Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Gopro hero 3 Brak ostrości


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1

Raf90

Raf90

    Newbie

  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Miejscowość:Sosnowiec
  • Kamera: Gopro hero 3 black
  • Karta pamięci: sandisk extreme plus 32 gb

Witam.

Kupiłem używaną gopro hero 3 black. 

Bawię sie opcjami na wszystkie sposoby i nadal mam problem z ostrością obrazu, jest ona beznadziejna na zdjeciach i filmach. myślicie ,że to wina kamery.?

 

 

film 1080 / 48

zdjecie  12mp



#2

Tworek

Tworek

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 263 postów
  • Miejscowość:Głogów
  • Kamera: GoPro Hero 3+ Black
  • Karta pamięci: 32GB SanDisk Extreme

Kupiłeś kamerę z uszkodzoną optyką.

 

Masz dwa wyjścia, jeżeli masz gwarancję obowiązującą w Polsce, to FreeWay wymieni Ci ją na nową kamerę, jeżeli nie to masz bodajże kilka dni na zwrócenie towaru, z racji nie zgodności treści aukcji ze stanem faktycznym sprzedawanego przedmiotu, jeżeli kupowałeś ją na allegro.

Ogólnie jest do dupy bo kamera jest "uszkodzona/wadliwa"


GoPro Hero 3+ Black + Battery BacPac + SanDisk Extreme 32GB


#3

Paradise

Paradise

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 105 postów
  • Miejscowość:Poznań
  • Kamera: GoPro hero 3 silver+
  • Karta pamięci: Sandisk 32GB Ultra Class 10

Sprzedający kamery cię oszukał :D   (Wada jest bardzo duża)

Zapytaj wpierw o gwarancję sprzedającego. 



#4

Raf90

Raf90

    Newbie

  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Miejscowość:Sosnowiec
  • Kamera: Gopro hero 3 black
  • Karta pamięci: sandisk extreme plus 32 gb

Sprzedajacy z allegro prowadzi lombard. Powiedział ,ze mineły 10 dni od zakupu i nie  przyjmie jej;/

myslalem na poczatku ,ze to wina karty. Pierwszka karte jaka wsadziłem była zwykla najtansza micro sd.

Myślicie ze jest możliwosc naprawy tej kamery.? powiedział ,ze nic niewie o gwarancji.



#5

marcin_730

marcin_730

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 133 postów
  • Kamera: Hero 3 Black Edytion
Ile dales za kamere? Napisz do freeway, podaj numer seryjny oni sobie go sprawdza jesli zobacza ze jest z ich dystrybucji na 99% przyjma.

Wyslano z SG S2+



#6

Tworek

Tworek

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 263 postów
  • Miejscowość:Głogów
  • Kamera: GoPro Hero 3+ Black
  • Karta pamięci: 32GB SanDisk Extreme

Jeżeli nie masz gwarancji/paragonu ewentualnie faktury to słabo ta sytuacja wygląda. Próbuj pisać do FreeWay.


GoPro Hero 3+ Black + Battery BacPac + SanDisk Extreme 32GB


#7

Paradise

Paradise

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 105 postów
  • Miejscowość:Poznań
  • Kamera: GoPro hero 3 silver+
  • Karta pamięci: Sandisk 32GB Ultra Class 10
Napisz też do gopro. Możesz też otworzyć spór na allegro jeżeli nie było nic nappisane że kamera jest uszkodzona.

#8

Raf90

Raf90

    Newbie

  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Miejscowość:Sosnowiec
  • Kamera: Gopro hero 3 black
  • Karta pamięci: sandisk extreme plus 32 gb

Pisałem do  freeway odpisali:

 

Prowadzimy serwis gwarancyjny kamer zakupionych za pośrednictwem naszej dystrybucji. 
Kamera z tym numerem seryjnym nie pochodzi od nas. 
Proszę skontaktować się z osobą która ją sprzedała. 

Pozdrawiamy / Best Regards

 

Gopro odpisało:

Niestety ale po numerze ser nie jestesmy w stanie sprawdzic kiedy zostala zakupiona;..

 

Wiec  zostaje mi walka przez allegro..

Jesli sie nie uda to jakiś serwis rtv problem taki byłem już w 3 punktach i powiedzieli ,że gopro niema czesci zamiennych i ciężko z naprawa.;/

ale wielkie dzięki za pomoc ; ]



#9

Freud

Freud

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 219 postów

    Jeśli GoPro sprzedał Ci lombrad, to gwarancja obowiązuje rok.

    Skontaktuj się w rzecznikiem praw konsumenta, który jest minimum jeden w danym regionie i jest za darmo.

    Dane znajdziesz w internecie.

     

    10 dni minęło, ale 10 dni to prawo do zwrotu bez uzasadnienia.

    Masz jednak rok, żeby spokojnie reklamować.

    Problem w tym, że jak reklamacji sprzedający nie uzna, to będziesz musiał sprowadzić to na drogę sądową.

    O wszystkim opowie Ci rzecznik praw konsumenta.

     

    Jeśli kupiłeś od osoby prywatnej, to sprawa jest bardziej skomplikowana.

     

    Powodzenia!



    #10

    masteharo

    masteharo

      Newbie

    • Użytkownik
    • 3 postów
    • Miejscowość:kraków
    • Kamera: gopro HERO 3 black
    • Karta pamięci: 32gb sandisk ultra

    kolega miał podobną sytuacje jeżeli chodzi o ostrość,jak się okazało ktoś przekręcił soczewke,w jego przypadku wystarczyło na podglądzie w telefonie dokręcić odpowiednio i wszystko wróciło do normy.



    #11

    pepik

    pepik

      Specjalista

    • Użytkownik
    • Pip
    • 264 postów
    • Miejscowość:Przemyśl- Warszawa
    • Kamera: GoPro Hero 3 Black
    • Karta pamięci: SanDisk Extreme 32GB

    Tak jak piszą koledzy, 10 dni to czas na zwrot bez podania przyczyny. Już troszkę siedzę w tych sporach allegro i spokojnie możesz się powołać na niezgodność towaru z umową. Skoro sprzedawca napisał, że kamera jest sprawna a Ty dostałeś z walniętą optyką to znaczy tylko jedno. To jest tak zwana rękojmia. 

    A jeśli nie chce Ci się bawić ze sprzedawcą i masz troszkę umiejętności manualnych to polecam ten filmik: 


    Be a HERO.

    #12

    Raf90

    Raf90

      Newbie

    • Użytkownik
    • 4 postów
    • Miejscowość:Sosnowiec
    • Kamera: Gopro hero 3 black
    • Karta pamięci: sandisk extreme plus 32 gb

    Byłem u rzecznika praw konsumenta i tak jak poradziliście mam 2 mc. na reklamacje. 

    Wysłałem kamere i czekam na odpowiedz jak bedzie coś wiadomo dam znać.

    A co do filmiku też go widziałem. ale grzebać to już w ostateczności;]




    Wróć do GoPro Hero3 · Następny nieczytany temat →