Skocz do zawartości


"); //]]>
Zdjęcie

Jednorazówka GoPro


4 odpowiedzi w tym temacie

#1 _TT_

_TT_

    Member

  • Użytkownik
  • Pip
  • 22 postów

    Napisano 07 kwiecień 2014 - 18:08

    Do napisania tego tematu skłoniła mnie awaria kamerki po okresie gwarancyjnym. Nie wiem co się stało, kamerka SILVER pewnego dnia po prostu już się nie włączyła.

    Pierwsza myśl "servis". Po kilku kliknięciach okazało się że takowego NIE MA!

    Jak zepsuje się Wam nowa w okresie gwarancji to sprzęcik wymieniaja na inny, ale po gwarancji możecie go sobie wsadzić...

    Oto jak firma traktuje klientów którzy zapłacili nie małą kase za Ich produkt.

    Wszystkim chcącym zakupic ta kamerkę radzę przemyśleć inne opcje a jeśli koniecznie chcecie gopro to dopłaćcie te dwie stówy więcej i kupcie u Polskiego dystrybutora a 24-miesięczną gwarancją zamiast jakąs nie pewną roczną którą udziela sprzedawca. Jeśli nie jesteście w "czepku urodzeni" tyle dłużej pocieszycie się swoim nabytkiem ile będziecie mieć na niego gwarancji.

    pozdr.



    #2 ClearWater

    ClearWater

      Ekspert

    • Użytkownik
    • PipPipPip
    • 88 postów
    • Miejscowość:Łódź
    • Kamera:
      GoPro Hero 3+ SE
    • Karta pamięci:
      Sandisk 16GB 10class

    Napisano 07 kwiecień 2014 - 19:38

    Dlatego właśnie poczekałem i kupiłem w Saturnie, a że była promocja, to zapłaciłem nie wiele więcej niż na allegro :))


                     


    #3 Sebastian

    Sebastian

      I'm a Pro!

    • Moderator
    • PipPipPipPipPip
    • 894 postów
    • Miejscowość:Poznań
    • Kamera:
      3BE/3BE+
    • Karta pamięci:
      16/32/64

    Napisano 07 kwiecień 2014 - 20:24

    Jeśli kupiłeś poza polską dystrybucją robiłeś to świadomie, wiedząc że gwarancja jest jedynie na 12 miesięcy.

    Nie żal się na producenta bo był to Twój świadomy wybór.

     

    Co do usterki polecam pogadać z nimi bo mi raz wymieniono kamerę poza gwarancją ponieważ udowodniłem im że wada ta była od początku istnienia.

    Dlatego producent podchodzi do różnych spraw inaczej ale zawsze możesz poświęcić chwilę czasu i z nimi pogadać.

     

    Polecam ponieważ pomagają, nie zawsze ale pomagają. Może nie jest to aż taki serwis jak w Amazonie ale spróbuj, niż później gadać żaląc się na każdą stronę.


    Pozdrawiam

    Sebastian


    #4 Huberto203

    Huberto203

      Wyjadacz

    • Użytkownik
    • PipPipPipPip
    • 335 postów
    • Miejscowość:Rzeszów
    • Kamera:
      Hero 3+BE
    • Karta pamięci:
      Sandisk 32GB 10

    Napisano 07 kwiecień 2014 - 21:07

    Dokładnie, Sebastian ma 100% racji. 


    Zapraszam na mój kanał Youtube  Subskrypujcie i oglądajcie filmy :)


    #5 _TT_

    _TT_

      Member

    • Użytkownik
    • Pip
    • 22 postów

      Napisano 11 kwiecień 2014 - 16:30

      Ja sie nie żalę. Mam jeszcze inną SAC. Ostrzegam tylko przed zakupem bez gwarancji bo tego nigdzie nie naprawiają.

      Pozdrawiam




      Wróć do GoPro Hero3+ · Następny nieczytany temat →