Skocz do zawartości


"); //]]>
Zdjęcie

GoPro App Problem


4 odpowiedzi w tym temacie

#1 raffi79

raffi79

    Newbie

  • Użytkownik
  • 1 postów

    Napisano 18 listopad 2013 - 17:38

    Witam 

     

     

    Mam mały problem z aplikacja GoPro App. 

    Wszystko działa prawidłowo łączy sie przez smarftona tylko nie ma podglądu na żywo. 

    Wgrałem najnowsze oprogramowanie. 

    Posiadam GoPro3  Black 

    Aparat Sony Xperia Z1 

    Pojawia się komunikat Preview Not Supported. Tak samo nie otwarza plików w formacie Mp4 "Pro Level Setting" 

    Jest możliwość rozwiązania tego problemu ?

     

     

    Pozdr 



    #2 Spidi

    Spidi

      Specjalista

    • Użytkownik
    • PipPip
    • 43 postów

      Napisano 18 listopad 2013 - 19:35

      Może ustawiłeś jakąś rozdzielczość, w której podgląd nie jest obsługiwany?
      Ja akurat mam 3+ ale kojarzę, że też to miałem przy niektórych ustawieniach... Zaraz zerknę w których.

      EDIT:
      Jednak myliłem się - podgląd Live działa u mnie w każdej rozdzielczości i przy wszystkich ustawieniach.
      Nie mogę jednak odtworzyć na urządzeniach mobilnych(iPad, iPhone) filmów nagranych przy niektorych ustawieniach np. w 720p i 120FPS.

      Pozdro

      #3 robo78

      robo78

        Użytkownik

      • Użytkownik
      • 7 postów

        Napisano 20 listopad 2013 - 21:58

        w ustawieniach apki było coś o wideo że software lub hardware to zmieniłem i jest podgląd



        #4 bogdans

        bogdans

          Użytkownik

        • Użytkownik
        • 3 postów
        • Miejscowość:Gdańsk
        • Kamera:
          GoPro HERO3 Black Edition
        • Karta pamięci:
          Sandisk microSDXC 64GB 10

        Napisano 16 grudzień 2013 - 19:17

        Jako że to mój pierwszy post na forum to witam wszystkich :). A teraz dwa słowa w temacie. Przetestowałem wczoraj kamerkę pod kątem współpracy z GoPro App. Poniżej tabelka z wynikami. Tam gdzie po rozpoczęciu nagrywania podgląd z kamerki w GoPro App zniknął, w tabelce widnieje oczywiście napis "Preview Not Supported". W pozostałych ustawieniach podgląd działa z około 2 sekundowym opóźnieniem. Ciekaw jestem czy w Waszych kamerkach podgląd znika w tych samych ustawieniach co u mnie i co jest źródłem problemu, niedopracowany soft kamerki ( moja kamerka ma tydzień i od razu po zakupie aktualizowałem jej oprogramowanie), telefon (mój to samsung galaxy ace2 z androidem 2.3.6) czy może jakieś niedopracowania GoPro App ?

         

        Załączony plik  preview w GoPro App.jpg   125,75 KB   3 Ilość pobrań

         

        pozdrawiam

        bogdans



        #5 Sebastian

        Sebastian

          I'm a Pro!

        • Moderator
        • PipPipPipPipPip
        • 853 postów
        • Miejscowość:Poznań
        • Kamera:
          3BE/3BE+
        • Karta pamięci:
          16/32/64

        Napisano 16 grudzień 2013 - 20:04

        Aplikacja na Androida wydana przez GoPro moim zdaniem w tej wersji jest prawie idealna.Problem jest po stronie telefonu lub systemu.

         

        Masz bardzo starą wersję Androida i to jest przyczyna tak działania.

        Sprawdziłem na moim leciwym Galaxy S z 2.3.6 i mam to samo. Jak przejdę na ICS lub KiTKat-a wszystko działa poprawnie na HTC One.


        Pozdrawiam

        Sebastian



        Wróć do GoPro Hero3 · Następny nieczytany temat →