Skocz do zawartości


"); //]]>
Zdjęcie

Pare pytań przed zakupem kamery


8 odpowiedzi w tym temacie

#1 kris2682

kris2682

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 8 postów
  • Miejscowość:Rzeszów
  • Kamera:
    Oregon
  • Karta pamięci:
    sandisk

Napisano 10 luty 2014 - 18:37

Witam

Jestem nowy na forum i mam do znawców tematu pare pytań bo ja jestem w te klocki zielony.

Mam zamiar kupic kamere Hero 3 Black. Chciałbym wypytać Was o parę szczegułów. Głównym zadaniem będzie nagrywanie moich wypraw motocyklowych. I tu mam pare dylematów i pytań:

1. Jak to wyglada z mocowaniem kamery na kasku. Najlepiej chyba zamocować kamerę na czubku? Problem mam taki, że jeżdze w kasku z daszkiem (Konkretnie Shoei hornet ds, który oprucz daszka posiada coś ale spoilerek z tyłu) wiec miejsca gładkiego nie ma tam wiele. Czy ktoś może mocował na takim modelu kamere lub może mi podac rozmiar tej stopki, którą jak rozumiem przykleja sie na kasku?

2. Czy warto kupic taka kamere w sklepie motocyklowym? Czy zestaw mocowań jest wiekszy (przeważnie dopisane jest do nazwy kamery motorsport czy coś w tym stylu) bo cena zazwyczaj jest wyższa?

3. Jak to jest z tą wytrzymałościa bateri w kamerze? Ile czasu można nagrać na jednej bateri/ jednej karcie? (jak pisalem jestem zielony w tych całych rozdzielczościach, chodzi o dobra jakość obrazu i nagrywanie krajobrazu odwiedzanych miejsc)

4. Jako, że jeżdze raczej zdala od głownych dróg i nocuje w namiocie na dziko nie mam możliwości tradycyjnego ładowania kamery, jak rozwiazać ten problem? Przy motocyklu mam gniazdo ładowarki na usb, którą ładuje np. telefon, zestaw słuchawkoy w kasku i takie tam, czy bede mógł przez to ładowac kamerę w czasie jazdy?

Sorki za może głupie pytania ale dla laika jakim jestem to czarna magia.

Pozdrawiam



#2 Michal

Michal

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 2077 postów
  • Miejscowość:Polska
  • Kamera:
    Hero 3 Silver
  • Karta pamięci:
    SanDisk Ultra 16GB (10)