Witam serdecznie. Od ponad roku jestem szczęśliwym posiadaczem gopro 3 silver edition. Wiem, że podobne tematy już były zostały jednak przeważnie zakończone bądź nie znalazłem wyczerpującej odpowiedzi. Tak wiec jak w temacie. Nadmienię, iż kamera po raz ostatni użyta była ok 1mc temu i działała bez zarzutu. Od tego czasu leżała w szafie nie używana. Dziś postanowiłem ruszyć z gopro i jak niemiła niespodzianka kiedy po podłączeniu do sieci nie zareagowała w żaden sposób.
Bateria jest rozładowana, po podłączeniu do sieci nie zapala się żadna dioda. Jedyne co się dzieje to bateria podczas "ładowania" nagrzewa się. Ekranik z przodu nic nie wyświetla. Diody się nie świecą. Na tzw twardy reset nie reaguje. Skontaktowałem się z gopro suport. Ktoś ma doświadczenie w kontakcie z nimi? Odpowiedzieli mi wręcz natychmiast. Podali szereg kroków, które wykonałem już wcześniej. Większość znalazłem na owym forum. Niestety żadne nie pomogło.
Moje pytanie dotyczy gwarancji i tego co dalej? Czy ktoś miał taki problem, nie rozwiązał go sam i zmuszony był do kontaktu z gopro? Jaka jest procedura wysyłki kamery do holandii? Ponieważ moje GP jest kupione w bestbuy w usa mam paragon oczywiście.
A może jest ktoś kto był w podobnej sytuacji. Ktoś coś pisał o całkowitym rozładowaniu baterii i braku możliwości przywrócenia jej do życia za pomocą kabla USB i adaptera do kontaktu. Ktoś może rozwinąć temat? Dziękuje bardzo!
Mariusz Law