Skocz do zawartości


"); //]]>
Zdjęcie

GoPro Hero 3+ wyłącza się podczas nagrywania


42 odpowiedzi w tym temacie

#41 gall.anonim

gall.anonim

    Specjalista

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 45 postów

    Napisano 03 marzec 2014 - 09:24

    Witam,

     

    Dzisiaj otrzymałem swój sprzęt (kamera i pilot) po reklamacji od Freeway. Pilot, który się nie włączał, nie ładował, wymienili na nowy bez problemu. Kamerę odesłali tą samą, nie wymienili jej, w uzasadnieniu napisali, że to wina karty i przesłali listę kart, które najlepiej stosować, szczególnie, gdy filmujemy na ustawieniach Protune. Takiej opdowiedzi się spodziewałem po przeczytaniu wiele wątków na forum, więc nie jestem zaskoczony. Zaskoczyło mnie natomiast to (pozytywnie), że wysłałem do nich "gołą" kamerę (bez baterii, obudowy), a zwrócili mi kamerę w wodoodpornej obudowie i z nową oryginalną baterią GoPro, także plus dla Freeway:-)



    #42 leszeg

    leszeg

      Ekspert

    • Użytkownik
    • PipPipPip
    • 94 postów
    • Miejscowość:Sandomierz
    • Kamera:
      Gopro hero 3+ black
    • Karta pamięci:
      32 GB SanDisk i 32 Gb Kingston

    Napisano 03 marzec 2014 - 09:28

    no to jesteś lepszy :) ja liczyłem na baterię i obudowę , a dostałem tylko obudowę :twisted: . Listę kart tez dostałem z uwaga by formatować karty w kamerce, nie komputerze.,To chyba wszytkim dorzucaja do przesyłki.



    #43 leszeg

    leszeg

      Ekspert

    • Użytkownik
    • PipPipPip
    • 94 postów
    • Miejscowość:Sandomierz
    • Kamera:
      Gopro hero 3+ black
    • Karta pamięci:
      32 GB SanDisk i 32 Gb Kingston

    Napisano 10 marzec 2014 - 18:10

    rozumiem ,że miałeś dwie baterie?




    Wróć do GoPro Hero3+ · Następny nieczytany temat →