Napisano 22 marzec 2013 - 19:50
Hej, wczoraj odebrałem nową kamerkę z reklamacji. Po pierwszym podłączeniu pod zasilanie (ładowarka z iPada 2.1A) i uruchomieniu kamery od razu się zawiesiła - konieczne było wyjęciu baterii. Problem powtórzył się jeszcze 2x w ciągu 3h.
Kolejna próba to włączenie nagrywania na podłączonym zasilaniu przy w pełni naładowanej baterii. Po 20 min kamera nagrzała się do temperatury uniemożliwiającej trzymanie jej w ręce. Dla bezpieczeństwa wyłączyłem po 30 min.
Następnie zaryzykowalem zostawiając podłączoną do zasilania kamerę na noc bez kontrolowania temperatury (1080/60kl). Rano karta była zapełniają (4.30 min) a kamera wyświetlała memory full, czyli ok. Bateria była pełna a kamera zimna. Nie chce myśleć, jaką temperaturę osiągnęła w międzyczasie podczas nagrywania.
Wnioski:
Nowa kamera nie rozwiązała problemu przegrzewania się a problem z wyłączeniem się po 1,5h nie wystąpił, choć wykonałem tylko jedną próbę. Podejrzewam, że dostałem taki sam shit, jaki reklamowałem. Gdy zrobię więcej testów, dam znać.
Ps.
Aktualizacji softu nie robiłem.
GoPro Hero3 Black, LCD Touch BacPac, Battery BacPac, Wi-Fi Remote, SanDisk 64GB Class 10.