Witam.
Kupiłem używaną gopro hero 3 black.
Bawię sie opcjami na wszystkie sposoby i nadal mam problem z ostrością obrazu, jest ona beznadziejna na zdjeciach i filmach. myślicie ,że to wina kamery.?
film 1080 / 48
zdjecie 12mp
Kupiłeś kamerę z uszkodzoną optyką.
Masz dwa wyjścia, jeżeli masz gwarancję obowiązującą w Polsce, to FreeWay wymieni Ci ją na nową kamerę, jeżeli nie to masz bodajże kilka dni na zwrócenie towaru, z racji nie zgodności treści aukcji ze stanem faktycznym sprzedawanego przedmiotu, jeżeli kupowałeś ją na allegro.
Ogólnie jest do dupy bo kamera jest "uszkodzona/wadliwa"
GoPro Hero 3+ Black + Battery BacPac + SanDisk Extreme 32GB
Sprzedajacy z allegro prowadzi lombard. Powiedział ,ze mineły 10 dni od zakupu i nie przyjmie jej;/
myslalem na poczatku ,ze to wina karty. Pierwszka karte jaka wsadziłem była zwykla najtansza micro sd.
Myślicie ze jest możliwosc naprawy tej kamery.? powiedział ,ze nic niewie o gwarancji.
Pisałem do freeway odpisali:
Prowadzimy serwis gwarancyjny kamer zakupionych za pośrednictwem naszej dystrybucji.
Kamera z tym numerem seryjnym nie pochodzi od nas.
Proszę skontaktować się z osobą która ją sprzedała.
Pozdrawiamy / Best Regards
Gopro odpisało:
Niestety ale po numerze ser nie jestesmy w stanie sprawdzic kiedy zostala zakupiona;..
Wiec zostaje mi walka przez allegro..
Jesli sie nie uda to jakiś serwis rtv problem taki byłem już w 3 punktach i powiedzieli ,że gopro niema czesci zamiennych i ciężko z naprawa.;/
ale wielkie dzięki za pomoc ; ]
Jeśli GoPro sprzedał Ci lombrad, to gwarancja obowiązuje rok.
Skontaktuj się w rzecznikiem praw konsumenta, który jest minimum jeden w danym regionie i jest za darmo.
Dane znajdziesz w internecie.
10 dni minęło, ale 10 dni to prawo do zwrotu bez uzasadnienia.
Masz jednak rok, żeby spokojnie reklamować.
Problem w tym, że jak reklamacji sprzedający nie uzna, to będziesz musiał sprowadzić to na drogę sądową.
O wszystkim opowie Ci rzecznik praw konsumenta.
Jeśli kupiłeś od osoby prywatnej, to sprawa jest bardziej skomplikowana.
Powodzenia!
Tak jak piszą koledzy, 10 dni to czas na zwrot bez podania przyczyny. Już troszkę siedzę w tych sporach allegro i spokojnie możesz się powołać na niezgodność towaru z umową. Skoro sprzedawca napisał, że kamera jest sprawna a Ty dostałeś z walniętą optyką to znaczy tylko jedno. To jest tak zwana rękojmia.
A jeśli nie chce Ci się bawić ze sprzedawcą i masz troszkę umiejętności manualnych to polecam ten filmik: