Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

GoPro Hero 3 Silver nie włącza się

awaria nie włącza się

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1

Lusek

Lusek

    Newbie

  • Użytkownik
  • 10 postów
  • Miejscowość:Łódź
  • Kamera: GoPro Hero 3 Silver
  • Karta pamięci: 16GB

Jestem posiadaczem kamerki GoPro Heo 3 Silver od kilku dni, Wczoraj wieczorem podłaczyłem ją aby się naładowałą i rano odłączyłem. Koło godziny 18:00 chciałem ją włączyć lecz kamera w ogóle nie reaguje. Gdy podłączam pod komputer bez baterii, pod ładowarkę... kompletnie nic. Wgrałem soft na kartę manualnie ale również to nic ne daje ponieważ kamerka nie daje znaku zycia.Parametry ładowarki jakiej uzywam: INPUT: 100-240V, 200mA

OUTPUT: 5V-1A. Komplenie nie wiem co się stało;/ za długo się nie nacieszyłem kamerą :( Czy pozostaje tylko oddanie na gwarancję? I pytanie czy mi ją uwzględnią?



#2

Edi730

Edi730

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 94 postów
  • Miejscowość:Łódź
  • Kamera: GoPro Hero 3+ Silver
  • Karta pamięci: Samsung 32GB microSDHC Pro

Moim zdaniem kamerka nie do wskrzeszenia. I jakie nie byłyby Twoje wątpliwości musisz ją reklamować.  Jeśli pochodzi od FreeWay na 99% będziesz miał nową. I na pewno nie będzie to ta sama tylko ta z plusem. A w opisie przy reklamacji napisz, że po prostu z dnia na dzień przestała działać. 

I mała rada: kup inną ładowarkę ;)



#3

Paradise

Paradise

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 105 postów
  • Miejscowość:Poznań
  • Kamera: GoPro hero 3 silver+
  • Karta pamięci: Sandisk 32GB Ultra Class 10

Tutaj masz napisane trochę o ładowaniu : 

Parametry ładowarki są idealnie dopasowane do max napięcia jakie może przyjąć gopro.

Gdzie kupiłeś kamerę ?



#4

Lusek

Lusek

    Newbie

  • Użytkownik
  • 10 postów
  • Miejscowość:Łódź
  • Kamera: GoPro Hero 3 Silver
  • Karta pamięci: 16GB

Kamerka została wygrana w jakimś konkursie przez osobę u której ją kupiłem. Pisałem już do organizatora konkursu i pani mi odpisała,że gwarancję się załatwi. Niestety nie wiem gdzie była kupowana.



#5

Edi730

Edi730

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 94 postów
  • Miejscowość:Łódź
  • Kamera: GoPro Hero 3+ Silver
  • Karta pamięci: Samsung 32GB microSDHC Pro

Wyślij @ do firmy FreeWay to największy dystrybutor tych kamer w Polsce. Opisz problem i podaj im dokładnie spisany nr. seryjny. Dowiesz się czy kamera pochodzi od nich. 

Na marginesie:

Jest wiele ładowarek z napisem CHRL których parametry odbiegają od tych co są na tabliczce znamionowej (nalepce) niektórzy elektronicy mówili o tabliczce życzeń ;)



#6

Lusek

Lusek

    Newbie

  • Użytkownik
  • 10 postów
  • Miejscowość:Łódź
  • Kamera: GoPro Hero 3 Silver
  • Karta pamięci: 16GB

Kamerka jest od generalnego dystrybutora w Polsce. Wiec chyba od FreeWay? :)



#7

Edi730

Edi730

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 94 postów
  • Miejscowość:Łódź
  • Kamera: GoPro Hero 3+ Silver
  • Karta pamięci: Samsung 32GB microSDHC Pro

Fajnie byś zdobył dowód zakupu i sprawę z reklamacją załatwił sam. Bo FreeWay prawie zawsze idzie na rękę i prócz nowej kamerki w ramach rekompensaty ludzie dostają gadżety w postaci obudów, naklejek, smyczek itd. Ja osobiście z pierwszą reklamowaną kamerką dostałem dodatkową obudowę i zaślepkę którą łatwo zgubić :)

No ale to szczegół bo najważniejsze byś dostał nową kamerkę :)



#8

Lusek

Lusek

    Newbie

  • Użytkownik
  • 10 postów
  • Miejscowość:Łódź
  • Kamera: GoPro Hero 3 Silver
  • Karta pamięci: 16GB

Dowodu zakupu raczej od tej firmy kóra organizowała konkurs nie otrzymam. Nie wiem gdzie oni tą kamerę kupowali. Bo jaki może byc inny generalny dystrybutor? Pal licho dodatki. Najważniejsze żebym dostał kamerę bo za długo się nią nie nacieszyłem :D



#9

Paradise

Paradise

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 105 postów
  • Miejscowość:Poznań
  • Kamera: GoPro hero 3 silver+
  • Karta pamięci: Sandisk 32GB Ultra Class 10

Może być kupiona u producenta :D

Albo z jednej z tych dystrybucji: 



#10

Lusek

Lusek

    Newbie

  • Użytkownik
  • 10 postów
  • Miejscowość:Łódź
  • Kamera: GoPro Hero 3 Silver
  • Karta pamięci: 16GB

Ok. Otrzymałem fakturę zakupu kamery:) W sumie było ich kupionych 12 do konkursu i na tyle kamer jest wystawiona faktura ale myślę, że freeway nie będzie robić z tym problemu. Bo chyba nie jest im potrzebny żaden numer kamery? Powiedzcie mi ile trwa cała procedura? Mniej więcej za ile dojdzie do mnie nowa kamera?



#11

Edi730

Edi730

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 94 postów
  • Miejscowość:Łódź
  • Kamera: GoPro Hero 3+ Silver
  • Karta pamięci: Samsung 32GB microSDHC Pro

Około 7 dni roboczych. Tak było zawsze w moim przypadku... Super że sprawa Ci się układa. 



#12

xamil

xamil

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 264 postów
  • Kamera: GoPro3 White
  • Karta pamięci: SanDisk 16GB c.10

Oni sprawdzają numery seryjne kamerek i na tej podstawie weryfikują czy pochodzą z ich dystrybucji czy innej :) Oni naprawde szybko się uwijają, mi kamerkę wymienili bodajże w 4-5 dni, wystarczy zajrzeć do działu Reklamacje do mojego tematu :)



#13

Lusek

Lusek

    Newbie

  • Użytkownik
  • 10 postów
  • Miejscowość:Łódź
  • Kamera: GoPro Hero 3 Silver
  • Karta pamięci: 16GB

Moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i wczoraj ( tydzien od wysłania wadliwej kamerki) otrzymałem nową kamerę. Liczyłem na to, ze dostane silver+, lecz dostałem taka samą czyli silver :P Być może dlatego, że wysłałem cała zawartość zamiast samej kamery :D BOnus w postaci naklejek i smyczek otrzymany ;)



#14

Edi730

Edi730

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 94 postów
  • Miejscowość:Łódź
  • Kamera: GoPro Hero 3+ Silver
  • Karta pamięci: Samsung 32GB microSDHC Pro

Byłem pewny że dostaniesz + ... Ja reklamowałem kamerkę parę miesięcy temu i już wtedy odpisali mi że z powodu zaprzestania produkcji starszych modeli dostanę z + . I tak się stało. No ale trudno może następnym razem ;) 




Wróć do GoPro Hero3 · Następny nieczytany temat →