Do napisania tego tematu skłoniła mnie awaria kamerki po okresie gwarancyjnym. Nie wiem co się stało, kamerka SILVER pewnego dnia po prostu już się nie włączyła.
Pierwsza myśl "servis". Po kilku kliknięciach okazało się że takowego NIE MA!
Jak zepsuje się Wam nowa w okresie gwarancji to sprzęcik wymieniaja na inny, ale po gwarancji możecie go sobie wsadzić...
Oto jak firma traktuje klientów którzy zapłacili nie małą kase za Ich produkt.
Wszystkim chcącym zakupic ta kamerkę radzę przemyśleć inne opcje a jeśli koniecznie chcecie gopro to dopłaćcie te dwie stówy więcej i kupcie u Polskiego dystrybutora a 24-miesięczną gwarancją zamiast jakąs nie pewną roczną którą udziela sprzedawca. Jeśli nie jesteście w "czepku urodzeni" tyle dłużej pocieszycie się swoim nabytkiem ile będziecie mieć na niego gwarancji.
pozdr.