Skocz do zawartości


"); //]]>
Zdjęcie

Problemy z parowaniem


20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Żółwik

Żółwik

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 149 postów

    Napisano 08 styczeń 2013 - 22:52

    Ponieważ średnio widzi mi się wydanie ponad 70zł na kolejne gówienko od GoPro - tym bardziej fakt, że to tylko materiałowe paseczki sztuk 12...
    Niby można je suszyć w piekarniku ale zacząłem się zastanawiać nad szukaniem czegoś tańszego - jakiś pochłaniacz wilgoci który się często stosuje...

    Skojarzył mi się fakt używania tamponów do wybierania wilgoci z zalanych wodą silników w quadach (wetknięty np w otwór świecy )
    I w tym momencie przypomniałem sobie o istnieniu podpasek. Jeśli pociąć taką podpaskę na kawałki uzyskamy ten sam efekt.

    Jutro zadzwonię do jakiegoś biura klienta always i się spytam które najlepiej wchłaniają wilgoć (np bardzo dobrze wchłaniają wilgoć ale mają kiepską "pojemność") nie wiem, nie znam się - wszedłem na stronę always i dostałem oczopląsu - mają z 10 rodzajów podpasek - jak to czytam to mi głowa pęka - Chyba ten ultra super plus jest najbardziej chłonny ...

    Wiem że temat jest dziwny ... ale z mojego teoretycznego punktu widzenia nie powinno być problemu - a z jednej podpaski zrobi się więcej wkładek niż z tego zestawu...

    #2 Filonnet

    Filonnet

      Administrator

    • Admin
    • 525 postów
    • Miejscowość:Poznań
    • Kamera:
      GoPro Hero3 Black Edition
    • Karta pamięci:
      Sandisk, 64GB, (10)

    Napisano 08 styczeń 2013 - 23:20

    Z początku jak czytałem to aż się zdziwiłem :) Ale patrze na YouTube i faktycznie domowe sposoby tez istnieją.

    Na YouTube znalazłem dwie rożne wersje takich pochłaniaczy :)

    Wersja podpaska


    Wersja ręcznik papierowy


    Jak już sam coś wykombinujesz daj znać jakie efekty.

    Gratuluje pomysłowości.Tak trzymać :)


     


    #3 Żółwik

    Żółwik

      Wyjadacz

    • Użytkownik
    • PipPipPipPip
    • 149 postów