Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

HERO 4 SILVER - Uszkodzony wyświetlacz


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#1

minister23

minister23

    Newbie

  • Użytkownik
  • 11 postów
  • Kamera: HERO 4 SILVER

Co sądzicie, reklamować ?

 

Dzieje się tak nie za każdym razem, uwieczniłem to na zdjęciach.

 

Raz po uruchomieniu kamery jest mocno zielony kolor wyświetlacza raz różowy a czasem podzielony góra różowa a dół zielony

 

Coś się zaczyna dziać ??

Załączone pliki

  • Załączony plik  IMG_0311.JPG   62,4 KB   43 Ilość pobrań
  • Załączony plik  IMG_0310.JPG   54,09 KB   40 Ilość pobrań
  • Załączony plik  IMG_0309.JPG   58,53 KB   39 Ilość pobrań
  • Załączony plik  IMG_0304.JPG   75,71 KB   38 Ilość pobrań
  • Załączony plik  IMG_0308.JPG   81,8 KB   38 Ilość pobrań


#2

skiper83

skiper83

    Ekspert

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 485 postów
  • Miejscowość:Lubuskie
  • Kamera: GoPro 3 Silver & Phantom 2 vision
  • Karta pamięci: 2x SanDisk 16GB (10)

kupiłeś nową ?? reklamuj na co czekasz... tu nikt ci nie podpowie nic więcej jak tylko reklamacja. ewentualnie przeczytasz słowo freeway

Chyba że ... upadła i w serwisie stwierdzą uszkodzenie mechaniczne to lipa.


 

 

 

 


#3

minister23

minister23

    Newbie

  • Użytkownik
  • 11 postów
  • Kamera: HERO 4 SILVER

Kupiłem nową.

 

Właśnie pisałem do freeway co na ten temat sądzą, ale jeszcze nie odpisali.

 

Podpowie ktoś jak to ogarnąć (moja pierwsza gopro) gdzie to reklamować do MediaMarkt (tam kupiłem) czy do freeway ??

A jeśli to obojętne to gdzie załatwię sprawniej i pewniej ??

 

Dziękuję za odpowiedź



#4

Martin

Martin

    Newbie

  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Miejscowość:Poznań

hi

Jestem w trakcie reklamacji Gopro Hero 4 Black Adventure (aż cały 1 dzień działała nie wiem czy 15 minut filmu nakręciłem ) .Napisałem emaila  do freeway z zapytaniem  

 

czy reklamować  u nich ?  Czy w  sklepie ?  (kupowałem w euro rtv agd).Błyskawiczną  :-P odpowiedź otrzymałem po 6 dniach że mam reklamować u sprzedawcy.



#5

asmo

asmo

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 184 postów
  • Miejscowość:Wrocław
  • Kamera: Gopro 3+ BE
  • Karta pamięci: Adata 64GB (10)

Kupiłem nową.

 

Właśnie pisałem do freeway co na ten temat sądzą, ale jeszcze nie odpisali.

 

Podpowie ktoś jak to ogarnąć (moja pierwsza gopro) gdzie to reklamować do MediaMarkt (tam kupiłem) czy do freeway ??

A jeśli to obojętne to gdzie załatwię sprawniej i pewniej ??

 

Dziękuję za odpowiedź

a kiedy mieli odpowiedzieć chyba nie w sobotę o 22 ;)



#6

Priders

Priders

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 1537 postów
  • Miejscowość:Śrem
  • Kamera: GoPro Hero 3+ Black Phantom fc40
  • Karta pamięci: 4x Sandisk, Extreme i Ultra

Tylko u freeway reklamuj, na 100% szybciej ;) 

Zanim mediamarkt wyśle ją do dystrybutora, oni zdążą już ją wymienić ( albo naprawić ). 


Pozdrawiam,

 

 

Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


#7

IQM1

IQM1

    Newbie

  • Użytkownik
  • 39 postów
    Z tym ekranem w silver miałem tak po wyciągnięciu z pudełka - wystarczyło wyjecie baterii i problem nigdy wiecej sie nie pojawił , a kupiłem ja z pierwszego rzutu w pl

    #8

    minister23

    minister23

      Newbie

    • Użytkownik
    • 11 postów
    • Kamera: HERO 4 SILVER

    Z tym ekranem w silver miałem tak po wyciągnięciu z pudełka - wystarczyło wyjecie baterii i problem nigdy wiecej sie nie pojawił , a kupiłem ja z pierwszego rzutu w pl

     

    No właśnie, u mnie też ten problem pojawiał się od samego początku. Czekam na odpowiedź Freeway.



    #9

    Yankee

    Yankee

      Newbie

    • Użytkownik
    • 35 postów
    • Miejscowość:Śląsk
    • Kamera: GoPro Hero 3+
    • Karta pamięci: Sandisk 32GB
    Podepnę się pod temat bo u mnie też jest jakiś problem z wyświetlaczem a mianowicie po włączeniu kamery przez sekundę na wyświetlaczu widać jakieś zakłócenia i dopiero po chwili pojawia się właściwy i prawidłowy obraz.
    Wyjęcie czy zmiana baterii nic nie pomaga. Firmware jest zainstalowany ostatni.
    Czy Wy też tak macie?

    #10

    Priders

    Priders

      I'm a Pro!

    • Moderator
    • PipPipPipPip
    • 1537 postów
    • Miejscowość:Śrem
    • Kamera: GoPro Hero 3+ Black Phantom fc40
    • Karta pamięci: 4x Sandisk, Extreme i Ultra
    Rozgrzewa się jak stare monitory :D
    Ale chyba tak nie powinno być... Może coś się obluzowało ?

    Wysłane z Smartfona. Za błędy przepraszam.


    Pozdrawiam,

     

     

    Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


    #11

    Yankee

    Yankee

      Newbie

    • Użytkownik
    • 35 postów
    • Miejscowość:Śląsk
    • Kamera: GoPro Hero 3+
    • Karta pamięci: Sandisk 32GB
    Bardziej jak stare i zepsute monitory. U mnie przez sekundę jest jakby zwarcie i dopiero pojawia się prawidłowy obraz. Czy wszyscy tak mają czy to tylko u mnie? Wygląda to tak jak na filmie poniżej aczkolwiek telefon słabo to oddaje.

    #12

    Priders

    Priders

      I'm a Pro!

    • Moderator
    • PipPipPipPip
    • 1537 postów
    • Miejscowość:Śrem
    • Kamera: GoPro Hero 3+ Black Phantom fc40
    • Karta pamięci: 4x Sandisk, Extreme i Ultra
    No to nie wiem, skoro mówisz, że jakby zwarcie to lepiej pisz do freeway...

    Wysłane z Smartfona. Za błędy przepraszam.


    Pozdrawiam,

     

     

    Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


    #13

    mistrzCK

    mistrzCK

      Wyjadacz

    • Użytkownik
    • PipPipPip
    • 1100 postów
    • Miejscowość:Kielce
    • Kamera: H, H2, H3+S, H4B
    • Karta pamięci: Lexar, Adata, 4x 32 GB

    Ja mam dodatkowy ekran do H2. Działa obecnie z 3+ i przy włączaniu też ma zwiechę, później działa normalnie. Chyba taki urok.

    Pozdrawiam



    #14

    Yankee

    Yankee

      Newbie

    • Użytkownik
    • 35 postów
    • Miejscowość:Śląsk
    • Kamera: GoPro Hero 3+
    • Karta pamięci: Sandisk 32GB
    Ja z 3+ black i wyświetlaczem nie miałem takich efektów.

    #15

    minister23

    minister23

      Newbie

    • Użytkownik
    • 11 postów
    • Kamera: HERO 4 SILVER

    Ja 11 grudnia oddałem na gwarancji do Media Markt i do dziś nie oddali ;-/

    Mam czekac na SMS jeśli wróci z freeway, byłem juz dwa razy pytać, tak na wszelki wielki ;) 



    #16

    Priders

    Priders

      I'm a Pro!

    • Moderator
    • PipPipPipPip
    • 1537 postów
    • Miejscowość:Śrem
    • Kamera: GoPro Hero 3+ Black Phantom fc40
    • Karta pamięci: 4x Sandisk, Extreme i Ultra
    Widocznie mają teraz taki natłok kamer do naprawy, że się nie wyrabiają. Poczekaj jeszcze trochę, napewno niedługo dostaniesz kamerę ;)

    Wysłane z Smartfona. Za błędy przepraszam.


    Pozdrawiam,

     

     

    Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


    #17

    jakubek89

    jakubek89

      Newbie

    • Użytkownik
    • 32 postów
    • Miejscowość:wawa
    • Kamera: brak
    • Karta pamięci: brak
    Yankee ja w swoim silverze mam dokładnie to samo!

    #18

    Yankee

    Yankee

      Newbie

    • Użytkownik
    • 35 postów
    • Miejscowość:Śląsk
    • Kamera: GoPro Hero 3+
    • Karta pamięci: Sandisk 32GB
    Oto odpowiedź z Freeway :
    " Witam,
    konsultowaliśmy ten przypadek z producentem, który odpowiedział że pojawienie się takiego paska przy uruchomieniu jest możliwe.
    Jeśli jednak wyświetlacz zacznie pokazywać przebarwienia lub kolorowe pasy, trzeba będzie zareklamować kamerę u sprzedawcy. "

    Prawdę mówiąc nie powinno być czegoś takiego no ale cóż. Pożyjemy zobaczymy co się będzie dalej działo.

    #19

    D2idek

    D2idek

      Ekspert

    • Użytkownik
    • PipPip
    • 561 postów
    • Miejscowość:Bełchatów
    • Kamera: GoPro 4 Silver
    • Karta pamięci: SanDisk Extreme64/Ultra32
    Haha... Ciekawe wyminiecie sie od odpowiedzialności bo jak sądzę ,,wszystkie,, silvery na to cierpią, w mojej też sie pasek pokazał w sumie to nie wiem czy był od poczatku bo nie zwracalem na to uwagi :D

    Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka



    #20

    ropa2

    ropa2

      Specjalista

    • Użytkownik
    • Pip
    • 292 postów
    • Miejscowość:Janikowo
    • Kamera: Gopro3 black, Gopro4 silver
    • Karta pamięci: transcend 64GB i inne
    W mojej paska nie miałem i nie mam


    Wróć do GoPro Hero4 · Następny nieczytany temat →