Skocz do zawartości


"); //]]>
Zdjęcie

GoPro 3 Silver Nie włącza się!


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 emimpo

emimpo

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 3 postów

    Napisano 11 listopad 2013 - 17:34

    Witam serdecznie. Od ponad roku jestem szczęśliwym posiadaczem gopro 3 silver edition. Wiem, że podobne tematy już były zostały jednak przeważnie zakończone bądź nie znalazłem wyczerpującej odpowiedzi. Tak wiec jak w temacie. Nadmienię, iż kamera po raz ostatni użyta była ok 1mc temu i działała bez zarzutu. Od tego czasu leżała w szafie nie używana. Dziś postanowiłem ruszyć z gopro i jak niemiła niespodzianka kiedy po podłączeniu do sieci nie zareagowała w żaden sposób.

    Bateria jest rozładowana, po podłączeniu do sieci nie zapala się żadna dioda. Jedyne co się dzieje to bateria podczas "ładowania" nagrzewa się. Ekranik z przodu nic nie wyświetla. Diody się nie świecą. Na tzw twardy reset nie reaguje. Skontaktowałem się z gopro suport. Ktoś ma doświadczenie w kontakcie z nimi? Odpowiedzieli mi wręcz natychmiast. Podali szereg kroków, które wykonałem już wcześniej. Większość znalazłem na owym forum. Niestety żadne nie pomogło.

    Moje pytanie dotyczy gwarancji i tego co dalej? Czy ktoś miał taki problem, nie rozwiązał go sam i zmuszony był do kontaktu z gopro? Jaka jest procedura wysyłki kamery do holandii? Ponieważ moje GP jest kupione w bestbuy w usa mam paragon oczywiście.

    A może jest ktoś kto był w podobnej sytuacji. Ktoś coś pisał o całkowitym rozładowaniu baterii i braku możliwości przywrócenia jej do życia za pomocą kabla USB i adaptera do kontaktu. Ktoś może rozwinąć temat? Dziękuje bardzo!

    Mariusz Law

    #2 Ro83rt

    Ro83rt

      Wyjadacz

    • Użytkownik
    • PipPipPipPip
    • 224 postów
    • Miejscowość:TM
    • Kamera:
      GoPro Hero3 White
    • Karta pamięci:
      Sandisk 32GB (10)

    Napisano 11 listopad 2013 - 18:28

    Witam serdecznie. Od ponad roku jestem szczęśliwym posiadaczem gopro 3 silver edition.



    Nie chce Cię martwic, ale dla kamer z USA masz 1 rok gwarancji.

    #3 emimpo

    emimpo

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 3 postów

      Napisano 11 listopad 2013 - 18:32

      Ale rok w polsce czy jak wysle do usa to tam mam dwa lata?

      #4 Ro83rt

      Ro83rt

        Wyjadacz

      • Użytkownik
      • PipPipPipPip
      • 224 postów
      • Miejscowość:TM
      • Kamera:
        GoPro Hero3 White
      • Karta pamięci:
        Sandisk 32GB (10)

      Napisano 11 listopad 2013 - 18:40

      W Polsce nie masz w ogóle gwarancji...Obowiązuje Cie gwarancja z USA.

      #5 emimpo

      emimpo

        Użytkownik

      • Użytkownik
      • 3 postów

        Napisano 11 listopad 2013 - 18:54

        Nie no gopro ma chyba worldwide.

        #6 Marjanek

        Marjanek

          Member

        • Użytkownik
        • Pip
        • 26 postów
        • Miejscowość:NSA
        • Kamera:
          3BE+
        • Karta pamięci:
          32GB

        Napisano 11 listopad 2013 - 19:15

        Nie.
        To zalezy od polityki ktora jest inna w europie inna w stanach

        Klikane z Tapatalk


        Wróć do GoPro Hero3 · Następny nieczytany temat →