Orientujecie się jak długo czeka się na wymianę GoPro? Odesłałem do nich. Doszła do nich w poniedziałek i zastanawiam się jak długo będę teraz czekał?
Napisano 04 luty 2014 - 19:48
Orientujecie się jak długo czeka się na wymianę GoPro? Odesłałem do nich. Doszła do nich w poniedziałek i zastanawiam się jak długo będę teraz czekał?
Napisano 04 luty 2014 - 21:01
Załatwiają sprawy ekspresowo, jeśli uznali gwarancję i dostaniesz nową kamerkę to może to być nawet jutro lub w czwartek
Zapraszam na mój kanał Youtube Subskrypujcie i oglądajcie filmy
Napisano 04 luty 2014 - 21:03
Mogliby dać jakiegoś maila z potwierdzeniem wysyłki coś... Bo teraz bądź w domu jak kurier przybędzie.
Napisano 04 luty 2014 - 21:06
Orientujecie się jak długo czeka się na wymianę GoPro? Odesłałem do nich. Doszła do nich w poniedziałek i zastanawiam się jak długo będę teraz czekał?
a możesz "pochwalić" się czemu odesłałeś ?? Bo ja też na tym etapie jestem
Napisano 05 luty 2014 - 14:40
Ciągle zastanawiałem się czy ostrość jest dobra. Miałem wieczne wątpliwości, chociażby dlatego że patrząc na fotkę powinno się dać od razu określić czy jest ostra / nieostra. Wysłałem zapytanie do supportu i stwierdzili że jednak coś jest nie tak.a możesz "pochwalić" się czemu odesłałeś ?? Bo ja też na tym etapie jestem
Napisano 05 luty 2014 - 14:50
Więc przed końcem tygodnia powinieneś mieć kamerkę w ręce. Daj znać czy wymienili na nową czy naprawili starą.
Zapraszam na mój kanał Youtube Subskrypujcie i oglądajcie filmy
Napisano 05 luty 2014 - 15:43
Więc przed końcem tygodnia powinieneś mieć kamerkę w ręce. Daj znać czy wymienili na nową czy naprawili starą.
W mailu przysłali komunikat z ich sklepu. Go pro wysłali niby taki: "HERO3+: BLACK EDITION, CUSTOMER REPLACEMENT CAMERA"
Napisano 05 luty 2014 - 17:39
Z ciekawości: wysyłałeś kurierem? jakoś specjalnie ubezpieczałeś przesyłkę? ile Cię to wyniosło?
Korzystaj z Dropboxa aby przechowywać swoje zdjęcia i filmy. Z mojego linku dostaniesz 500MB więcej na start
Napisano 05 luty 2014 - 18:04
Z ciekawości: wysyłałeś kurierem? jakoś specjalnie ubezpieczałeś przesyłkę? ile Cię to wyniosło?
DPD przez SendIT.pl - ok. 80zł. W cenie ubezpieczenie do 5000zł. Wysłane w czwartek, w poniedziałek z rana doręczone.
Napisano 05 luty 2014 - 18:06
Czyli z ich winy prawie stówka w plecy + czas zmarnowany na oczekiwanie, mam nadzieje, że chociaż jakieś gratisy dostaniesz z racji poniesionych kosztów
Korzystaj z Dropboxa aby przechowywać swoje zdjęcia i filmy. Z mojego linku dostaniesz 500MB więcej na start
Napisano 05 luty 2014 - 19:19
Mam kilka pytań:
1. Rozumiem że serwis odsyła kamere na swój koszt tak?
2. Jak kamera jest wymieniona na nową to gwarancja leci od nowa? Jeżeli tak, to dostajemy jakieś potwierdzenia na piśmie z data/pieczątkom (coś w rodzaju nowego paragonu/fv) o nowym okresie gwarancyjnym?
3. Czy wysyłając kamere do serwisu w Holandii trzeba załączyć paragon czy wystarczy podać serwisowi nr seryjny. Pytam bo na allegro jest dużo sprzedawców, którzy handlują kamerami z USA i czesto nie wystawiają paragonów/fv.
Napisano 05 luty 2014 - 19:37
Odsyłają na swój koszt
Jest kontynuacja gwarancji, nie resetuje się
Kopia paragonu chyba powinna być aczkolwiek w prawie i bez paragonu jesteś w stanie udowodnić że przedmiot ma gwarancję itp więc chyba sam NR Seryjny wystarczy, nie jestem pewien.
Zapraszam na mój kanał Youtube Subskrypujcie i oglądajcie filmy
Napisano 05 luty 2014 - 19:46
A nie jest tak przypadkiem (prawa konsumenta czy cos w tym stylu), że jeżeli towar jest wymieniony na nowy to okres gwarancyjny "biegnie" od nowa?
Niech enforces się wypowie czy trzeba czy nie trzeba załączać ten paragon.
Napisano 05 luty 2014 - 20:07
nie wiem jak z gwarancją ale wydaje mi się, że się nie odnawia
Zapraszam na mój kanał Youtube Subskrypujcie i oglądajcie filmy
Napisano 05 luty 2014 - 20:49
Mi Freeway wymieniło i mam od nowa
Korzystaj z Dropboxa aby przechowywać swoje zdjęcia i filmy. Z mojego linku dostaniesz 500MB więcej na start
Napisano 05 luty 2014 - 21:04
Mi Freeway wymieniło i mam od nowa
Nowa kamera i nowa gwarancja?? Paragon musiałeś załączać? Czy podałeś tylko nr. seryjny?
Napisano 05 luty 2014 - 21:09
Czyli z ich winy prawie stówka w plecy + czas zmarnowany na oczekiwanie, mam nadzieje, że chociaż jakieś gratisy dostaniesz z racji poniesionych kosztów
Było by fajnie z ich strony
1. Rozumiem że serwis odsyła kamere na swój koszt tak?
tak
2. Jak kamera jest wymieniona na nową to gwarancja leci od nowa? Jeżeli tak, to dostajemy jakieś potwierdzenia na piśmie z data/pieczątkom (coś w rodzaju nowego paragonu/fv) o nowym okresie gwarancyjnym?
Tego nie wiem, ale wystawili mi tak jakby nowy rachunek na 0$ potwierdzający wymianę. Mam go na mailu
3. Czy wysyłając kamere do serwisu w Holandii trzeba załączyć paragon czy wystarczy podać serwisowi nr seryjny. Pytam bo na allegro jest dużo sprzedawców, którzy handlują kamerami z USA i czesto nie wystawiają paragonów/fv.
Chcieli skan
Napisano 05 luty 2014 - 21:15
Enforces a gdzie w ogóle kupiłeś kamere? Wydaje mi się ze skoro wystawili nowy rachunek z datą to od tego dnia biegnie nowa gwarancja. Chyba że się myle to niech mnie ktoś poprawi.
Napisano 05 luty 2014 - 21:16
Korzystaj z Dropboxa aby przechowywać swoje zdjęcia i filmy. Z mojego linku dostaniesz 500MB więcej na start
Napisano 05 luty 2014 - 21:17
Enforces a gdzie w ogóle kupiłeś kamere? Wydaje mi się ze skoro wystawili nowy rachunek z datą to od tego dnia biegnie nowa gwarancja. Chyba że się myle to niech mnie ktoś poprawi.
W Best Buy w Illinois. Jak dojdzie do mnie fizycznie ewentualnie wyślę im zapytanie.