Skocz do zawartości


"); //]]>
Zdjęcie

Samolot rc do gopro 3 black


3 odpowiedzi w tym temacie

#1 terron696

terron696

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 2 postów

    Napisano 07 kwiecień 2013 - 19:02

    Jak w temacie.Znacie samolot który latałby z 5 7 min z podczepioną kamerką i nie byłoby z nim większych problemów podczas sterowania .Nie chcę wydać dużo .Chcę zrobić przelot w centrum przy bezwietrznej pogodzie między budynkami .
    Startować będę z 15 piętrowego wieżowca .na dachu jest sporo miejsca na lądowanie .

    #2 Żółwik

    Żółwik

      Wyjadacz

    • Użytkownik
    • PipPipPipPip
    • 150 postów

      Napisano 07 kwiecień 2013 - 20:05

      Na początek - ile chcesz wydać ?

      Może coś takiego ?

      Nie znam się na samolotach zdalnie sterowanych, napisz do tego sklepu, mają sporą ofertę - ja brałem od nich akumulatory LiPO i akcesoria. Trzeba wziąć pod uwagę wagę kamerki i jej mało opływowy kształt - ta mała biedronka może nie dać rady.

      #3 terron696

      terron696

        Użytkownik

      • Użytkownik
      • 2 postów

        Napisano 07 kwiecień 2013 - 22:37

        Nie no bez przesady .Fundusz około 500 zł .Za 600 jest cesna rtf na tyle duża że kamera zmieściłaby się w środku .Rozstaw skrzydła 1.4m więc unieść dodatkowe 150 gram nie powinno być problemu.Pytanie tylko czy w mieście do około 150 metrów nic nie będzie mi zakłócać aparatury.Wolałbym nie zaliczyć kraksy podczas pierwszego lotu .

        #4 Darro

        Darro

          Wyjadacz

        • Użytkownik
        • PipPipPipPip
        • 150 postów
        • Miejscowość:Warszawa
        • Kamera:
          Hero 3 Black
        • Karta pamięci:
          2 x Sandisk Ultra 64GB (10)

        Napisano 07 wrzesień 2013 - 16:26

        Ciut odświeżę...

        Ma ktoś pojęcie o quadrokopterach, myślałem o Phantomie, ale przeglądałem też chińskie produkcje. Ktoś ma, ktoś używa i może podzielić się spostrzeżeniami?

        Tak dla przykładu: