchnia.
Weź zamów zestaw naprawczy na allegro.pl i masz problem z głowy.
GoPro Hero 3+ Black + Battery BacPac + SanDisk Extreme 32GB
Napisano 15 kwiecień 2014 - 20:13
Wysłałem maila do GoPro w USA, ciekawe czy wyślą, nic tylko czekać te kilka dni