Skocz do zawartości


"); //]]>
Zdjęcie

Reklamacja


9 odpowiedzi w tym temacie

#1 art80

art80

    Member

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 16 postów

    Napisano 04 listopad 2013 - 10:36

    Jaki jest mnie wiecej czas od wyslania wadliwego sprzetu do gopro i powrotu nowej lub naprawionej kamerki gopro do wlasciciela? Skontaktowalem sie w sprawie nieszczesnej uszczelki,kazali mi przyniesc pudelko z kamera i wyslali wszystko do producenta.Troche dziwne,bo problem tkwil w kiepskiej uszczelce w obudowie wodoodpornej,a zabrali mi rowniez kamere z ktora nie bylo problemow.Poinformowali,ze potrwa to kilka tygodni....wiec wedlug mnie troche dlugo.Po jakim czasie srednio odbieraliscie sprzet z naprawy?

    #2 Ro83rt

    Ro83rt

      GoPro - wiec

    • Użytkownik
    • 118 postów

      Napisano 04 listopad 2013 - 10:38

      Jeżeli idzie to przez sklep gdzie kupiłeś kamerkę moze to tyle trwać, bo zanim wyślą etc. Jeśli byś załatwił to sam kontaktujac sie z freeway'em bądź gopro to myśle, ze w tydzień byś dał radę.

      #3 art80

      art80

        Member

      • Użytkownik
      • PipPip
      • 16 postów

        Napisano 04 listopad 2013 - 10:41

        dzieki,nic pozostaje tylko czekac

        #4 ruti

        ruti

          GoPro - wiec

        • Użytkownik
        • 168 postów

          Napisano 04 listopad 2013 - 14:40

          miales tylko napisac do freeway w sprawie uszczelki a teraz bedziesz czekal na caly sprzet
          "Kolarstwo to jedna z najtrudniejszych dyscyplin sportu. Nawet najgorszy kolarz jest wciąż wybitnym sportowcem" [Marco Pantani]

          #5 LeoDogg

          LeoDogg

            I'm a Hero !

          • Użytkownik
          • 691 postów
          • Miejscowość:Ciechanów
          • Kamera:
            GoPro 3 Black
          • Karta pamięci:
            Sandisk Extreme 32 GB

          Napisano 04 listopad 2013 - 14:50

          Szkoda ze oddales im wszystko zamiast samej uszczelki. Teraz troche poczekasz. Ciekawe czy z uwagi na wade uszczelki wymienia ci csla kamere.




          #6 ruti

          ruti

            GoPro - wiec

          • Użytkownik
          • 168 postów

            Napisano 04 listopad 2013 - 16:23

            Szkoda ze oddales im wszystko zamiast samej uszczelki. Teraz troche poczekasz. Ciekawe czy z uwagi na wade uszczelki wymienia ci csla kamere.


            moga wymienic kamere... ktora przyjdzie uszkodzona :D oby nie!
            "Kolarstwo to jedna z najtrudniejszych dyscyplin sportu. Nawet najgorszy kolarz jest wciąż wybitnym sportowcem" [Marco Pantani]

            #7 skrzynia

            skrzynia

              Member

            • Użytkownik
            • PipPip
            • 26 postów

              Napisano 04 listopad 2013 - 18:56

              Czasami tak właśnie jest, że reklamując coś trzeba oddać cały kompletny zestaw - spotkałem się z tym już kilka razy oddając na gwarancji jakiś sprzęt.

              #8 art80

              art80

                Member

              • Użytkownik
              • PipPip
              • 16 postów

                Napisano 04 listopad 2013 - 21:28

                Szkoda ze oddales im wszystko zamiast samej uszczelki. Teraz troche poczekasz. Ciekawe czy z uwagi na wade uszczelki wymienia ci csla kamere.

                Nie ode mnie to zalezalo,zreszta zaznaczylem,ze kamera jest sprawna,problem tkwi jedynie w obudowie.Facet mowil,ze kamera ma jedynie 1,5 tygodnia i jest czescia zestawu na ktory mam gwarnacje,stad chcieli wszystko.Raczej nie sadze,ze zwroca mi uszkodzona kamere....to jakby strzelic sobie w kolano,bo bubel wroci do nich predzej niz sie spodziewaja.Mozliwe,ze dostane nowy zestaw na ktorym mi az tak bardzo nie zalezy,bo ciezko zaliczyc tygodniowa kamere do starego sprzetu.

                #9 ruti

                ruti

                  GoPro - wiec

                • Użytkownik
                • 168 postów

                  Napisano 04 listopad 2013 - 22:33

                  Szkoda ze oddales im wszystko zamiast samej uszczelki. Teraz troche poczekasz. Ciekawe czy z uwagi na wade uszczelki wymienia ci csla kamere.

                  Nie ode mnie to zalezalo,zreszta zaznaczylem,ze kamera jest sprawna,problem tkwi jedynie w obudowie.Facet mowil,ze kamera ma jedynie 1,5 tygodnia i jest czescia zestawu na ktory mam gwarnacje,stad chcieli wszystko.Raczej nie sadze,ze zwroca mi uszkodzona kamere....to jakby strzelic sobie w kolano,bo bubel wroci do nich predzej niz sie spodziewaja.Mozliwe,ze dostane nowy zestaw na ktorym mi az tak bardzo nie zalezy,bo ciezko zaliczyc tygodniowa kamere do starego sprzetu.



                  sluchaj moga ci wyslac nowa kamere ktora okaze sie wadliwa i znow bedziesz czekal
                  mogles napisac do freeway tak jak ja, ze przyciski w obudowie mi sie zacinaja, po paru dniach w skrzynce mialem awizo ze czeka na mnie paczka a w paczce obudowa ! teraz mam dwie :) obstawiam ze wyslali by ci oszczelke i caly proces to 2-3 dni a teraz czekaj czekaj i jeszcze raz czekaj...
                  "Kolarstwo to jedna z najtrudniejszych dyscyplin sportu. Nawet najgorszy kolarz jest wciąż wybitnym sportowcem" [Marco Pantani]

                  #10 spietrza

                  spietrza

                    I'm a Hero !

                  • Użytkownik
                  • 452 postów

                    Napisano 05 listopad 2013 - 06:59

                    No chłopaki widać ze sklepu nigdy nie mieli doczynienia z reklamacją GoPro. Najpierw telefonicznie lub drogą mailową uzgadnia się tryb naprawy, czyli czy będzie wymiana wadliwego elementy czy też naprawa(z dystrybutorem lub producentem) . A dopiero później się wysyła się sam element.
                    Oczywiście nie miałeś z dystrybucji polskiej bo tak byś mógł skontaktować się bezpośrednio z dystrybutorem w Polsce. Nawet jeśli z innej to mogłeś gadać z GoPro, czas naprawy max 7 dni ale to wchodzi wyższy koszt wysłania elementu.


                    Wysyłane z mojego HTC One dual sim za pomocą Tapatalk 2
                    Pozdrawiam

                    Sebastian


                    Wróć do Reklamacje · Następny nieczytany temat →