Skocz do zawartości


"); //]]>
Zdjęcie

Serwis GoPro w Holandii


39 odpowiedzi w tym temacie

#1 enforces

enforces

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 111 postów
  • Miejscowość:Kalisz
  • Kamera:
    GoPro Hero3+ Black
  • Karta pamięci:
    brak

Napisano 04 luty 2014 - 19:48

Orientujecie się jak długo czeka się na wymianę GoPro? Odesłałem do nich. Doszła do nich w poniedziałek i zastanawiam się jak długo będę teraz czekał?



#2 Huberto203

Huberto203

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 311 postów
  • Miejscowość:Rzeszów
  • Kamera:
    Hero 3+BE
  • Karta pamięci:
    Sandisk 32GB 10

Napisano 04 luty 2014 - 21:01

Załatwiają sprawy ekspresowo, jeśli uznali gwarancję i dostaniesz nową kamerkę to może to być nawet jutro lub w czwartek


Zapraszam na mój kanał Youtube  Subskrypujcie i oglądajcie filmy :)


#3 enforces

enforces

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 111 postów
  • Miejscowość:Kalisz
  • Kamera:
    GoPro Hero3+ Black
  • Karta pamięci:
    brak

Napisano 04 luty 2014 - 21:03

Mogliby dać jakiegoś maila z potwierdzeniem wysyłki coś... Bo teraz bądź w domu jak kurier przybędzie.



#4 ksz

ksz

    Member

  • Użytkownik
  • Pip
  • 28 postów
  • Miejscowość:Strumień
  • Kamera:
    GoPro Hero 3+ BE
  • Karta pamięci:
    Toshiba 32 ( U )

Napisano 04 luty 2014 - 21:06

Orientujecie się jak długo czeka się na wymianę GoPro? Odesłałem do nich. Doszła do nich w poniedziałek i zastanawiam się jak długo będę teraz czekał?

a możesz "pochwalić" się czemu odesłałeś ?? Bo ja też na tym etapie jestem ;)



#5 enforces

enforces

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 111 postów
  • Miejscowość:Kalisz
  • Kamera:
    GoPro Hero3+ Black
  • Karta pamięci:
    brak

Napisano 05 luty 2014 - 14:40

a możesz "pochwalić" się czemu odesłałeś ?? Bo ja też na tym etapie jestem ;)

Ciągle zastanawiałem się czy ostrość jest dobra. Miałem wieczne wątpliwości, chociażby dlatego że patrząc na fotkę powinno się dać od razu określić czy jest ostra / nieostra. Wysłałem zapytanie do supportu i stwierdzili że jednak coś jest nie tak.


A jednak wysyłają status wysyłki na maila. Właśnie dostałem maila z potwierdzeniem, że wysyłają.

#6 Huberto203

Huberto203

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 311 postów
  • Miejscowość:Rzeszów
  • Kamera:
    Hero 3+BE
  • Karta pamięci:
    Sandisk 32GB 10

Napisano 05 luty 2014 - 14:50

Więc przed końcem tygodnia powinieneś mieć kamerkę w ręce. Daj znać czy wymienili na nową czy naprawili starą.


Zapraszam na mój kanał Youtube  Subskrypujcie i oglądajcie filmy :)


#7 enforces

enforces

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 111 postów
  • Miejscowość:Kalisz
  • Kamera:
    GoPro Hero3+ Black
  • Karta pamięci:
    brak

Napisano 05 luty 2014 - 15:43

Więc przed końcem tygodnia powinieneś mieć kamerkę w ręce. Daj znać czy wymienili na nową czy naprawili starą.

 

W mailu przysłali komunikat z ich sklepu. Go pro wysłali niby taki: "HERO3+: BLACK EDITION, CUSTOMER REPLACEMENT CAMERA"



#8 guru

guru

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 114 postów
  • Miejscowość:Wrocław / Lublin
  • Kamera:
    GoPro Hero 3+ Black
  • Karta pamięci:
    Samsung Pro 64GB (10)

Napisano 05 luty 2014 - 17:39

Z ciekawości: wysyłałeś kurierem? jakoś specjalnie ubezpieczałeś przesyłkę? ile Cię to wyniosło? 


Korzystaj z Dropboxa aby przechowywać swoje zdjęcia i filmy. Z mojego linku dostaniesz 500MB więcej na start ;)


#9 enforces

enforces

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 111 postów
  • Miejscowość:Kalisz
  • Kamera:
    GoPro Hero3+ Black
  • Karta pamięci:
    brak

Napisano 05 luty 2014 - 18:04

Z ciekawości: wysyłałeś kurierem? jakoś specjalnie ubezpieczałeś przesyłkę? ile Cię to wyniosło? 

 

DPD przez SendIT.pl - ok. 80zł. W cenie ubezpieczenie do 5000zł. Wysłane w czwartek, w poniedziałek z rana doręczone.



#10 guru

guru

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 114 postów
  • Miejscowość:Wrocław / Lublin
  • Kamera:
    GoPro Hero 3+ Black
  • Karta pamięci:
    Samsung Pro 64GB (10)

Napisano 05 luty 2014 - 18:06

Czyli z ich winy prawie stówka w plecy + czas zmarnowany na oczekiwanie, mam nadzieje, że chociaż jakieś gratisy dostaniesz z racji poniesionych kosztów


Korzystaj z Dropboxa aby przechowywać swoje zdjęcia i filmy. Z mojego linku dostaniesz 500MB więcej na start ;)


#11 sliwoz

sliwoz

    Specjalista

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 44 postów

    Napisano 05 luty 2014 - 19:19

    Mam kilka pytań:

    1. Rozumiem że serwis odsyła kamere na swój koszt tak?

    2. Jak kamera jest wymieniona na nową to gwarancja leci od nowa? Jeżeli tak, to dostajemy jakieś potwierdzenia na piśmie z data/pieczątkom (coś w rodzaju nowego paragonu/fv) o nowym okresie gwarancyjnym?

    3. Czy wysyłając kamere do serwisu w Holandii trzeba załączyć paragon czy wystarczy podać serwisowi nr seryjny. Pytam bo na allegro jest dużo sprzedawców, którzy handlują kamerami z USA i czesto nie wystawiają paragonów/fv. 



    #12 Huberto203

    Huberto203

      Wyjadacz

    • Użytkownik
    • PipPipPipPip
    • 311 postów
    • Miejscowość:Rzeszów
    • Kamera:
      Hero 3+BE
    • Karta pamięci:
      Sandisk 32GB 10

    Napisano 05 luty 2014 - 19:37

    Odsyłają na swój koszt
    Jest kontynuacja gwarancji, nie resetuje się
    Kopia paragonu chyba powinna być aczkolwiek w prawie i bez paragonu jesteś w stanie udowodnić że przedmiot ma gwarancję itp więc chyba sam NR Seryjny wystarczy, nie jestem pewien.


    Zapraszam na mój kanał Youtube  Subskrypujcie i oglądajcie filmy :)


    #13 sliwoz

    sliwoz

      Specjalista

    • Użytkownik
    • PipPip
    • 44 postów

      Napisano 05 luty 2014 - 19:46

      A nie jest tak przypadkiem (prawa konsumenta czy cos w tym stylu), że jeżeli towar jest wymieniony na nowy to okres gwarancyjny "biegnie" od nowa? 

      Niech enforces się wypowie czy trzeba czy nie trzeba załączać ten paragon. 



      #14 Huberto203

      Huberto203

        Wyjadacz

      • Użytkownik
      • PipPipPipPip
      • 311 postów
      • Miejscowość:Rzeszów
      • Kamera:
        Hero 3+BE
      • Karta pamięci:
        Sandisk 32GB 10

      Napisano 05 luty 2014 - 20:07

      nie wiem jak z gwarancją ale wydaje mi się, że się nie odnawia


      Zapraszam na mój kanał Youtube  Subskrypujcie i oglądajcie filmy :)


      #15 guru

      guru

        Wyjadacz

      • Użytkownik
      • PipPipPipPip
      • 114 postów
      • Miejscowość:Wrocław / Lublin
      • Kamera:
        GoPro Hero 3+ Black
      • Karta pamięci:
        Samsung Pro 64GB (10)

      Napisano 05 luty 2014 - 20:49

      Mi Freeway wymieniło i mam od nowa :)


      Korzystaj z Dropboxa aby przechowywać swoje zdjęcia i filmy. Z mojego linku dostaniesz 500MB więcej na start ;)


      #16 sliwoz

      sliwoz

        Specjalista

      • Użytkownik
      • PipPip
      • 44 postów

        Napisano 05 luty 2014 - 21:04

        Mi Freeway wymieniło i mam od nowa :)

        Nowa kamera i nowa gwarancja?? Paragon musiałeś załączać? Czy podałeś tylko nr. seryjny? 



        #17 enforces

        enforces

          Wyjadacz

        • Użytkownik
        • PipPipPipPip
        • 111 postów
        • Miejscowość:Kalisz
        • Kamera:
          GoPro Hero3+ Black
        • Karta pamięci:
          brak

        Napisano 05 luty 2014 - 21:09

        Czyli z ich winy prawie stówka w plecy + czas zmarnowany na oczekiwanie, mam nadzieje, że chociaż jakieś gratisy dostaniesz z racji poniesionych kosztów

         

        Było by fajnie z ich strony

         

        1. Rozumiem że serwis odsyła kamere na swój koszt tak?

         

        tak

         

        2. Jak kamera jest wymieniona na nową to gwarancja leci od nowa? Jeżeli tak, to dostajemy jakieś potwierdzenia na piśmie z data/pieczątkom (coś w rodzaju nowego paragonu/fv) o nowym okresie gwarancyjnym?

         

        Tego nie wiem, ale wystawili mi tak jakby nowy rachunek na 0$ potwierdzający wymianę. Mam go na mailu

         

        3. Czy wysyłając kamere do serwisu w Holandii trzeba załączyć paragon czy wystarczy podać serwisowi nr seryjny. Pytam bo na allegro jest dużo sprzedawców, którzy handlują kamerami z USA i czesto nie wystawiają paragonów/fv.

         

         

        Chcieli skan



        #18 sliwoz

        sliwoz

          Specjalista

        • Użytkownik
        • PipPip
        • 44 postów

          Napisano 05 luty 2014 - 21:15

          Enforces a gdzie w ogóle kupiłeś kamere? Wydaje mi się ze skoro wystawili nowy rachunek z datą to od tego dnia biegnie nowa gwarancja. Chyba że się myle to niech mnie ktoś poprawi. 



          #19 guru

          guru

            Wyjadacz

          • Użytkownik
          • PipPipPipPip
          • 114 postów
          • Miejscowość:Wrocław / Lublin
          • Kamera:
            GoPro Hero 3+ Black
          • Karta pamięci:
            Samsung Pro 64GB (10)

          Napisano 05 luty 2014 - 21:16

          Na dzień dobry chcą numer seryjny oraz kopie dowodu zakupu aby sprawdzić czy kamerą jest z ich dystrybucji i dopiero po sprawdzeniu proszą o wysłanie kamery. Wraz z kamera otrzymałem list od Freeway w którym informują mnie, ze reklamacja została uznana i kamera została wymieniona na nową, wolna od wad. Na dole dopisek ze kamera ma 2 lata gwarancji i pieczatka z podpisem.

          Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka


          Korzystaj z Dropboxa aby przechowywać swoje zdjęcia i filmy. Z mojego linku dostaniesz 500MB więcej na start ;)


          #20 enforces

          enforces

            Wyjadacz

          • Użytkownik
          • PipPipPipPip
          • 111 postów
          • Miejscowość:Kalisz
          • Kamera:
            GoPro Hero3+ Black
          • Karta pamięci:
            brak

          Napisano 05 luty 2014 - 21:17

          Enforces a gdzie w ogóle kupiłeś kamere? Wydaje mi się ze skoro wystawili nowy rachunek z datą to od tego dnia biegnie nowa gwarancja. Chyba że się myle to niech mnie ktoś poprawi. 

           

          W Best Buy w Illinois. Jak dojdzie do mnie fizycznie ewentualnie wyślę im zapytanie.




          Wróć do GoPro Hero3+ · Następny nieczytany temat →